Hotel Pension Panta Rhei

234 reviews over Hotel Pension Panta Rhei in het Nederlands

Hier kom je terug!

Henk Evers
7-8-2018

Alles is er prima! De kamers, het ontbijt, de sfeervolle living, de rustieke omgeving van het hotel/pension, de lieve uitbaters Yvonne en Charly en de mooie badplaats

Cadzand-Bad aan de Noordzee,

Geweldig

Ton - Dees oet Mestreech
30-6-2018

Top verblijf met geweldige gastvrouw en gast heer. Een echt “ thuis” gevoel als je hier verblijft. Mooie kamers, gezéllige tuin met terras waar je een lekker drankje kunt nuttigen. heerlijk ontbijt. Op loopafstand ( 5 min. ) van het strand met leuke gezellige strandpaviljoen. Ook in het toch kleine centrum is het heerlijk vertoeven onder het genot van een versnappering

Warme Zeeuwse Hartelijkheid en prima ligging.

Frieda Tielemans
6-10-2017

Warme Zeeuwse hartelijkheid en prima ligging vlakbij centrum en strand. Knus en gezellig en alles kraaknet. Uitstekend.

Zum wiederholten mal waren wir Gäste im Panta Rhei in Cadzand. Wieder einmal war alles bestens und wir haben nichts zu beanstanden.

Die Lage des Hauses ist sehr zentral und dennoch absolut ruhig gelegen, da es in 2. Reihe zur Straße steht.

Die Zimmer sind absolut sauber, gepflegt und ordentlich. Am Frühstücksbuffet ist für jeden Geschmack von allem reichlich vorhanden - es fehlt an absolut nichts.

Der Frühstücksraum sowie auch der Garten und die Terrasse sind sehr geschmackvoll gestaltet - hier kann man richtig schön die Seele baumeln lassen.

Die direkte Nähe zum Sandstrand, dem neuen Hafen, Restaurant- und Einkaufsmöglichkeiten, Bank, Geschäften, Fahrradverleih usw. lassen es also zu, dass man gar kein Auto benötigt.

Die Gastgeber sind auch sehr nett und zuvorkommend und geben oft tolle Ausflugtipps weiter. Sie sind jedoch nie aufdringlich. Hier kann man sich wirklich sehr gut erholen und entspannen, mit dem Fahrrad fahren, spazieren gehen usw.

Wir kommen auf jeden Fall wieder. Vielen Dank für die tolle Zeit!

Fantastisch hotel met lieve mensen!

Toos Evers
23-8-2017

Het hotel/pension ligt op loopafstand van de Noordzee aan de Boulevard de Wielingen in Cadzand-Bad. Het ligt iets van de weg af, waardoor het rust uitstraalt.

De uitbaters zijn het echtpaar Yvonne en Charlie Timmermans. Erg lieve mensen waar de klant nog koning is! 's Avonds is het goed toeven in de sfeervolle livingroom onder het genot van een drankje. Of bij zomersweer op het terras bij het hotel..

De slaapkamers met douche en zitje zijn ruim, erg schoon en de bedden zijn prima. Het ontbijt is werkelijk van uitzonderlijke kwaliteit, zeer gevarieerd en de keuze is uitgebreid.

Hier komt men terug!

Panta Rhei voelt als een tweede thuis!

Jan en Truus
20-8-2017

Het gevoel van vertrouwen, gemoedelijkheid, plezier, betrokkenheid en vooral hartelijkheid wat deze lieve Yvonne en Charlie uitstralen.

Fantastic Hotel, served with Løve!❤️🌟

Almeida Tanya
15-7-2017

Thank you so much for everything, the Hotel is for us like a second Home and Miss& Sir Timmermans a second family!💋🤗

Greats from Luxembourg,

Family Almeida👋🏻

Geweldig!

John Cox
24-6-2017

Supergezellig weekend gehad bij de fijnste gasrheer en vrouw die ik ooit heb meegemaakt. Yvon en Charlie super !!!!

Heerlijk!!

Eugenie Punt
24-6-2017

Een heerlijk en goed verzorgd verblijf gehad. Een absolute aanrader!!

super fijn verblijf

Gère en Els Maastricht
6-6-2017

Yvonne en Charlie staan altijd voor je klaar.

Het ontbreekt je er werkelijk aan niets.

Daarom gaan we er steeds weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Panta Rhei in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Panta Rhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Panta Rhei scoort een 9.72 uit 10 op basis van 235 reviews.