Camping Minicamping Klaverwijk

48 reviews over Camping Minicamping Klaverwijk in het Nederlands

For ever

Herman & Katlijne
4-10-2018

In het Groot Woordenboek van de Nederlandse taal zou een foto van July en Adriaan het begrip ‘Joviaal’ in al zijn dimensies beter toelichten dan het veelvoud aan synoniemen dat je er vandaag aantreft. Zonder meer vormen zij de voedingsbodem van dit agrarisch pareltje waar het goed toeven is. Als God echt in Frankrijk woont dan is hij beslist nooit op Klaverwijk geweest. Wij echter wel en we zullen blijven terugkomen.

Fantastisch en dat al 7 seizoenen.

Fam. Barkhuijsen.
9-8-2018

Wij komen al voor het 7de jaar voor het gehele zomer seizoen naar “onze” camping. De kinderen zijn hier opgegroeid van kind naar puber en elk jaar vragen we. “En, volgend jaar weer” en ook al zijn het pubers. Ze zeggen volmondig ja. En als pubers het hier heerlijk vinden zegt dit al voldoende van de camping. Heerlijk rustig, drukte Kun je je opzoeken. Alles binnen enkele minuten rij/fiets afstand. Volgend jaar komen we voor de 8ste keer terug naar “onze” camping.

En ook al komen we al jaren, er wordt nog steeds gevraagd of alles goed is en of er iets moet veranderen. Niks is vanzelfsprekend. Als er iets is staan “onze” Juul en Adriaan voor ons klaar. Egaal voor wat. Daar zijn we erg dankbaar voor.

Jhon, Carin en de kids.

Aangenaam verrast

Gerda en Paul
25-7-2018

Een kleine camping met proper sanitair en op vraag brachten zij een zitstoeltje en handvat. Vriendelijk onthaal en geven met plezier al de info .Mooie grote staanplaatsen overal met gras en autovrij. S nachts heel rustig, nu overdag een beetje geluidshinder daar het dorstijd was. Maar ja ..je zit wel in landbouwgebied.

Geen broodservice.

uitstekend - fantastisch

Bonny
16-7-2018

Verlengd weekendje doorgebracht , vriendelijke ontvangst , mooie fietsroutes. Goed restaurantje in de buurt "de Houtzagerij " ( net zoals in de Provence ) Zeer rustige mini camperplaats met mooie en propere voorzieningen.

Een echte aanrader !

Ruud Linders
30-6-2018

Hele verzorgde nette minicamping. Kampeerplaatsen zijn heel ruim. Zeeuwse gastvrijheid heerst hier. Sanitair is elke dag weer brandschoon. Camping ligt op 8 autominuten van het Banjaardstrand. Daarnaast betaal je hier echt geen cent teveel. Kortom een aanrader.

Zeker de moeite waard

Vera Konings
3-6-2018

Vriendelijk ontvangst, mooie bijgehouden royale plekken. Sanitair is zeer schoon en alles ziet er bijgehouden uit. Fietsen hadden we mee, handige tips door de eigenaren van de camping gehad waar het lekker fietsen is. Leuke, rustige en centrale omgeving.

wij blijven komen

Marijke Willemse
28-5-2018

Al 30 jaar komen we hier; eerst met kinderen en nu met kleinkinderen. Zeer Gastvrije ontvangst. Aan het begin van het seizoen altijd een gevoel van thuiskomen. Huisdieren altijd welkom. Nooit een probleem gehad. Sanitair perfect. Rustige ligging. Kinderen kunnen zich in grote schuur vermaken en op speelveld.

Rustige camping met vriendelijke eigenaren

Familie Otte
7-5-2018

We hebben hier in de meivakantie een nachtje gekampeerd! De kinderen hebben genoten van het spelen in de loods: tafelvoetbal, tafeltennis, crossen met skelters en steps. Verder een rustige camping met vriendelijke eigenaren!

Een aanrader

verlinden/Scheepers
3-5-2018

Een fantastische camping met mooi en proper sanitair.

Zeer lieve mensen die als je hulp nodig hebt steeds voor je klaar staan.

Ook hondjes zijn welkom.

Kinderen kunnen hier zich ook amuseren.

Mooie grote staanplaatsen overal met gras en autovrij dus zeer veilig.

Echt een aanrader aan families die rust en plezier willen combineren.

Rustige en gezellige camping

Fam.Goorden
2-5-2018

In de eerste plaats ontzettend lieve uitbaters, staan steeds klaar als je een probleempje hebt. De kampeerplaatsen zijn zeer verzorgd en groot. Het sanitair is heel netjes en verzorgd. Als iedereen zich aan de regels houd is het een grote aanrader om er eens een weekje of langer daar te staan. En de uitbaters houden echt een oogje in het zeil zodat alles keurig en netjes verloopt voor iedereen. Wij komen er voor het tweede jaar en zeker niet voor het laatste. Volgend jaar keren we zeker weer terug. Een top camping om je echt thuis te voelen en even je gedachte los te laten en te ontspannen. Echt top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Klaverwijk in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Klaverwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.