9,8

47 reviews over Hotel Noordzee in het Nederlands

Tophotel

Peter
24-4-2018

Niets negatiefs te melden over dit mooie hotel. Locatie uitstekend, in de duinen en zicht op de mooie stranden van Cadzand. Prachtige kamer ( terraskamer) met eigen ingang, koelkast en heerlijk bed. Uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten!

Sandra
16-6-2017

Zalig ontbijt, vriendelijk personeel en prachtige ligging

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk hotell!

Fam.Musterd
4-5-2017

Wat een super leuk hotel,schone mooie kamers,heerlijke bedden,vriendelijk personeel! Hotel ligt echt aan het strand.Absoluut een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Prachtig uitzicht !

Dewitte Koen
12-10-2016

Het hotel ligt prachtig gelegen vlakbij het strand. Het zal nog mooier worden als de jachthaven afgewerkt is. Ideale uitvalbasis om lange strandwandelingen te maken. En prachtige fietstochten, langs het Zwin, het lange strand, naar Sluis,...

Gereisd Met partner in Fri Oct 07 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

roussel
18-8-2016

zalig WE in hotel Noordzee in Cadzand-bad :lekker eten - erg goede service - vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

prima familie hotel

Ivo
1-8-2016

harbour kamer was fantastisch ruim en heel geschikt met kind. einde verblijf op gewone kamer : voldeed ruimschoots. Alle voorzieningen heel praktisch ingevuld. Heel klantvriendelijk !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Gezellig en mooi hotel.

Carine
5-7-2016

Hotel Noordzee is een aanrader , vriendelijk onthaal , heel gezellige en verzorgde kamer, heel uitgebreid ontbijt ..... alles Super. Hier komen we zeker terug.

Onze favoriete plek aan de Nederlandse kust

Jet van Och
3-5-2014

Geweldige locatie, romantische sfeer, en vriendelijk personeel en heerlijk eten .... wat wil je nog meer. We zijn hier vaker geweest en zijn zeker van plan om terug te gaan!

Gereisd Met partner in januari 2013

Heerlijk Hotel, even thuis komen

marilien_poelmans
23-7-2012

Wij komen al jaren naar Hotel Noordzee in Cadzand. Dit is echt waar een prachtig hotel, mooie nette verzorgde kamers. Leuk ingericht heel warm... De thema kamers zijn geweldig. Heerlijk ontbijt 's morgens. De torenkamer is een droom, met 360° panoramisch zicht, De standaard kamers zijn ook mooi en in orde... Is echt een gevoel van thuiskomen. Er is ook mogelijkheid to SPA. Enige minpunt voor mij is dat ze in sommige kamers huisdieren toelaten. (ik ben allergisch aan honden) Waardoor het soms gebeurd dat er in de lobby en het restaurant ook honden zitten... Echt een prachtig hotel van heel goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in juni 2012

Thuis aan zee.

Lin
10-3-2012

Een huiselijk hotel direct aan de duinen/strand Aan de ‘Long Island Beach’ inrichting is veel aandacht geschonken. De terraskamer is ruim, zeer schoon, gezellig en voorzien van waterkoker, magnetron, koelkast, föhn. Toch zou ik een 2e keer een andere kamer kiezen. Terraskamers liggen onder het restaurant, dus hoor je mensen boven je hoofd lopen, daar moet je tegen kunnen, of doof/slechthorend zijn. Ook het feit dat je buitenom naar alle faciliteiten van het hotel moet, is niet altijd prettig. De paar euro meer voor een duurdere kamer zijn het denk ik waard. Voor de rest: - het personeel is vriendelijk, - het ontbijtbuffet is uitgebreid. De ontbijtdames zorgen voor een gezellige start van de dag. - het zwembad is heerlijk, de spa en het saunalandschap nodigen uit tot volledige ontspanning Enig minpuntje: bestel ‘s avonds niet van lunchkaart /kleine kaart- ik vond de prijs/kwaliteitverhouding erg tegenvallen. Conclusie: zeker de moeite waard (nog) een keer te bezoeken.

Gereisd Alleenreizend in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noordzee in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noordzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.