Hotel Pension Panta Rhei

158 reviews over Hotel Pension Panta Rhei in het Nederlands

Hier kom je terug!

Henk Evers,
7-8-2018

Alles is er prima! De kamers, het ontbijt, de sfeervolle living, de rustieke omgeving van het hotel/pension, de lieve uitbaters Yvonne en Charly en de mooie badplaats

Cadzand-Bad aan de Noordzee,

Geweldig

Ton - Dees oet Mestreech,
30-6-2018

Top verblijf met geweldige gastvrouw en gast heer. Een echt “ thuis” gevoel als je hier verblijft. Mooie kamers, gezéllige tuin met terras waar je een lekker drankje kunt nuttigen. heerlijk ontbijt. Op loopafstand ( 5 min. ) van het strand met leuke gezellige strandpaviljoen. Ook in het toch kleine centrum is het heerlijk vertoeven onder het genot van een versnappering

Warme Zeeuwse Hartelijkheid en prima ligging.

Frieda Tielemans,
6-10-2017

Warme Zeeuwse hartelijkheid en prima ligging vlakbij centrum en strand. Knus en gezellig en alles kraaknet. Uitstekend.

Fantastisch hotel met lieve mensen!

Toos Evers,
23-8-2017

Het hotel/pension ligt op loopafstand van de Noordzee aan de Boulevard de Wielingen in Cadzand-Bad. Het ligt iets van de weg af, waardoor het rust uitstraalt.

De uitbaters zijn het echtpaar Yvonne en Charlie Timmermans. Erg lieve mensen waar de klant nog koning is! 's Avonds is het goed toeven in de sfeervolle livingroom onder het genot van een drankje. Of bij zomersweer op het terras bij het hotel..

De slaapkamers met douche en zitje zijn ruim, erg schoon en de bedden zijn prima. Het ontbijt is werkelijk van uitzonderlijke kwaliteit, zeer gevarieerd en de keuze is uitgebreid.

Hier komt men terug!

Panta Rhei voelt als een tweede thuis!

Jan en Truus,
20-8-2017

Het gevoel van vertrouwen, gemoedelijkheid, plezier, betrokkenheid en vooral hartelijkheid wat deze lieve Yvonne en Charlie uitstralen.

Geweldig!

John Cox,
24-6-2017

Supergezellig weekend gehad bij de fijnste gasrheer en vrouw die ik ooit heb meegemaakt. Yvon en Charlie super !!!!

Heerlijk!!

Eugenie Punt,
24-6-2017

Een heerlijk en goed verzorgd verblijf gehad. Een absolute aanrader!!

super fijn verblijf

Gère en Els Maastricht,
6-6-2017

Yvonne en Charlie staan altijd voor je klaar.

Het ontbreekt je er werkelijk aan niets.

Daarom gaan we er steeds weer terug.

Super Genieten!

Annemarie,
17-5-2017

We hebben een geweldig weekend beleefd in Cadzand-bad bij hotel pension Panta Rhei. De accommodatie is een prima uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. Je zit twee minuten van de zee en vlak bij het centrum van Cadzand-bad, maar ook de omgeving is erg mooi. De accommodatie is prima verzorgd, gezellige kamers, uitgebreid ontbijtbuffet en vooral een hele vriendelijke ontvangst door een buitengewoon aardig echtpaar. Kortom Super Genieten met een grote G!!!

Super verblijf!

Robert,
17-4-2017

Alles zoals het hoort. Schoon, gezellig, smakelijk en zonnig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Panta Rhei in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Panta Rhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.