Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn

40 reviews over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in het Nederlands

Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding.

Marijke Kunkeler
5-5-2017

Vriendelijke ontvangst (met koffie!), prima kamer, schoon, heerlijk bed. Ik kreeg zelfs tips voor leuke wandelroutes. Regelmatig werd gecheckt of alles naar wens was. Een verblijf in deze accommodatie is jezelf verwennen. Een absolute aanrader!

Niet weer

Rogier
19-4-2017

Helaas een hoge kamerprijs betaald voor slapen onder een niet opgemaakt bed (in de ziekenhuizen slapen ze ook zo) van 80 cm breed, schoenen verplicht uit bij binnenkomst en een nadrukkelijke geur van hond overal. Het verend tapijt als geluidsdemper spande de kroon en kon de gehorigheid niet oplossen. Inrichting is kwestie van smaak, bleek ook niet de onze. Nooit meer terug

Irma Bolijn eigenaar, Eigenaar, 24-4-2017

Beste beoordeler MiRo. Het zou erg fijn zijn als u zich ook bekend maakt. Er heeft namelijk hier niemand geslapen die zich als MiRo geboekt heeft. Vooralsnog is dit in mijn ogen SPAM. Reviews plaatsen maar u niet bekend maken is wel erg zuur en niet erg open. Naar mijn idee heeft u dan wat te verbergen. Dus als u zo vriendelijk wilt zijn te melden wie u bent, waar u vandaan komt en in welke kamer u geslapen dan heeft dan kan ik daar tenminste wat mee. En wat betreft het naar hond ruiken, deze zijn niet toegestaan op de 1e etage dus ik snap niet waar dit vandaan komt.

Dus toon uw ballen en maak u bekend!

Bij voorbaat dank.

Super und gastfreundlich

Anna & Henrik
12-10-2016

Anna und ich fühlten uns sofort wie Zuhause, als wir ankamen und haben eine sehr schöne Woche in Holland genossen, in der wir auch gerne nach Ausflügen zurück in unser B&B zurückgekehrt sind. Eine wirklich sehr empfehlenswerte Unterkunft und äußerst angenehme Besitzer!!! Irma & Pim haben uns verwöhnt, wo sie nur konnten!

Beste Erfahrung wie immer !

Hans de fietser uit Wuppertal
19-9-2016

Compiment aan de eindloos eiland

Denk ik aan Inn Eenhoorn in de nacht

om Heinrich Heine te ceteren

zou ik met vreugde en veel kracht

een rondje Zeeland weer proberen

Heerlijke locatie, fantastische mensen!

Sandra van Eekeren
22-8-2016

Unieke bed & breakfast op een goede locatie in het prachtige zeeland!

Inn d'n Eenhoorn in Colijnsplaat

Reiner Ginsberg
22-8-2016

Inn d'n Eenhoorn und Colijnsplaat, ist eine spirituelle Verbundenheit die sehr wahrscheinlich so nirgens vor zu finden ist.

Irma und Pim mit ihrer herzlichen Gastfreundlichkeit runden den gesamten Eindruck pefeckt ab!

Inn d'n Eenhoorn ist eine Pansion wo jedes Zimmer sein eigenes Thema hat, also ganz individuell. Uns hat das Keltische Zimmer beosnders gefallen.

Zum Frühstück traf man sich im Speisezimmer an einer großen runden Tafel, dadurch hat man sehr schnell mit anderen Urlaubern Kontakt aufgebaut in einer sehr angenehmen Atmosphäre. Irma und Pim standen bei Fragen immer mit Rat und Tat zur Seite!

Dafür sagen wir herzlichen Dank Andrea und Reiner

Leuke, rustige en eigenzinnige B&B

Tom van Dieren
21-8-2016

Het was een zeer leuk verblijf bij Irma en Pim. Verzorgde B&B, nette kamers, lekker ontbijt, prima locatie en voldoende parkeergelegenheid. Prima plek om even te onthaasten. We'll be back!

Gemoedelijke sfeer; je voelt je hier meteen welkom

Truus Jansen
21-8-2016

Voldoende Gratis parkeerplek voor de auto is ca. 250 mtr. lopen. Onze fietsen stonden tegen een minimale vergoeding in de schuur bij de overbuurman. Wij hadden kamer 1, die is boven met eigen douche. De trap is vrij steil; niet zo geschikt voor minder validen.De bedden liggen prima.Beddengoed,handdoeken, zeep - allemaal netjes geregeld. Het hele verblijf ademt een eigen sfeer en het is er heel schoon. Bij het ontbijt heeft men keuzemogelijkheden. Elke gast geniet persoonlijke aandacht van Irma en Pim. Aan te bevelen: een rondleiding van Pim door Colijnsplaat.

Wie immer, Supertoll

Jörg Rademacher
8-8-2016

Die Zimmer sind zwar klein, aber dafür sehr kuschelig und sehr sauber.

Jedes Zimmer hat sein eigenes Motiv und das finden wir echt cool.

Aber das schönste sind Irma und Pim mit ihrer Herzlichkeit und der tollen Gastfreundschaft. Man wird sofort aufgenommen als gehöre man zu Ihrer Familie. Das Früstück ist reichhaltig und Superlecker.

Voor herhaling vatbaar!

Hilke van Berlo
7-8-2016

Heerlijk weekend gehad, mede door het verblijf in deze B&B! Zeker niet de meest luxe kamers, maar heerlijk knus en zeer schoon... Een zeer hartelijke ontvangst van Irma, ondanks dat wij door omstandigheden vrij laat arriveerden...

Een net ontbijt naar wens samen te stellen...

Pim en Irma wij stelden het persoonlijke contact erg op prijs, voelden ons hierdoor erg welkom!

Het huis ademt een zeer specifieke sfeer,maar dat is juist de charme van deze B&B!

Voor herhaling vatbaar...

En Pim & Irma...we denken erover na😉

Marco & Hilke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn scoort een 9.18 uit 10 op basis van 40 reviews.