Vakantiepark Parc Ganuenta *****

9,2

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,5

75 reviews over Vakantiepark Parc Ganuenta in het Nederlands

Zalig logeren in fantastische omgeving.

Familie Joostens-Luypaert, 18-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We logeerden met onze familie waaronder 2 kinderen onder de 12 jaar in een 12 persoons villa met inpandig zwembad. En het was zalig genieten. Zowel het huis als de omgeving zijn schitterend. We hadden mooi weer en dus was de afwisseling van zwemmen en wandelen een echte vitaminenkuur. Het zorgde er ook voor dat iedereen ‘s avonds in zijn comfortabele slaapkamer moe maar zeer tevreden de slaap kon vatten. Om dan ‘s morgens na een verkwikkende douche of bad in zijn eigen privé badkamer samen te komen in de gezellige leefkeuken om te ontbijten. De dagen waren te kort en vlogen voorbij en dat deed ons besluiten om nog een keer terug te komen.

De parkbeheerder was vlot bereikbaar en aan onze (minieme) bemerkingen werd meteen gehoor gegeven.

We zijn alleen benieuwd of de toekomstige uitbreiding van het park geen afbreuk gaan doen aan hoe gezellig en rustig het nu nog is.

Mike Leek, 8-9-2017
  • Onderkomen10

comfort luxe ruimte details service

Geweldige ruime woning

L. van Beek, 6-9-2017
  • Onderkomen10

Nieuwe woningen, ruim opgezet en een aantal woning zijn perfect geschikt voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Ganuenta voor je op een rij gezet:

Ontzettend genoten in dit geweldige huis

Bob van der Plas, 28-5-2017
    • Onderkomen10

Wij waren met 4 volwassenen en 5 jonge kinderen bij Ganuenta. Het vakantiehuis op Parc Ganuenta was super. Mooi modern ingericht en vooral lekker ruim huis. Vanuit de tuin zagen we de schaapjes lopen. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van de trampoline en konden volop hun ganag gaan op het grasveld. Het weer zat mee en dus hebben we ook veel op het strand kunnen zitten. Leuke uitstapjes zijn er voldoende te maken. In Colijnsplaat zelf kun je prima eten. En aan het eind van de dag nog even de ruïne sauna in. Die wil ik thuis ook wel :)

Mooi maar duur huis met mankementen

Familie Reek, 4-5-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Wij hadden een 12 persoonshuis met zwembad gereserveerd. Bij aankomst bleek de deur naar het zwembad stuk te zijn. Gelukkig hadden wij geen kleine kinderen in ons gezelschap. De deur was zeer provosorisch met een lang touw dicht gemaakt. Aan het einde van de middag bleek de vaatwasser stuk te zijn. Na aandringen van onze kant kwam men met een oplossing. De volgende dag werd er een nieuwe vaatwasser geplaatst. Dus eerst meerdere malen de vaat voor 12 personen handmatig wassen.

In het huis waren meerdere lampen stuk, waaronder in beide halletjes boven bij de slaapkamers.

Handvaten van pannen die los zaten, glazen deksel van een schaal stuk (glas lag in de schaal).

Kraan van een wastafel die lekt, waardoor je niet toiletspullen kan laten staan.

De bbq roosters waren nog helemaal aangekoekt van de vorige gebruikers.

Het is jammer dat z'n mooi huis niet beter onderhouden en nagekeken wordt.

Geweldig!

Familie v Steenbergen, 5-9-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Genoten van een heerlijk weekend op Parc Ganuenta in Zeeland! Wij zaten met 12 personen, waaronder 4 kinderen (1-5 jaar), in een superluxe wellnesshuis!

Het is een prachtig, ruim opgezet huis en het was erg schoon. We werden heel hartelijk ontvangen! De kinderen (en volwassen) genoten van het zwembad en de sauna. Verder kon je in de omgeving lekker wandelen en erop uit.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Aanrader voor grote familie met zwemliefhebbers

Tukker op Reis, 7-5-2016
    • Onderkomen9

12-persoons huis gehuurd. Topzwembad en sauna. Huis is erg praktisch en volledig. Elke slaapkamer heeft een badkamer. Keuken met lange eettafel kijkt uit op het zwembad. Goed geïsoleerd dus geen zwemlawaai.

Dakterras met loungeset en kussens. Beneden in de achtertuin ook weer volledige tuinset met 12 stoelen. Achtertuin is wat klein in verhouding maar aan de voorkant is een groot grasveld.

Park is in aanbouw er is verder niks maar dat vonden wij juist heerlijk. Haven en binnenzee en Colijnsplaat op loopafstand.

Mooie park,fantastiche

Jacqueline van Dam Vos, 16-4-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

Leuk ontvangen door park beheerder,was super.

Aardige mensen.

De villa was geweldig,was van alle gemakken voorzien.

Zeker om nog een keer terug te gaan.

Wat een beleving!

Anja Oostvogel, 17-3-2016
    • Onderkomen10

Alles was goed....we vierden ,samen met de kinderen en kleinkinderen, ons 45 jarig huwelijk!! Iedereen heeft genoten...van het huis...het zwembad en van Joyce onze "kok" aan huis..!

Deze lokatie is een echte aanrader!!

Fantastische luxe beleving

Familie Copier, 27-2-2016
    • Onderkomen10

Omdat we ons 40 jarig huwelijk een speciaal tintje wilden geven hebben we besloten om met onze kinderen en kleinkinderen een midweek door te brengen in de zeer luxe villa met zwembad en wellnessfaciliteiten. Het was een schot in de roos. Een uitermate vriendelijke ontvangst en zeer uitgebreid welkomstpakket bij aankomst. In de villa was alles aanwezig voor een zeer aangenaam verblijf. Het zicht vanuit de (riante) woonkeuken op het zwembad vonden wij erg leuk. En uiteraard werd er heel veel gebruik gemaakt van het zwembad, de sauna en de sunshower. Ook de royale slaapkamers met eigen badkamers met douche en de master bedrooms met whirlpool zijn geweldig. Onze kleinzoon (5) huilde tranen met tuiten toen hij weer naar huis moest. Hij wilde hier blijven wonen. Dat zegt eigenlijk al genoeg. We hebben allemaal genoten van deze prachtige villa en met elkaar fantastische dagen gehad waar we nog lang met heel veel plezier aan zullen terugdenken.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Ganuenta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Ganuenta in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Ganuenta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc Ganuenta scoort een 9.24 uit 10 op basis van 83 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: