Camping De Hoogte

46 reviews over Camping De Hoogte in het Nederlands

Top camping!!

K. van Eerdewijk
15-8-2018

Op het laatste moment onze vakantie omgeboekt naar deze camping ivm het mooie weer in ons eigen land!! Geen moment spijt van gehad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, en maken graag een praatje. De plaatsen zien er goed uit, vooral qua ondergrond. Fijne grasmat. Sanitairgebouwen zijn prima, zeer schoon, eigenaar besteed hier veel tijd aan. Daardoor houden de gasten het ook netjes! Dinsdag t/m zaterdag komt de bakker op de camping, en op zondag de pizzabakker. Alle denkbare supermarkten liggen op gemiddelde afstand van 10 km. Sluis is een erg leuke en toeristische plaats. Strand is heerlijk dichtbij.....en als je net even weg blijft bij de strandtenten dan is het er heerlijk rustig!

Animatieteam heeft leuke activiteiten voor zowel jonge gasten als de wat oudere jeugd.

Klein minpuntje is dat je moet betalen voor warm afwaswater, en de 6 ampère stroom is maar krap 6 ampère. Maar verder een dikke pluim voor deze camping!!!

Vreselijk

Vriendengroep
10-8-2018

Vrienden groepen zijn hier niet welkom indien het jeugd is (kennelijk ben je met 20 en 21 jaar nog steeds jeugd). Het was opzich fijn geweest als we dat hadden geweten vóór we er waren. Zoals wanneer we alle leeftijden hadden opgegeven bij het boeken bijvoorbeeld... Volgens de zeer onvriendelijke eigenares stond het duidelijk op de site (niet dus) en in de voorwaarden (ook niet dus). Wij konden opzoek naar een nieuwe camping, midden in het hoogseizoen. Onmogelijke opgave dus terug naar huis dan maar. Kregen we nog te horen dat we wel terug mochten komen met een partner, dacht het niet he!! Nooit meer!

Mooi verzorgde en rustige camping

Nape
        13-5-2018

Het is een mooie en net verzorgde camping. Rustig en dicht tegen de zee gelegen. Goede uitvalsbasis voor mooie korte en langere fietstochten. Vriendelijke, correcte eigenaars. Gebruik van muntjes om af te wassen en te douchen is niet meer van deze tijd. Sanitair is gedateerd maar net en onderhouden. Warm water is wel héél warm en niet bij te regelen. Grote wagens (busjes) kunnen niet bij de caravan/tent blijven staan. Desondanks de wat mindere puntjes zeker een aanrader.

Wederom prima

Bolus
        25-8-2017

Rustig, dicht bij strand. In de omgeving met de fiets veel mogelijk..

Heerlijke camping

Els
        23-8-2017

Fijne camping op een prachtige plek. Je loopt zo naar de dijk, langs de duinen naar het strand. Ook het fietsen naar Cadzand-Bad is erg leuk. De plekken zijn ruim, camping is keurig onderhouden.

Het sanitair is zoals al beschreven wat klein en gedateerd. Maar een camping eigenaar die 's nachts om half twee het toilet gebouw nog even in de bleek zet verdiend volgens ons alle hulde. Liever schoon dan hip.

Deze camping wordt met liefde onderhouden door haar eigenaars en dat is overal terug te vinden.

Prima camping

Werner
        13-8-2017

Rustige camping. Normale grote qua plekken. Sanitair bij het veldje sterk verouderd. Muntjes systeem en erg krappe douches, geen pluspunt. Wel schoon. De plek is achter de duinen maar voor strand moet je wel een kilometer lopen, hadden we maar beter maps moeten kijken, we dachten dat die aan het strand lag. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam.

SUPER

fam Tytgat
        7-8-2017

Zeer gezellige familie camping. Lekker dicht aan zee. Voor de kinderen is er voldoende animatie.

Het sanitair is juist heel erg schoon, we snappen niet dat er over geklaagt wordt. De plaatsen zijn ook erg netjes, alles is goed verzorgt. Je kan zien dat deze mensen met hart en ziel deze camping runnen.

Heerlijke plek om voor altijd terug te komen

Peter en Jannette Casteelen
        26-7-2017

Wij komen hier al vanaf 1995 (met tussenpozen) en áls we naar Zeeuws Vlaanderen gaan, gaan we naar De Hoogte en dat is niet voor niets. Rust, ruimte, perfect onderhouden campingplaatsen, super lieve betrokken eigenaren, gemoedelijkheid, gezelligheid, schoon sanitair, prachtige natuur, vanaf de camping met de hond zó het strand op, heerlijk eten bij de diverse strandtenten, Sluis, Brugge, Middelburg etc etc. Geen camping voor 'feestvierders', 'vertierzoekers', 'disco- en/of glijbaanliefhebbers'. Het grootste pretpark is op loopafstand: het strand en de prachtige zee :-). En ach ja, die douchemuntjes.... wij nemen ze voor lief.

Met veel dank voor Freddy en Marion!

Nooit meer !

Mei 2017
        27-5-2017

Vergeet de goede beoordelingen en lees die van eerlijke mensen.

Te kleine plaatsen. Kon de caravan van de buren aanraken vanuit mijn caravan.

Douchemuntjes snel afschaffen. Kunt alleen loei heet douchen. Zelf inregelen niet mogelijk.

Zelfs voor een bakje warm afwaswater moet je een muntje kopen.

Toen was de maat eigenlijk al vol.

Poortje achteruitgang hele nacht op slot. Gevangenekamp is er niks bij.

En toen ik even op zoek was naar de vloertrekker was ik intussen al aang;esproken, "wel poetsen hè'.

Buiten de camping ram vol met asociale fietsers die echt geen voorrang verlenen.

Twee dagen eerder vertrokken door ergernis en natuurlijk geen geld terug.

Denk 2 keer na voordat je er naar toe gaat !

Prima

Bolus
        16-2-2017

Het is een rustige camping voorzien van alle noodzakelijke behoeften. Je wordt op gedrag aangesproken als daar aanleiding voor is, er gelden regels om te verblijven maar die sluiten naadloos aan bij gewoon doen ! Sanitair is schoon en voldoende aanwezig, camping wordt nauwgezet onderhouden, wifi is voldoende, campingpubliek is alle jaren in orde geweest. We staan er al jaren en hopen nog vele jaren te kunnen blijven komen. Tijdens voor- en na seizoen is het rustig, tijdens het hoog seizoen is het er gezellig druk. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en hebben de controle waardoor er zelden issues zijn op de camping. Kortom een prima plek om lang te verblijven !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoogte in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.