Appartement Duinhof Cadzand

23 reviews over Appartement Duinhof Cadzand in het Nederlands

Met jonge kinderen

A.V. Sanders
7-11-2017

Het was een van de nieuwe torens Duinhof toren VII. Het was allemaal vrijwel nieuw, maar uiterst goed opgezet. Zowel in het appartement als buiten (de gemeenschappelijke delen en de nieuwe buitentuinen).

Prachtige locatie.

Judith
8-7-2017

Heel mooi appartement. Alles aanwezig.

Korte loop afstand van het strand,

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Min puntje, bij slecht weer weinig te doen in de omgeving.

Vol lof over deze locatie

COrine
7-11-2016

Alles, maar dan ook alles is aanwezig.

De auto in de parkeergarage op een eigen genummerde plaats.

Heerlijke opgemaakte bedden en handdoeken klaar om gebruikt te worden.

Een complete keuken, waar alles aanwezig is.

Een wasmachine en droger.

Een slaapkamer met bad en een slaapkamer met douche.

Het strand om de hoek, de nodige winkels en zelfs een shortgolfbaan in de buurt.

Knokke en Brugge dichtbij leuk om naar toe te gaan.

Kortom te veel om op te noemen, prima verblijf, voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Duinhof Cadzand voor je op een rij gezet:

Zeer mooi en net appartement

Destoop Tom
19-8-2015

Het was wat we er van verwacht hadden een net en mooi appartement als we nog

eens naar cadzand gaan boeken we zeker weer in duinhof.

een aanrader **** waard

WILLEMS
3-8-2015

Wij hadden een mooi en comfortabel appartement met 3slaapkamers en 2 badkamers (instap douche)

In gebouw III 2de verdiep.

Ligging dicht bij het strand praktisch.

Rechtover een pleintje met verschillende restaurants.

Omgeving aanrader voor wandelaars en fietsers.

naar Breskens,Groede,Cadzand dorp,Retranchement.

Winkelen Sluis(10 km)

Terneuzen (schepen spotten)

Negatieve punten

Ramen vuil(lang geleden nog gekuist)

Terrasmeubilair vuil (idem)

Maar 10 kleerhangers voor 4 volwassenen en 2 kinderen!!!!

Positieve punten

Personeel receptie vriendelijk en gedienstig

Opgemaakte bedden bij aankomst

Handdoekenpakket per pers.

Broodjes servies (via de webshop)

Parkeren ondergrondse garage rechtstreeks met lift naar appartement(uitladen en inladen)

Pasjes thuis bezorgd met de post (toegang appartement en garage) niet aanschuiven aan de receptie bij aankomst.

Perfect appartement

kees en Ans
20-6-2015

Wij hadden een perfect appartement aan de achterzijde van gebouw VI super inrichting en schoon. Niets op aan te merken.

Een steenworp afstand van het strand.

Prima uitval basis naar Sluis, Knokke.B. en niet vergeten Brugge.B prima bereikbaar met de auto en parkeren is spot goedkoop.

Wij komen er zekere terug

Fantastisch appartement op schitterende locatie.

Marianne,
12-5-2015

Prachtig nieuw appartement op 5 min. lopen van het Noordzeestrand. Met eigen parkeergarage en lift. Sfeervol ingericht. Bakker en restaurants tegenover het gebouw.

Fantastische appartement!

M. Zwiers
4-5-2015

Wij hebben in de meivakantie een midweek doorgebracht in Duinhof II, Appartment 1. Een absolute aanrader! Ruim modern ingericht appartement met tuin voorzien van alle gemakken. De optie voor volgend jaar staat!

Carmen_van_sloten
12-8-2014

Super de luxe appartement, heerlijk rustig in mei. Je bent overal in de buurt. Strand is er geweldig en super kind vriendelijk!!

Jammer van Tamoil benzinestation

Y.Crousen
10-8-2014

Wij hebben duidelijk voor ons het verkeerde appartement gehad. Niet vanwege het appartement zelf want dit was gezellig, luxe en van alle gemakken voorzien, maar vanwege een drukbezocht Tamoil zelfbedieningsrbenzinestation wat direct voor onze deur lag en praktisch grensde aan ons terras. Lekker genieten van de ochtend of avondzon met een lekkere kop koffie of glas wijn was er daardoor voor ons niet bij. Dit deed wel wat afbreuk aan ons vakantiegevoel. Heel jammer want het appartement was verder perfect. Mochten wij nog eens teruggaan naar Duinhof dan zouden wij zeker niet meer in appartement Duinhof 3 appartement 4 gaan, maar een ander appartement in dit uitgebreide complex want het is wel de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Duinhof Cadzand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Duinhof Cadzand in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Duinhof Cadzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.