Camping Minicamping Klaverwijk

67 reviews over Camping Minicamping Klaverwijk

• 2019
    10Andreas Kusnatzky22-09-2019

Prachtig en schoon

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Er waren mooie rustige dagen op een schone en goed gelegen tuin met vriendelijke en warme gastheren. Sanitaire voorzieningen Top alles goed en nieuw. We komen terug Dank je wel

• 10A. Kusnatzky18-09-2019

Heerlijk en prachtig

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Heerlijk verblijf, zeer schoon en netjes. Vriendelijke en behulpzame gastheren. Leuke omgeving. Kom terug, tot ziens

• 10Henk15-09-2019

Super gastvrije camping

Super gastvrije eigenaren schoon sanitair rustig gelegen en véél informatie van eigenaren Voor de camper speciale plaatsen Komen graag terug hier Prachtige fiets en wandelroutes vanaf de camping Campers ook van harte welkom

• 10Bart12-08-2019

Hele mooie camping zeer netjes schoon sanitair en vriendelijke eigenaren ! Volgend jaar weer !

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Winy en Peter Paul04-08-2019

Super!!

We komen hier al vele jaren, vaak meermaals per jaar. Heerlijk rustig, grote staanplaatsen, mooie omgeving, vriendelijke mensen. Voelt als thuiskomen. July en Adriaan doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Erg vriendelijk en behulpzaam, niets is hen teveel. Alles is in de nabije omgeving voorhanden. Strand is <10 minuten rijden met de auto (Noordzeestrand bij Neeltje Jans), supermarkten op 2-3 km afstand (kan prima met de fiets), shopmogelijkheden in Goes, Middelburg, Zierikzee. Mooie landelijke omgeving voor mooie fietstochten. Musea in de omgeving die tijdens een fietstocht aangedaan kunnen worden. Volop terrasmogelijkheden. Wij blijven zeker terug komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ludo en Veerle08-07-2019

Prima

July en Adriaan zijn 2 schatten van mensen die hun gasten hartelijk ontvangen en zeer begaan zijn met de 'goede gang ' van zaken op hun minicamping . Een adres waar ik altijd graag terug kom .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    10Herman & Katlijne04-10-2018

For ever

In het Groot Woordenboek van de Nederlandse taal zou een foto van July en Adriaan het begrip ‘Joviaal’ in al zijn dimensies beter toelichten dan het veelvoud aan synoniemen dat je er vandaag aantreft. Zonder meer vormen zij de voedingsbodem van dit agrarisch pareltje waar het goed toeven is. Als God echt in Frankrijk woont dan is hij beslist nooit op Klaverwijk geweest. Wij echter wel en we zullen blijven terugkomen.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Fam. Barkhuijsen.09-08-2018

Fantastisch en dat al 7 seizoenen.

Wij komen al voor het 7de jaar voor het gehele zomer seizoen naar “onze” camping. De kinderen zijn hier opgegroeid van kind naar puber en elk jaar vragen we. “En, volgend jaar weer” en ook al zijn het pubers. Ze zeggen volmondig ja. En als pubers het hier heerlijk vinden zegt dit al voldoende van de camping. Heerlijk rustig, drukte Kun je je opzoeken. Alles binnen enkele minuten rij/fiets afstand. Volgend jaar komen we voor de 8ste keer terug naar “onze” camping. En ook al komen we al jaren, er wordt nog steeds gevraagd of alles goed is en of er iets moet veranderen. Niks is vanzelfsprekend. Als er iets is staan “onze” Juul en Adriaan voor ons klaar. Egaal voor wat. Daar zijn we erg dankbaar voor. Jhon, Carin en de kids.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Gerda en Paul25-07-2018

Aangenaam verrast

Een kleine camping met proper sanitair en op vraag brachten zij een zitstoeltje en handvat. Vriendelijk onthaal en geven met plezier al de info .Mooie grote staanplaatsen overal met gras en autovrij. S nachts heel rustig, nu overdag een beetje geluidshinder daar het dorstijd was. Maar ja ..je zit wel in landbouwgebied. Geen broodservice.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Bonny16-07-2018

uitstekend - fantastisch

Verlengd weekendje doorgebracht , vriendelijke ontvangst , mooie fietsroutes. Goed restaurantje in de buurt "de Houtzagerij " ( net zoals in de Provence ) Zeer rustige mini camperplaats met mooie en propere voorzieningen.

Gereisd met partner in juli 2018

4 tips over Camping Minicamping Klaverwijk

• anita, 30-07-2012

winkelen in goed,vlissingen,domburg,renesse liggen dicht in de buurt. wij gaan vaak in het dorp bij de haven ons verse visje eten.bij johns vishandel verser krijg je het niet. ook een leuk dagje uit na neeltje jans is een echt famillie uitje..

• melanie, 02-09-2012

mooie plekken om te vissen, wandelen, zwemmen, tot rust te komen en nog veel meer.

• Marijn van Elsacker, 20-05-2012

prijs /kwaliteit okay geen entertainment wel rust Goes met de fiets 16 km zaterdag gezellige markt, Zierikzee 16 km over de Zeelandbrug leuke trip naar mooie vissershaven en jachten met een prachtig autenthiek centrum

0 vragen over Camping Minicamping Klaverwijk

Camping Minicamping Klaverwijk info