Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn

BedAndBreakfastWeer vandaag24°17°
Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn
9,2

40 reviews over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in het Nederlands

Wat een plek. heerlijk gefietst

Hans & José
28-7-2016

kamers prima. wij hadden de kamer met douche, das fijn, vind ik. de wc was voor allen maar schoon en dichtbij...

het ontbijt is prima, bij betalen voor extra's, oké hoeft niet basis ontbijt is prima en genoeg. omgeving is gewoon heerlijk.

Erholung pur

Chohan
25-7-2016

Alles bestens!!!! Freudliche und nette Gastgeber.

Das Ort ist klein aber fein, sauber und empfelungswert.

Hans de fietser
4-7-2016

simpel compliment aan Zeeland

met zon en wind en prachtige regen

biedt Zeeland ons de kans

de billen te bewegen

dat zegt danbaar de fietser Hans

Heel erg leuk.

Peter Heerland
18-5-2016

Colijnsplaats is een leuk klein dorpje op Noord Beveland. Wij gingen hiernaartoe vanwege een familie Koole reünie.

Probleem een 13 jarige Bordeaux dog. Overal plaats maar zonder hond of met hond onbetaalbaar. We kregen het adres van Irma van den Eenhoorn van een bekende en Irma zei neem maar mee hoor jullie krijgen de studio. Lijkt te mooi om waar te zijn, maar het was echt. Studio met eigen ingang, toilet en badruimte. Het was schoon fris en alles wat nodig is aanwezig. Irma is een leuk klantgericht mens. We hebben het prima gehad Irma dank je wel. Mijn kleindochter totaal gek van Eenhoorns kreeg nog wat kadotjes. Je raad het al Eenhoorns. Ik kom zeker weer eens. En de rekening ?

Ten eerste betaalbaar en Irma zei ach betaal maar als je weer thuis bent.

Irma een hartelijke groet vanuit de Purmer en een poot van Camor

aller erste Wahl.... nur zu empfehlen!

Toto Sockentaucher
16-5-2016

Pfingsten 2016: Das erste mal bei Irma und es war die beste Wahl, super nette Gastgeber, wunderbare Zimmer, erstklassig sauber, tolles Frühstück, einfach nur zum verlieben das B&B, die Lage prima mitten in Zeeland, nette kleinere Lokale im Ort mit super Essen und guten Preisen... ein super Wochenende, Toto und Sina freuen sich auf ein Wiedersehen !

Erholsamer Kurzurlaub in gemütlicher Atmosphäre

C. Lienke-Blumberg
5-4-2016

Pim und Irma sind unglaublich nette und aufmerksame Gastgeber, die die Zimmer und Aufenthaltsräume liebevoll und fantasievoll eingerichtet haben. Die beiden sind super freundlich und man fühlt sich gleich gut aufgehoben. Auch unser Hund Barney fand unsere Unterkunft - das "Studio" - perfekt.

Inn D´n Eenhoorn liegt zentral in der Nähe des Hafens .Bistros, Restaurants Bäckerei und Einkaufsmöglichkeiten sind gut erreichbar.

Wir freuen uns, wenn wir mal wieder bei Pim und Irma vorbeischauen können.

Nice week with Irma

Nadine&Olivier
2-11-2015

We spent a very nice week in this lovely bed and breakfast. Irma is a wonderful host. Very good breakfast. Easy to rent bikes. We highly recommend this place.

Schönster Urlaub seit langem

Jörg Rademacher
19-8-2015

Die Zimmer sind einfach süß, das Frühstück klasse, aber das beste ist wie wir von Pim und Irma den Besitzern des Ennhorns aufgenommen wurden. Als ob wir zur Familie gehörten und das war einfach absolute Spitze.

De ontvangst alsook het verdere contact met de beide eigenaars Irma en Pim is meer dan goed. Je voelt je dan ook gelijk thuis.

De kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon. Wij hadden een kamer met een tweepersoonsbed en een eigen wastafel. Het pand is wel redelijk gehorig.

Resumerend. Wil je Zeeland verkennen en zoek je een gezellige / gemoedelijke B&B voor een redelijke prijs, dan is de Eenhoorn een prima locatie. Wil je meer luxe, dan zal je het toch echt elders moeten zoeken, maar dan kost het aanmerkelijk meer en vermoedelijk is het ook minder gemoedelijk.

Dat deze locatie bij Zoover een 9.3 krijgt vind ik 'overdone'. Daarmee doe je veel andere B&B's tekort. Tienen geven vind ik niet reëel. Ik denk dat het gemiddelde publiek hen, a.g.v. hun spontane respons, een hoge waardering toewenst waardoor deze zo hoog uitkomt. Persoonlijk vind ik de locatie een dikke 8 waard. Dat doet hen goed recht en komt het ook nog geloofwaardig over.

Toller Kurzurlaub in Zeeland

Gueler
5-8-2015

Sehr freundliche Gastgeber ! Die Zimmer sind sehr sauber und gemütlich. Und mit sehr viel Liebe eingerichtet.Vielen Dank noch mal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn scoort een 9.18 uit 10 op basis van 40 reviews.