Hotel De Blanke Top

Hotel De Blanke Top
8,1

64 reviews over Hotel De Blanke Top in het Nederlands

Bij de boeking via hun eigen website heb ik aangegeven dat ik speciaal dáár kwam voor rust én het bubbelbad in de (zeer prijzige) kamer. Ze hebben mij vervolgens niet gewaarschuwd voor het bouwlawaai links en rechts naast ons en de graafmachine recht onder mijn kamer. De bubbels in het bubbelbad werkten niet, ook niet na een bezoek van de technische dienst.

Bij het op een aardige manier duidelijk aangeven daarvan, ook mijn ontevredenheid daarover, kreeg ik te horen: 'Jammer, we hopen u terug te zien als we klaar zijn met de werkzaamheden.'

Bij vertrek, na betaling, kwam ik erachter dat er twee massages op de rekening stonden, terwijl ik er maar eentje 'genoten' had (de aanhalingstekens vanwege het onophoudelijk geklets van de masseuse).

De hapjes die ik in het restaurant at, waren wel aardig, maar hun prijs totaal niet waard.

Het uitzicht vanuit de ruime kamer en de ligging van het hotel: perfect. Het ontbijt was lekker en de service van een oud-gediende ook perfect. Dat van de jongere meiden de volgende dag iets minder.

Oude reviews (archief)

Het restaurant viel erg tegen. Veel liflafjes.

Marie-Louise
11-7-2016

Slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Cadzand is al jarenlang de bestemming van de Vlamingen die de rust zoeken die ze aan eigen kust niet meer vinden. Alleen jammer dat Cadzand nu één grote bouwwerf is geworden, een uitbreiding van het Belgische "Zoute". Het hotel zelf is mooi (en nu nog rustig) gelegen, met prachtige en comfortabele kamers, een onberispelijke service en zeer vriendelijk personeel. Bovendien is de keuken een absolute aanrader: ruime keuze en verrassend lekker, gastronomisch en toch betaalbaar.

Wat een mooie ligging!

Annemieke
    3-8-2015

Top hotel. Modern, schoon, gastvrij en een waanzinnig mooie ligging!

prachtige ligging

Aderie van der Steen
    5-10-2014

Hotel de blanke top is een uniek hotel,kom er graag,elk jaar weer,vriendelijk personeel,goede service,en het eten is prima.

herziene mening

TROTTERS
    9-10-2013

onlangs gingen we alleen omwille van de schitterende ligging terug naar de Blanke Top. Wat een aangenaam verblijf !! Schitterend heringericht, jonge leiding (de onvriendelijke oude dame gelukkig niet meer te zien). Hartelijk welkom, lekker en rijkelijk diner. Twee minnetjes : de industriële producten incl. fruitsap bij het ontbijt en het te koude zwembadwater. Beide euvels zeer echter zeer snel op te lossen.

Nooit meer.

A. Doornheim
    23-8-2013

We hadden aan arrangement van 16 tot en met 23 augustus. Helaas de 22ste al vertrokken. Het diner was puur slecht, combinaties van producten die niet combineren. Bastogne koeken gekocht om de honger te stillen. de 21ste augustus zelfs naar de pizzeria gegaan om daar te eten.

Geen keuze van het menu, ja vis en vlees keuze, maar magertjes. Het ontbijt elke ochtend hetzelfde.

Op zaterdag 17/8 alleen tonijn, de hele week geen salade of voldoende groente gezien.

Geweldige service in dit hotel!

linda
    21-6-2012

Alweer een paar weken terug van een heerlijk weekend in dit hotel. Helaas viel het weer een beetje tegen (en de voetbalkwaliteiten ook op de grote beamer :D), maar dat ons fantastische weekend niet verpest. Want, dit hotel was echt fantastisch om te verblijven. Een heerlijke sauna, prachtige kamer met zeezicht. Het personeel was heel erg attent en vriendelijk. Zaterdagavond hebben we ons heerlijk laten verwennen in het restaurant en we waren heel erg verrast over de kwaliteit die uit de keuken kwam. echt de heerlijkste carpaccio (new style) die ik ooit heb gegeten! Kortom, wij komen zeker vaker terug. Een weekend voelt als een vakantie!

zuinig

trotters
    5-5-2012

prachtige ligging, leuke kamer met een schitterend zeezicht

ontbijt : nagenoeg alles uit industriële productie, ordinair sap uit dozen, zeer ongezellige eetruimte (wel een mooi zicht als je tenminste een plaatsje aan een raam kan bemachtigen, kamer : zeer spaarzame badproducten, zwembad : temperatuur zwemwater amper goed, rest betalend !!, diner : mooie presentatie, redelijk smakelijk met zeer goedkope ingrediënten, de receptie : de eigenares is niet even vriendelijk tegen alle klanten

Uitstekend hotel. Met recht een Relais du Silence

Henk en Marian
    28-4-2012

Schitterende ligging; niet roken (= groot pluspunt); goede keuken en een weldadige rust .

We hebben een aantal aanbieders voor De Blanke Top voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Blanke Top in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Blanke Top zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Blanke Top scoort een 8.1 uit 10 op basis van 68 reviews.