Camping Mini Camping 't Hof Welkom

Meer camping info

10 reviews over Camping Mini Camping 't Hof Welkom

• 2018
    8Gerrit van der Velden01-07-2018

Het Hof Welkom: gewoon doen!

Een prachtige kleine camping met uitstekende grote plaatsen. Het strand van Cadzand is zowel lopend als met de fiets goed bereikbaar. De eigenaren van deze camping staan altijd voor je klaar. Houd U van rust en ruimte: hier moet U zijn.

Een klein minpuntje: er zijn geen aparte wc's en douches voor dames en heren.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Gerrit van der Velden13-04-2017

wijds uitzicht en vriendelijke belangstelling

Fantastische kampeerplaats

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Claudia21-08-2016

Verborgen pareltje in het Zeeuws Vlaamse landschap

Nog nooit een minicamping geboekt, altijd vanwege de kinderen naar een vakantiepark gegaan met allerlei faciliteiten zoals zwembad, indoor speeltuin etc. Daarom 3 nachten geboekt voor een korte vakantie. Bij aankomst werden we heel aangenaam verrast. Hartelijk ontvangst door de eigenaresse. Een camping die uitzonderlijk goed wordt onderhouden. Heel schoon sanitair. Dus hebben wij gelijk nogmaals 3 nachten extra bijgeboekt. Nette en vriendelijke campinggasten op de camping die het schone sanitair ook mee schoon hielden. Na 22.00 uur complete rust. De omgeving is geweldig. Strand op fietsafstand. Sluis, Knokke, Brugge binnen een straal van 30 km te bezoeken. De dag voor vertrek nogmaals extra nachten bijgeboekt, net zoals heel veel andere campinggasten deden als de bezetting dit toeliet. Uit verhalen van andere campinggasten bleek dat iedereen hier jaarlijks terug naar toe keert. Wat wij ook zeker gaan doen. Ik geef niet snel een 10 maar kan geen enkel punt van kritiek verzinnen over deze accomodatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Fam de tollenaar19-08-2015

Heerlijke vakantie!!

We zijn net terug van een heerlijke vakantie! Prachtige, rustig gelegen camping, mooie ruime plaatsen, goede centrale ligging, zeer netjes onderhouden sanitair. Voor de kinderen een leuk speelveld. Mooie omgeving om heerlijk te fietsen of gewoon lekker naar het strand. De fietsenstalling is ook echt een pluspunt! Brugge, sluis, 't Zwin, Knokke leuke plaatsen om te bezoeken wanneer je een week of langer hier verblijft.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Sander09-08-2015

Mooie ruime camping in Zeeuw vlaanderen

Wij zijn hier twee weken geweest. Wij stonden op een zeer ruime plek naast het speelveld ruim omgeven door struiken. De eerste week hadden we heel wat wind dus door de struiken stonden we lekker. Het speelveld was erg mooi en de kinderen vonden het erg leuk. Het sanitair was mooi en schoon. Je hebt ook broodjes service. Dat kwam van een goede bakker. De fietsenstalling binnen was oom erg fijn. De camping is zeer ruim opgezet in een landelijke omgeving. Op sommige plaatsen word je gewekt door de haan van de buren. Bij ons niet. Op de fiets is alles goed te bereiken. Lopend zit je in de polder. Kortom een aanrader en een plek om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10H. Dekker04-07-2015

Uitstekende mini camping

Op korte afstand van Cadzand gelegen mini camping waar wij (echtpaar met caravan) van 7 t/m 26 juni 2015 hebben verbleven. De camping ligt heerlijk rustig tussen de akkers. Slechts af en toe hoor je een auto langsrijden. De rust is er ongekend. De standplaatsen zijn heel ruim en de aanwezige beplanting zorgt voor beschutting tegen de Zeeuwse wind. De prima sanitaire voorzieningen zijn in voldoende mate aanwezig en wordt zeer goed schoon gehouden. De hele camping ziet er zeer verzorgd en goed onderhouden uit. De fietsen kunnen gesteld worden in een afgesloten ruimte in de schuur. De ontvangst was zeer hartelijk. De campingeigenaar en zijn echtgenote zijn erg vriendelijk en gastvrij. Wij hebben echt genoten van de omgeving. De akkers met diverse gewassen, de mooie dichtbij gelegen stranden, de prachtige steden, stadjes en dorpen in Zeeuws Vlaanderen en Belgisch Vlaanderen met Gent en Brugge als hoogtepunten. Het scheepvaartverkeer op de Westerschelde blijft altijd boeien.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Annick10-06-2014

Rustige, goed verzorgde camping

Het pinksterweekend hebben we hier met 10 volw en 2 kinderen gestaan. We hebben het prima gehad en dat kwam zeker ook door de uitstekend verzorgde camping. Alles zag er tip top uit en de eigenaren zijn zeer vriendelijk. Plaatsen zijn groot genoeg en het sanitair ziet er keurig schoon uit. Je hebt een auto of fiets nodig om in cadzand te komen. Het enige nadeel waren de hanen van de buurman die al om 3-4 uur 's nachts begonnen te kraaien !! Al met al een plek om zeker nog eens terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9fam Brans25-08-2013

Rust, ruimte, netheid !

Heerlijk rustige camping met nieuw sanitair dat goed schoon gehouden wordt. Vriendelijke eigenaar. Geen last van het bedrijf ( akkerbouw). Ideale uitval basis voor strand, 't Zwin, Belgische kustplaatsen, Brugge, Gent. Gratis wifi.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Westeinde12-08-2013

Super vakantie gehad!!

Super mooie boerderij minicamping bij Cadzand. Vriendelijke mensen en mooie ruime plaatsen. Mooi schoon sanitair. Veel te zien in de buurt zoals Brugge, Damme, Sluis, Knokke. Rustig gelegen en maar 2 km van prachtig strand. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7Paul Turel20-10-2010

Mini Camping vlak bij zee

Voormalige boerderij zonder vee. Eigenaars erg aardig. Keurig onderhouden terrein en keurig sanitairblok. Plaatsen zijn feitelijk onafgebakend maar rekening houdend met andere gasten heb je min of meer een aangewezen plaats. Auto's staan op parkeerterrein buiten de kampeervelden. Geen onderscheid in voor- of naseizoen tarief, ook geen kortingstarief. Met de auto binnen 5 minuutjes in Cadzand-Bad en het strand. Omgeving leent zich ideaal voor te fietsen. Natuurpark het Zwin en kustplaatsen van België ook makkelijk te bereiken.

Gereisd met partner in september 2005

Camping Mini Camping 't Hof Welkom info