Camping Wulpen

Camping Wulpen

10 tips over Camping Wulpen

Jana, 5-5-2014
Daguitstapje shoppen en terrasjes doen in Sluis. Ook Knokke is heel dichtbij.
Wim en Anneke Arends, 29-8-2013
Lekker fietsen , alle kanten uit.
Van Leeuwen, 29-7-2013
Dagje Brugge of Gent is aanrader. Fietsen is ook ideaal: het Zwin, Sluis of Knokke-Heist.

Wim & Jose, 27-7-2013
Als je ook nog eens lekker wil eten , denk dan zeker aan de Hemelse Vrede op ca 5 min fietsen van de camping. Ook is er een goede bakker op het dorp of te bestellen op de camping
Corry, 22-7-2013
fietsen naar Belgie/Zwin . Daar zie je veel vogels, zelfs ooievaars lopen voor je fiets!! In het zwin heb je prachtige uitzichten en ook Knokke is de moeite waard al is het er in juni wat rustiger.
corry verbakel, 26-6-2013
Cad Zand / Vlissingen/Middelburg; allemaal leuke steden!

corry verbakel, 25-6-2013

Vlakbij Cad Zand Bad en Oostburg; was nog erg rustig in juni!

Ook goede verbinding met Vlissingen (markt)

Muziek was er ook nog niet veel te horen; te vroeg in het jaar denk ik.

Voor de hond was het er ook prima!!

corry verbakel, 25-6-2013
Je kan hier fantastisch fietsen; langs de kust, langs het Zwin, Knokke enz.
corry verbakel, 24-6-2013
fietsroute langs het Zwin naar Knokke; onderweg zie je dan de ooievaars in de weilanden schrijden!\Ook Cad Zand Bad en Oostburg is zeer de moeite waard.Vlissingen en Middelburg zijn ook goed te bereiken.
de saeger, 3-6-2012
zeker aan te raden voor een paar dagen