1 vraag over Vakantiepark Parc Ganuenta

• F, 24-01-2013

12persoonshuis

Zijn er in het 12 persoonshuis handdoeken aanwezig?en bijvoorbeeld vaatwastabletten, toiletpapier ed?wat moet er nog worden meegenomen allemaal?

Mvg femke

C. Kramer, 29-01-2013

Handdoeken moet je zelf mee nemen. Bedden zijn opgemaakt maar hier betaal je extra voor maar wel fijn dat je dat zelf niet meer moet doen voor 12 personen. T0iletpapier is bij ieder toilet (6x) 1 rol aanwezig. Bij aankomst krijg je een pakket waar bv een afwasborstel inzit, 2 vaatwasblokjes, schoonmaakdoekje, lucifer. Echt dingen die je gelijk nodig hebt maar niet 1 2 3 aan gedacht hebt. Verder heb ik niets gemist en de Spar is een paar minuten lopen/fietsen. Deze is tot 7 uur savonds open. Tijdens ons verblijf had het parc een actie en kreeg je een goed gevulde boodschappentas. Alles prima geregeld!!