Camping Minicamping Mattemburgh

Meer camping info

10 reviews over Camping Minicamping Mattemburgh

• 9Brigitte28-07-2020

Echt een aanrader

Prachtige camping mooie Grote plaatsen ,ondanks de plaats die wij hebben met Plateau boomschors (Voor evt caravan )is de plek ruim genoeg zodat wij onze vouwwagen erlangs kunnen zetten Ipv op het boomschors.heerlijk rust en vrijheid lekker wandel en fiets omgeving .en in de omgeving zijn weilanden met daarlangs stroken bloemen wat een mooi aanzicht geeft .sanitair is schoon. Corona maatregel wordt goed opgelost, door tijdschema waar je op kunt vermelden wanneer je hier van gebruik wilt maken Een min puntje de WiFi mag wat beter Kortom wij komen hier graag terug

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Felix Lüthke19-07-2020

Sehr schöner Urlaub auf Zeeland

Eine sehr schöne kleine Anlage , sehr gepflegt ,sehr sauber , ruhig gelegen , sehr geräumigen Plätzen . Komme gerne wieder 😊

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Martin NAHAN17-07-2020

Perfecte vakantie

We hebben een geweldige vakantie gehad op camping Mattemburgh. De locatie was ruim en de kinderen vonden het heerlijk om zo'n leuke ruimte te hebben om te spelen. De plaats is erg kalm en vredig. We komen zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Juul & Olaf22-06-2020

Rust, ruimte, privacy en topplaatsen!

Fijne camping, direct aan Oosterschelde gelegen en op loopafstand van het charmante Colijnsplaat. Lekker fietsen en wandelen langs de kust. Met de auto - en voor de liefhebbers met de fiets - naar Veere of de Neeltje Jans over naar Burgh Haamstede etc. Goede gastvrije campingeigenaren met tijd voor een praatje. En bovenal kunnen beschikken over uitstekend privé sanitair! Aanrader: 't Veeruus in Kortgene, goede ambiance, bediening, goede kok!

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Pieter en Corrie Nieuwkoop02-06-2020

Heel plezierige verblijfplaats

Heel veel privacy en stilte, niet echt een kindercamping maar voor rustzoekers. Schoon en no nonsens, privé sanitair is top! Flexibele opstelling van eigenaar t.a.v. vertrektijd, extra genieten.

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Greet13-07-2017

Heerlijk rustig, schoon. Grote afgescheiden plaats

Mooie uitzichten op de dijk naar Zeelandbrug en Neeltje Jans, terwijl vogels zoals lepelaars, wulpen, scholeksters komen eten bij eb. Mooi te zien vanuit de vogelhut naast de camping. Prachtige stukje natuur! Camping is schoon, rustig en fijne grote plek met privacy.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Kristiane en Marc07-03-2016

We komen hier telkens terug, dat zegt genoeg !

Dit is een super rustige camping, vlakbij de Oosterschelde, met grote ruime plekken. Als je houdt van rust, wandelen, fietsen, kijken naar vogels, dan kan je nergens beter zijn dan hier. Sanitair is prima, en wordt zeer goed onderhouden. Eigenaars zijn supervriendelijk, je kan er met al je vragen terecht. EN in Colijnsplaat schijnt (bijna) altijd de zon !

Gereisd met partner in mei 2015

• 2annette07-08-2013

Heerlijk rustig!

Schoon, netjes en pal aan het water gelegen. Voor de kinderen zijn skelters beschikbaar op het terrein, er staan leuke spelletjes en bij laag water is het goed krabben vangen!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Inge21-07-2013

Zo een rust en ruime plaatsen

Wij zijn op deze camping verbleven van 4 juli tot 7 juli. En hebben enorm genoten van de rust. Kleine camping waar je niets kan krijgen vb brood. Eigenaars zijn supevriendelijk en staan altijd voor je klaar. Echt een aanrader voor de rust. Zeer ruime plaatsen. Wij gaan graag terug. Bedankt voor het fijne weekend .

Ronny en Inge

Gereisd met partner in juli 2013