Gemoedelijke sfeer; je voelt je hier meteen welkom

Review geschreven door Truus Jansen

Gemoedelijke sfeer; je voelt je hier meteen welkom

Truus Jansen,
21-8-2016

Voldoende Gratis parkeerplek voor de auto is ca. 250 mtr. lopen. Onze fietsen stonden tegen een minimale vergoeding in de schuur bij de overbuurman. Wij hadden kamer 1, die is boven met eigen douche. De trap is vrij steil; niet zo geschikt voor minder validen.De bedden liggen prima.Beddengoed,handdoeken, zeep - allemaal netjes geregeld. Het hele verblijf ademt een eigen sfeer en het is er heel schoon. Bij het ontbijt heeft men keuzemogelijkheden. Elke gast geniet persoonlijke aandacht van Irma en Pim. Aan te bevelen: een rondleiding van Pim door Colijnsplaat.