Géén boekingskosten

+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 34 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Minicamping de Knokkert bij Cadzand verblijf je op ruime plekken en heerst er rust op de camping. Er zijn weinig faciliteiten op de camping. Wel zijn er verschillende speeltoestellen voor de kinderen. Bij het strand van Cadzand kun je verschillende watersporten beoefenen. Maak een mooie fietstocht door de duinen naar Breskens.

34 Reviews over Minicamping de Knokkert

• 10Hans L.03-08-2020

Heerlijke rustig gelegen Camping

Wij verbleven op Camping de Knokkert in Juli 2020. De camping van Tosca en Marc de Smidt is mooi gelegen in de weilanden van de Knokkert, waar sommige bunkers uit de 2e wereldoorlog nog te zien zijn.

Het sanitair gebouw is uitmuntend netjes met een goed geregeld magneetbord waarop je magneethes kunt plakken voor als je naar de wc gaat, of douchen, of de wasmachine gebruikt. Wij komen hier zeker nog Weer terug !!!

• 10Rudy pauwelsen16-05-2020

Top vakantie

Echt een top camping we waren daar vorig jaar zomer voor het eerst na 3 dagen hebben we besloten zomer 2020 weer te komen en gelijk geboekt. Sanitaire is echt super schoon en fris Word goed schoon gemaakt en bij gehouden.kinderen spelen de hele dag door met speelgoed van de camping echt top

• 10Familie Haegeman - Vanpoucke08-10-2019

Het blijft nazinderen ...

Een fantastisch plekje, rondom in de prachtige natuur, rust, genieten... Twee geplande weekends werden er uiteindelijk 5...Je kan er wandelen, je kan er fietsen. Alles is zo ordelijk, het sanitair kraaknet en het zijn oprecht lieve mensen. Ons bezoek stond telkens versteld dat alles zo mooi ingedeeld en aangelegd was... Volgend jaar kunnen we er hopelijk genieten van het voorjaar. Bedankt voor de fijne tijd !

• 9Karin & Erhard + Hund Josh13-09-2019

Klasse und sehr erholsam

Sehr liebevoll angelegter Campingplatz in wunderschöner Natur. Ruhig gelegen aber trotzdem für Radtouren sehr zentral. Sehr sauberer Hygienebereich. Wir waren alle drei super zufrieden und werden Freunden diesen Platz empfehlen. Wir kommen wieder.

• 9Kees en Marion17-06-2019

Wellicht tot ziens.

Mooie rustige camping met perfect sanitair. Weinig verlichting op het terrein, helaas geen broodjes service. Aardige mensen Marc en Tosca, maar laten zich (te) weinig zien tussen de gasten. Mooie (fiets)omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Familie Bouwens/Ploum22-08-2018

Zo kom je ze zelden tegen....

We komen hier (bijna) elke voorjaar. Prachtige camping, mooi sanitair, grote plekken en heel vriendelijke eigenaren. Complimenten!

• 9Bart16-08-2017

Top camping.

Wederom een super vakantie gehad op 'De Knokkert'. De kinderen hebben weer super kunnen spelen met de skelters en op onze vraag, volgend jaar weer, kregen we een volmondig 'JA!!!' Ondanks een paar flinke regenbuien bleef het veld in prima staat, geen plassen gezien op het veld. Camping is echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Daarom al meteen geboekt voor volgend jaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Hettie16-07-2017

Fjine landelijk gelegen camping

We vonden het niet duidelijk aangegegeven waar de camping zich bevond. Hebben het moeten vragen. We hoorden hierover meer mensen praten. Als je vanaf Cadzand de camping wilt bereiken is het wel aangegeven. Verder een fijne rustige camping. Ik denk wel dat als hij vol staat er wachtrijen staan bij de afwasbakken. Ik mistte zelf een plek waar je je groente kunt wassen of id.

• 10Alice Scholte01-07-2017

Fantastische plek

Camping de Knokkert is een grote aanrader! Rust, ruimte, ruime plekken, zeer schoon sanitair en super vriendelijke gastvrouw en gastheer.

• 10H.W. Paulusse25-06-2017

Oase van rust, schitterend gelegen

Je moet van rust en ruimte houden!

Camping Minicamping de Knokkert info

Camping-informatie