Appartement Duinhof Cadzand

24 reviews over Appartement Duinhof Cadzand

• 2019
    9L.a.f. Jas04-05-2019

Fantastisch!

Fantastisch!!!! Wat een geweldig apartement.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

10A.V. Sanders07-11-2017

Het was een van de nieuwe torens Duinhof toren VII. Het was allemaal vrijwel nieuw, maar uiterst goed opgezet. Zowel in het appartement als buiten (de gemeenschappelijke delen en de nieuwe buitentuinen).

Gereisd met partner in september 2017

• 9Judith08-07-2017

Prachtige locatie.

Heel mooi appartement. Alles aanwezig. Korte loop afstand van het strand, Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Min puntje, bij slecht weer weinig te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10COrine07-11-2016

Vol lof over deze locatie

Alles, maar dan ook alles is aanwezig. De auto in de parkeergarage op een eigen genummerde plaats. Heerlijke opgemaakte bedden en handdoeken klaar om gebruikt te worden. Een complete keuken, waar alles aanwezig is. Een wasmachine en droger. Een slaapkamer met bad en een slaapkamer met douche. Het strand om de hoek, de nodige winkels en zelfs een shortgolfbaan in de buurt. Knokke en Brugge dichtbij leuk om naar toe te gaan. Kortom te veel om op te noemen, prima verblijf, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9WILLEMS03-08-2015

een aanrader **** waard

Wij hadden een mooi en comfortabel appartement met 3slaapkamers en 2 badkamers (instap douche) In gebouw III 2de verdiep. Ligging dicht bij het strand praktisch. Rechtover een pleintje met verschillende restaurants. Omgeving aanrader voor wandelaars en fietsers. naar Breskens,Groede,Cadzand dorp,Retranchement. Winkelen Sluis(10 km) Terneuzen (schepen spotten) Negatieve punten Ramen vuil(lang geleden nog gekuist) Terrasmeubilair vuil (idem) Maar 10 kleerhangers voor 4 volwassenen en 2 kinderen!!!! Positieve punten Personeel receptie vriendelijk en gedienstig Opgemaakte bedden bij aankomst Handdoekenpakket per pers. Broodjes servies (via de webshop) Parkeren ondergrondse garage rechtstreeks met lift naar appartement(uitladen en inladen) Pasjes thuis bezorgd met de post (toegang appartement en garage) niet aanschuiven aan de receptie bij aankomst.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10kees en Ans20-06-2015

Perfect appartement

Wij hadden een perfect appartement aan de achterzijde van gebouw VI super inrichting en schoon. Niets op aan te merken. Een steenworp afstand van het strand. Prima uitval basis naar Sluis, Knokke.B. en niet vergeten Brugge.B prima bereikbaar met de auto en parkeren is spot goedkoop. Wij komen er zekere terug

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Marianne,12-05-2015

Fantastisch appartement op schitterende locatie.

Prachtig nieuw appartement op 5 min. lopen van het Noordzeestrand. Met eigen parkeergarage en lift. Sfeervol ingericht. Bakker en restaurants tegenover het gebouw.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9M. Zwiers04-05-2015

Fantastische appartement!

Wij hebben in de meivakantie een midweek doorgebracht in Duinhof II, Appartment 1. Een absolute aanrader! Ruim modern ingericht appartement met tuin voorzien van alle gemakken. De optie voor volgend jaar staat!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 10Carmen_van_sloten12-08-2014

Super de luxe appartement, heerlijk rustig in mei. Je bent overal in de buurt. Strand is er geweldig en super kind vriendelijk!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Y.Crousen10-08-2014

Jammer van Tamoil benzinestation

Wij hebben duidelijk voor ons het verkeerde appartement gehad. Niet vanwege het appartement zelf want dit was gezellig, luxe en van alle gemakken voorzien, maar vanwege een drukbezocht Tamoil zelfbedieningsrbenzinestation wat direct voor onze deur lag en praktisch grensde aan ons terras. Lekker genieten van de ochtend of avondzon met een lekkere kop koffie of glas wijn was er daardoor voor ons niet bij. Dit deed wel wat afbreuk aan ons vakantiegevoel. Heel jammer want het appartement was verder perfect. Mochten wij nog eens teruggaan naar Duinhof dan zouden wij zeker niet meer in appartement Duinhof 3 appartement 4 gaan, maar een ander appartement in dit uitgebreide complex want het is wel de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Appartement Duinhof Cadzand info