Camping Orisant

Camping Orisant
8,8

60 reviews over Camping Orisant in het Nederlands

Super camping in mooie omgeving

Van der Weerdt
5-8-2018

- Zeer vriendelijk en behulpzaam team

- Investeren in verbetering/ kwaliteit.

- Op dinsdagavond proeverij schelpdieren uit de Oosterschelde, genoeg keuze in broodassortiment, dat kwalitatief goed is, koffie wanneer je moet wachten, schoon sanitair.

Een camping met veel jonge kinderen. We stonden bij speeltuin, waar je ze goed kon horen.

Zon, zee, zeeland

Anja
2-7-2017

Dit is een fijne familie camping. Ideaal voor mensen m.n. met kleine kinderen en duikers. Er is geen zwembad, maar een baaitje met strandje waar je in de luwte van de wind heerlijk kunt liggen. Sanitair is goed, en schoon, je staat lekker uit de wind. Grote kantine. Ligging is ideaal. Colijnsplaat pittoresk.

Super

Smetsers
20-6-2017

Voor ons was het alleen maar positief.

Erg goed daar

Armand Nicolai
19-6-2017

Je hoeft niet te betalen voor douche en het is een mooie camping

camping waar persoonlijk contact bovenaan staat.

Piet en Conja Sommen van Riel
19-6-2017

Komen hier al enkele jaren en voelen ons hier echt thuis.

Ze staan altijd voor je klaar ook de sfeer op de camping is heel gemoedelijk, een hele fijne familiecamping.Kan het iedereen aanbevelen.

Gastvrij en goed georganiseerd en voldeed aan zon,

Minetta en Gert
19-6-2017

Open ruimten en volop licht en voldeed hier aan de verwachting.

Niet echt aansluiting, veel vaste plaatsen met mensen die genoeg aan zichzelf met hun vrienden hebben. Voor een kort verblijf met een camper is het prijzig.

Zonnig verlengd weekend met duikvrienden samen

Nuclea Diving Club Mol
19-6-2017

Je hebt als groep een betrekkelijke vrijheid om je ding te doen, maar dan gebeurt dit het best op de groepsvelden. Wanneer je tussen de andere campinggasten als groep bent ingedeeld, kan dit voor overlast zorgen en is het voor iedereen minder aangenaam.

De locatie, de camping als domein en alle voorzieningen zijn bijzonder goed en zeer kindvriendelijk. De camping is niet de goedkoopste, maar je krijg er ook veel voor terug, zeker met kinderen.

Als duikclub maak je minder gebruik van de faciliteiten, omdat je vaker op verplaatsing bent. Hierdoor wordt de camping als iets duurder ervaren, maar zeker nog binnen de marge. Het vulstation is, zeker voor duikclubs, een groot pluspunt

Geweldig!

Bart Smetsers
11-6-2017

Wij staan hier het hele jaar door en inmiddels al jaren, in 1 woord geweldig. Klantvriendelijk en gast vrij. Een leuk animatie team, speeltuin, strandje, speelveld en een super kantine voor een heerlijk biertje.

Heerlijke familie camping

Nicole Foppen
18-5-2017

Het is een familie camping gerund door een familie. Het voelt voor ons na 19 jaar echt als thuis komen . Mooie en grote kampeerplaatsen . Voor de kleintjes is er een animatie team aanwezig . Ook het strandje is aangepast voor de kleintjes. Zelfs onze zoons van 24 en 29 gaan nog ieder jaar mee en hun vriendinnen vinden de camping ook heerlijk . Een camping waar het goed vertoeven dankzij de beheerders en alle medewerkers

Altijd goed!

Fam de Zeeuw
18-5-2017

Altijd een hartelijk welkom, weten al op welke plaats wij graag staan en doen alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. Er worden leuke activiteiten georganiseerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orisant in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orisant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.