Bed & Breakfast Inn D'n Eenhoorn

9.2FenomenaalScore uit 42 reviews

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

42 Reviews over Inn D'n Eenhoorn

• 9Jeanne vd zanden10-04-2019

Mooie omgeving om dingen te bekijken zoals de Hunebedden of de schaapskooi. Ook voor kinderen. Wij hebben veel gefietst

• 9cees de Brabander06-04-2019

het ver blijf was super

het hotel lag iets hoger maar was wel goed berijkbaar

en had een mooi uitzicht en goede en vriendelijke bediening

• 10Marijke Kunkeler05-05-2017

Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding.

Vriendelijke ontvangst (met koffie!), prima kamer, schoon, heerlijk bed. Ik kreeg zelfs tips voor leuke wandelroutes. Regelmatig werd gecheckt of alles naar wens was. Een verblijf in deze accommodatie is jezelf verwennen. Een absolute aanrader!

• 5Rogier19-04-2017

Niet weer

Helaas een hoge kamerprijs betaald voor slapen onder een niet opgemaakt bed (in de ziekenhuizen slapen ze ook zo) van 80 cm breed, schoenen verplicht uit bij binnenkomst en een nadrukkelijke geur van hond overal. Het verend tapijt als geluidsdemper spande de kroon en kon de gehorigheid niet oplossen. Inrichting is kwestie van smaak, bleek ook niet de onze. Nooit meer terug

Irma Bolijn eigenaar, Eigenaar, 24-04-2017

Beste beoordeler MiRo. Het zou erg fijn zijn als u zich ook bekend maakt. Er heeft namelijk hier niemand geslapen die zich als MiRo geboekt heeft. Vooralsnog is dit in mijn ogen SPAM. Reviews plaatsen maar u niet bekend maken is wel erg zuur en niet erg open. Naar mijn idee heeft u dan wat te verbergen. Dus als u zo vriendelijk wilt zijn te melden wie u bent, waar u vandaan komt en in welke kamer u geslapen dan heeft dan kan ik daar tenminste wat mee. En wat betreft het naar hond ruiken, deze zijn niet toegestaan op de 1e etage dus ik snap niet waar dit vandaan komt. Dus toon uw ballen en maak u bekend! Bij voorbaat dank.

• 10Anna & Henrik12-10-2016

Super und gastfreundlich

Anna und ich fühlten uns sofort wie Zuhause, als wir ankamen und haben eine sehr schöne Woche in Holland genossen, in der wir auch gerne nach Ausflügen zurück in unser B&B zurückgekehrt sind. Eine wirklich sehr empfehlenswerte Unterkunft und äußerst angenehme Besitzer!!! Irma & Pim haben uns verwöhnt, wo sie nur konnten!

• 9Hans de fietser uit Wuppertal19-09-2016

Beste Erfahrung wie immer !

Compiment aan de eindloos eiland

Denk ik aan Inn Eenhoorn in de nacht om Heinrich Heine te ceteren zou ik met vreugde en veel kracht een rondje Zeeland weer proberen

• 10Sandra van Eekeren22-08-2016

Heerlijke locatie, fantastische mensen!

Unieke bed & breakfast op een goede locatie in het prachtige zeeland!

• 9Reiner Ginsberg22-08-2016

Inn d'n Eenhoorn in Colijnsplaat

Inn d'n Eenhoorn und Colijnsplaat, ist eine spirituelle Verbundenheit die sehr wahrscheinlich so nirgens vor zu finden ist. Irma und Pim mit ihrer herzlichen Gastfreundlichkeit runden den gesamten Eindruck pefeckt ab! Inn d'n Eenhoorn ist eine Pansion wo jedes Zimmer sein eigenes Thema hat, also ganz individuell. Uns hat das Keltische Zimmer beosnders gefallen. Zum Frühstück traf man sich im Speisezimmer an einer großen runden Tafel, dadurch hat man sehr schnell mit anderen Urlaubern Kontakt aufgebaut in einer sehr angenehmen Atmosphäre. Irma und Pim standen bei Fragen immer mit Rat und Tat zur Seite! Dafür sagen wir herzlichen Dank Andrea und Reiner

• 9Tom van Dieren21-08-2016

Leuke, rustige en eigenzinnige B&B

Het was een zeer leuk verblijf bij Irma en Pim. Verzorgde B&B, nette kamers, lekker ontbijt, prima locatie en voldoende parkeergelegenheid. Prima plek om even te onthaasten. We'll be back!

• 8Truus Jansen21-08-2016

Gemoedelijke sfeer; je voelt je hier meteen welkom

Voldoende Gratis parkeerplek voor de auto is ca. 250 mtr. lopen. Onze fietsen stonden tegen een minimale vergoeding in de schuur bij de overbuurman. Wij hadden kamer 1, die is boven met eigen douche. De trap is vrij steil; niet zo geschikt voor minder validen.De bedden liggen prima.Beddengoed,handdoeken, zeep - allemaal netjes geregeld. Het hele verblijf ademt een eigen sfeer en het is er heel schoon. Bij het ontbijt heeft men keuzemogelijkheden. Elke gast geniet persoonlijke aandacht van Irma en Pim. Aan te bevelen: een rondleiding van Pim door Colijnsplaat.

Bed & Breakfast Inn D'n Eenhoorn info

• Animatie programmaAanwezig