Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn

23 reviews over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in het Nederlands

warm en gastvrij

steffi en tom
28-7-2015

heel vriendelijk en kwamen niks tekort!

ook heel diervriendelijk en proper.

rustig gelegen in een gezellige buurt waar je niet ver moet rijden voor andere plaatsten te zien en te kunnen genieten van de omliggende natuur

Ideale ligging in mooie omgeving

bart
17-4-2015

goede ontvangst door de gastvrouw, nette kamers, goed basis ontbijt wat je zelf kan samenstellen

Geweldige plek in Colijnsplaat

Annemiek Honhoff
11-4-2015

Je kan heerlijk in de omgeving vertoeven

Bijzonder plekje

Herre Stegenga
14-8-2014

Wat je noemt een herberg met karakter. Gezellig, schoon en zeker niet duur. Een knus plekje met een verhaal, maar dat is om zelf te ontdekken!

prima ontvangst, uitstekend georganiseerd

wouters
11-8-2014

goed adres om de omgeving van colijnsplaat te verkennen, er valt genoeg te ontdekken in de buurt, mooi om te wandelen

Wij komen zeker terug!

Myrthe
5-8-2014

Samen een weekendje weg geboekt naar Zeeland. Bij aankomst werden we gastvrij onthaald door Irma & Pim. De kamers waren erg knus en schoon! Wij zijn de drukte gewend en het was heerlijk om te genieten van de rust. Bij het ontbijt was er de keuze voor een standaardontbijt of een eigen samenstelling van de ontbijtkaart. Dit vonden wij heel prettig! Kortom: Geweldige service, mooie en goed onderhouden kamers en wij komen zeker nog eens terug!

Prima plek om Zeeland te ontdekken !

Mirjam
22-6-2014

Prima uitvalsbasis om Zeeland te ontdekken. We hebben hier als gezin met drie kinderen, drie nachten geslapen en ons enorm goed vermaakt ! De bedden zijn prima en het is er heerlijk stil. Ontbijt is erg lekker en we kregen leuke tips voor 'onontdekt' Zeeland :)

Zalig!

Henk Van Daele
1-6-2014

Wij werden heel hartelijk onthaald. Daar mijn vriendin jarig was, boog Irma op voorhand aan om de kamer te versieren en zo mijn vriendin te verrassen. Er lag ook een kaartje klaar en er was een fles cava was fris gezet! Mijn vriendin was verrukt. Fantastische dag en avond gehad, mede dankzij de tips van Irma. Pim zorgde 's morgens dan nog eens voor een lekker ontbijt, dat we zelf konden samenstellen. Aanrader voor wie houdt van intimiteit en lieve mensen. Bedankt nog eens, Irma en Pim!

Een paar super dagen gehad !

Huib Burggraaf
18-5-2014

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Alles klopte, de kamers waren schoon, uitstekende bedden. Wij waren te laat met boodschappen doen, geen probleem; de plaatselijke super werd voor ons gebeld en de deur werd speciaal voor ons geopend. Het onbijt was zeer compleet, heerlijke warme broodjes en zelfs warme chocolademelk. Wij hebben 3 geweldige wandelingen gemaakt. Irma had ons een aantal restaurants aanbovelen, wij hebben daar heerlijk gegeten. De sfeer was prima, een groot comliment. Een B&B die ik iedereen kan aanraden!

Aanrader!

Anne van Engelen
29-7-2013

Ons verblijf hier is goed bevallen. We werden gastvrij onthaald en konden met al onze vragen terecht bij Irma&Pim. De kamers zijn sfeervol ingericht, helaas wat gehorig, maar erg schoon. Colijnsplaat is heerlijk rustig maar er is genoeg te doen. Mooie schone stranden in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.