Vakantiepark Faro Greenpark

Meer vakantiepark info

14 reviews over Vakantiepark Faro Greenpark

• 7Erik de Jong04-07-2017

Heerlijk rustig verblijf

Met het hele gezin zijn we een week naar Faro Greenpark geweest. Om precies te zijn zaten we in Faro 14, oftewel Lamsoor 14. Bij aankomst op het park viel ons wel op dat de wegen slecht waren, je werd in de auto van links naar rechts geschud. Erg fijn was dat je een eigen parkeerplaats had.

Bij aankomst in het huisje viel ons meteen op dat het er erg schoon was! Van binnen zag alles er prachtig uit en was van alle gemakken voorzien. De tuin was royaal zoals ze al beschreven hadden op de website en heeft een mooie omheining zodat onze honden er niet door konden. Er is ook goed rekening gehouden met de privacy. In de tuin kijkt niemand vanuit een ander huisje op je neer.

Het huisje staat op 5 a 10 minuten lopen van de duinen en het strand. Het is alleen de weg oversteken, de duinen over lopen en je bent er. Op het park zelf is niks te doen, er staan iets meer dan 20 woningen en verderop heb je de Faro Camping.

Voor kleine kinderen is de woning ideaal, echter tref je een week met slecht weer dan dien je elders vertier te gaan zoeken. Wij hebben oa. uitstapjes gemaakt naar Brugge, Sluis en Breskens. Brugge zelf is een leuke stad, we hebben het chocolade museum bezocht. Dit was absoluut geen aanrader! Het plaatsje Sluis verraste ons qua grootte en was erg gezellig.

Enfin, al met al een geweldige week gehad. Echter weten we niet of we nog een terugkomen. Reden hiertoe is de weinige activiteiten op het park en de toch wel redelijke doodse omgeving.

• 3Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Dirk Schrander huis nr 1128-02-2016

Woning nr 11 gewoon fantastisch

Woning nummer 11 geweest voor de 2e keer. Voldoet volledig aan de verwachtingen, ontzettend schoon, alles aanwezig, op elke kamer een tv. Leuke omgeving, perfecte locatie nabij strand. Warme inrichting van de woning. Eigenlijk geen negatieve dingen te bemerken.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in december 2015

• 9Anita15-10-2015

Huisje 7

Voor de tweede keer in huisje nummer 7. Fijne bedden, goede sfeer en er is over alles nagedacht. Deze keer zelfs met open haard waar we heerlijk van hebben genoten. Super dicht bij zee. Op naar de volgende keer :-)

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Peter07-10-2015

Fantatisch !

We zaten in bungalow nummer 4 (Duinpanda), en die is werkelijk fantastisch compleet ingericht. Rustige ligging, de hele dag zon, vlak bij het strand ! Heerlijk om te luieren, wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Fam. Meessen16-06-2015

Faro-Greenpark prachtige strandvakantie-bestemming

Mooi kleinschalig bungalowpark. Prachtige bungalow met alles erop en eraan. Heerlijke tuin op het zuiden. Mooi smaakvol ingericht. Zeer schoon. Prima bedden. Wasmachine en droger aanwezig. De weg oversteken en je bent op het prachtige strand van Cadzand-Bad. We komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Maria Dekker van de Sande22-05-2015

Super park

Huis 22. Mooie ligging. Dichtbij strand, achter de duinen. In huis alle comfort. Fijne tuin . In huis veel ruimte en royale slaapkamers.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9vd Vorstenbosch24-11-2014

Fijn weekend gehad!

De accommodatie nummer 7 was prima, kon niet beter. Mooie omheinde tuin, met veel privacy en de omgeving is rustgevend! Rustig, nieuw, kleinschalig erg dicht bij het strand. Prijs kwaliteit is zeker wat je ervan mag verwachten. De eetgelegenheden die wij bezocht hebben waren allemaal op het strand. Vriendelijk personeel en ook hier prijs kwaliteit in orde. Heel schoon en alles nieuw ook alles is aanwezig. Kinderen kunnen niet buiten de tuin, stapelbed, kinderstoel, bolderkar voor het strand. eigenlijk alles wat je nodig hebt voor de kids. 2 auto's bij de accommodatie. Zeker aan te bevelen een heel erg fijn weekend gehad!

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9gommans11-08-2014

Top accomodatie

Top accommodatie zeer modern waarin het je aan niets ontbreekt

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Evert Ketelaars29-07-2014

Nieuw rustig park met veel potentie...

Met 32 graden aangekomen op dit nieuwe park. Algemene indruk is goed, eigen parkeerplaats (wel wat smal), accommodatie goed toegankelijk. Wat meteen opvalt bij binnenkomst is dat alles nieuw en schoon is. De tuin is geheel afgesloten middels een hek (belangrijk als je een hond bij je hebt), tuin- en ligstoelen aanwezig en tevens twee grote parasols. De accommodaties zijn zo neergezet dat je (in ieder geval bij nr 7, de woning die wij hadden) veel privacy hebt achter in de royale tuin. De bedden zijn uitstekend! Ook de douche en het sanitair is top! In de keuken is ook alles aanwezig, je grijpt nooit mis! Tevens wasmachine, droger, koffiezet apparaat en waterkoker. Er zijn 3 flat tv's aanwezig (in de woonkamer 42 inch !!) en een radio. Grote eettafel met heerlijke rijdende stoelen. Helaas hadden we de nodige problemen met de TV ontvangst en een slechte internet verbinding en tevens was de airco in de accommodatie niet opgewassen tegen het warme weer. Hulde aan Jeroen voor alle hulp!!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2014

• 9monica bakker09-05-2014

geweldig mooi,lekker schoon en supergoed

schitterend gelegen ,netjes onderhouden en geweldige kwaliteit voor een redelijke prijs,voor de kinderen genoeg te doen,kortom echt genieten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Vakantiepark Faro Greenpark info