Vakantiepark Wijk de Brabander 152-202

Eva
6-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Waren in wooning 189 Heel erg goed verzorgt. Met zwemmbad, tennisbaan en groot speelterain.

Heerlijk relaxt vooral met kinderen

Sebastian Hagemeijer
11-6-2016
  • Onderkomen8

Fijne vakantiegelegenheid om naartoe te gaan met of zonder kinderen. Goed onderhouden park waarvan de achterkant van de appartementen uitkomen op een groot grasveld met speeltuin en zwembad. Het strand is op loopafstand. Wij hebben hier een erg goede vakantie gehad en gaan zeker nog terug!

Heerlijke weken gehad

Noortje Hagemeijer
9-6-2016
  • Onderkomen9

Super fijne weken gehad in wijk de Brabander 190. Een keurig benedenappartement gelegen aan een groot grasveld met een zwembad met omheining. Erg kindvriendelijk dus.

Prima ligging..! Vijf minuten op loopafstand van het strand.

We hebben genoten van deze weken in Cadzand-Bad en hebben weer geboekt voor komende zonvakantie.

Ouderwets gezellig

Dymph
9-6-2016
  • Onderkomen10

Leuke, gezellige sfeer voor jong en oud. Campinggevoel maar wel lekker luxe in een appartement. Dicht bij zon en zee. Service verhuurkantoor kan beter.

Luxe van een huis met sfeer familiecamping

Barend
28-6-2014
  • Onderkomen8

Gezellig complex met huizen en appartementen die allen gesitueerd zijn rond een gezellig speelveld met gras, speeltoestellen, tennisbaan en zwembad. Er is geen receptie, er wordt niets georganiseerd maar kinderen vinden hun eigen weg. Op een paar honderd meter van het strand ligt het ideaal aan het schoonste strand van Nederland.

Het is hiEr altijd genieten

Marja de veer
3-1-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Accommodatie is prima. Je kunt kiezen voor een appartement of geschakeld huis. Terrein ziet er verzorgd uit en vooral met kinderen is het ideaal, kunnen heerlijk spelen en niet van het terrein af. Het strand ligt op 300 meter en hier is nog ruimte. Je kunt heerlijk fietsen en wandelen. Knokke ligt op een half uurtje fietsen door de duinen. Wij komen hier al 20 jaar en ontdekken nog steeds nieuwe plekjes. Het is hier een beetje thuiskomen of je nu zomers of s'winters komt!

Zeer veilig voor kinderen, vlak bij strand.

Vervuurt
3-1-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prijsvriendelijk verblijf, heerlijk fietsgebied, uitwaaien en genieten van het buitenleven.

Super gezinsvrindelijk

Barend
18-8-2011
  • Onderkomen8

Dit park cq terrein is echt uniek. Met de luxe van vakantiewoningen en de sfeer van een camping. Verwacht geen luxe vakantiepark met annimatie, de kinderen vermaken zich hier vanzelf met andere kinderen. Dit met een overzichtelijk terrein waar kinderen veilig kunnen spelen en vele gezinnen jaarlijks terugkeren. De oudere jeugd is hier vaak bezig met sportieve activiteiten. Een zwembad, tennisbaan en een afgesloten speelveld met speeltoestellen maken het helemaal af. De huizen en appartementen dateren van eind jaren '70. Ze verschillen wel wat qua luxe omdat de woningen prive eigendom zijn, maar de meeste eigenaren hebben de laatste jaren geïnvesteerd in verbeteringen van hun woning. Zo zijn ook diverse woningen voorzien van internet. En op 300 meter van het strand is de ligging perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wijk de Brabander 152-202 in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wijk de Brabander 152-202 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.