Hotel Badhotel De Wielingen

Hotel Badhotel De Wielingen

8Fantastisch

Nederland, Zeeland, Cadzand

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel De Wielingen voor je op een rij gezet:

• Sauna

97 reviews over Hotel Badhotel De Wielingen

• 2018
    1charlie15-08-2018

in de aap gelogeerd (in een 4* hotel

Wij hadden een vakantie van een maand geboekt bij hotel de Wielingen Cadzand-Bad. In die maand ontvingen wij ook logees voor totaal 6 nachten extra. Het verblijf in het hotel waar wij tot nu zo'n 6 jaar op rij op deze manier kwamen is ons zwaar tegengevallen. Dit kwam mede door de nieuwe uitbaters: (vanaf 1juli 2018) twee jonge mensen zonder ervaring en geen gevoel voor gastvrijheid ten opzichten van hun hotelgasten. Het hotel is nu echt op de schop, achterstallig onderhoud van de kamers, lekkages in de badkamer, vies koelkastje. In de 4 weken dat wij er waren heb ik zelfs om schone lakens moeten vragen. Verwaarloosd terras(vuil) ligbedden zijn weggehaald. Geen oplossing werd daarvoor gezocht voor ons. Het zwembad was gesloten in de tijd dat wij gasten hadden. Geen oplossing gezocht alleen 5% van de prijs van 4 dagen. Gelukkig is het uitzicht gratis, doet het personeel alles om het je naar de zin te maken, nu de nieuwe uitbaters nog!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

1Arno05-10-2017

Onbeschofte receptionistes!!

De hotelkamers stonken naar rioollucht, waardoor we hoofdpijn en keelklachten kregen. De receptie was niet gediend van de klacht hierover en stuurde ons verontwaardigd en zonder enige vorm van excuses weg. Zelfs na een mail aan de directie, na vier weken geen excuses, laat staan enige reactie. Gasten worden hier niet echt behandeld als gast! Voor €150 per nacht hebben ze ons letterlijk en figuurlijk in de stront(lucht) laten zakken.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Het26-06-2016

Geluid overlast van de aanleg van de jachthaven

Kamers en het eten was prima.

De klacht over de geluid overlast werd perfect opgelost, zodat we met een tevreden gevoel naar huis zijn gegaan.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Wuyts ludo08-11-2015

Zalig en fijn!

Zalig gelegen, direct aan fietsroutes, lekker rustig op kamer, propere en aangename kamer, goed gelegen voor uitstapjes, zeer lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel en men kan de fietsen binnen stallen en opladen

Gereisd met partner in november 2015

• 6charly22-08-2015

vorige jaren beter gewend

Mooie ligging. Ontbijt is goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar kan niet alle problemen oplossen. Mogelijkheid om te eten op het terras. Jammer dat de lunchkaart beperkt is geworden.(Salades minder van smaak dan vorig jaar.) Aantal kamers zijn gerenoveerd met nieuwe badkamer, maar niet alle bedden zijn goed. {Kluisje werkt niet.) Wifi ligt er vaak uit. Kindvriendelijk hotel, met spelletjes, speelhoek op terras en zwembad (binnen)

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Familie Brans25-06-2015

Hier zou ik dolgraag nog eens naar toe gaan.

Fijne frisse zeelucht. Heeeeeeerlijk ontbijt. Rust. Prachtig uitzicht als je een kamer aan zeszijdige hebt. Rustige omgeving. Vlak bij het prachtige "HetZwin"

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 9De Waele ANN08-03-2015

Mooi gelegen, eten met uitzicht op zee.

Vriendelijk personeel, gezellige bar en restaurant mooi interieur mooi uitzicht over zee. Ideaal om langs de dijk te fietsen en te wandelen. Lekkere dagmenu en ruim genoeg keuze aan het ontbijt buffet.

Gereisd in maart 2015

• 6Tristan Mahau02-02-2015

Mooie ligging

Wij hadden de Luxe suite zeezicht, € 252/nacht dus je verwacht dat de kamer tiptop in orde is, het was sober en proper, verdient een grondige schoonmaak, het uitzicht is fantastisch. Wat het eten betreft, de vissoep mag beter afgesmaakt worden, De zeebaars op vel gebakken??? Het vel was zwart verbrand en de verbrande smaak overheerste de saffraansaus! Gelukkig een zeer degelijk ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Henk Evers15-08-2014

Hotel ligt op schitterende locatie!

Wij komen reeds enkele jaren in dit hotel. Het ligt schitterend vlakbij de Noordzeekust. De kamers zijn nu allemaal gerenoveerd. Het personeel, zowel aan de receptie alsook de bediening in het restaurant en de lounge is uitert behulpzaam, vriendelijk en netjes. Het ontbijt en het diner is van goede kwaliteit. Men kan wel eens wat aandacht schenken aan de vloer in de lounge. Deze ziet er gedateerd uit! Voor de kinderen is een speeltuin aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9jessi09-03-2014