Camping Minicamping Mattemburgh

Camping Minicamping Mattemburgh

9,5

4 reviews over Camping Minicamping Mattemburgh in het Nederlands

Mooie uitzichten op de dijk naar Zeelandbrug en Neeltje Jans, terwijl vogels zoals lepelaars, wulpen, scholeksters komen eten bij eb. Mooi te zien vanuit de vogelhut naast de camping. Prachtige stukje natuur! Camping is schoon, rustig en fijne grote plek met privacy.

Gereisd met partner in juli 2017

We komen hier telkens terug, dat zegt genoeg !

Kristiane en Marc
7-3-2016

Dit is een super rustige camping, vlakbij de Oosterschelde, met grote ruime plekken. Als je houdt van rust, wandelen, fietsen, kijken naar vogels, dan kan je nergens beter zijn dan hier. Sanitair is prima, en wordt zeer goed onderhouden. Eigenaars zijn supervriendelijk, je kan er met al je vragen terecht. EN in Colijnsplaat schijnt (bijna) altijd de zon !

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk rustig!

annette
7-8-2013

Schoon, netjes en pal aan het water gelegen. Voor de kinderen zijn skelters beschikbaar op het terrein, er staan leuke spelletjes en bij laag water is het goed krabben vangen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Zo een rust en ruime plaatsen

Inge
21-7-2013

Wij zijn op deze camping verbleven van 4 juli tot 7 juli. En hebben enorm genoten van de rust. Kleine camping waar je niets kan krijgen vb brood. Eigenaars zijn supevriendelijk en staan altijd voor je klaar. Echt een aanrader voor de rust. Zeer ruime plaatsen. Wij gaan graag terug. Bedankt voor het fijne weekend .

Ronny en Inge

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Mattemburgh in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Mattemburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.