Burgh-Haamstede

We hebben een aantal aanbieders voor Burgh-Haamstede voor je op een rij gezet:

vakanties Burgh-Haamstede

We hebben een aantal aanbieders voor Burgh-Haamstede voor je op een rij gezet:

Reviews over Burgh-Haamstede

Kom hier terug in het echte seizoen

Kees Sch,
    23-11-2018

In deze tijd van het jaar is er in Burgh-Haamstede bijna niets te beleven. Als ik mij inbeeld in de toeristenseizoentijd, stel ik mij voor een gezellige en levendige oord.

Slot Haamstede is een leuke omgeving om te vertoeven. Een pluspunt tijdens ons verblijf is de gedurende de gehele week geopende restaurant "La Baguette". Zeker een bezoekje waard voor koffie, lekkers of een broodje.

Burgh-Haamstede ligt wat ver van de kust. Een fiets is minimaal vereist.

Geweldig

Familie FRANCART,
    17-11-2018

In de herfst is de natuur in Burgh Hamstede uiterst mooi. Het is er kalm en rustig. Het is een uitstekende plaats om mooie wandelingen te maken. Als het regent, kan je het museum in Ouwerkerk bezoeken of naar Neeltje Jans gaan. Het nabij gelegen stadje Zierikzee is echt de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2018

Al bijna 40 jaar onze vakantie plek.

Voogd,
    14-11-2018

Als je er 1 keer geweest bent, wil je elk jaar een keertje terug. Zoveel mogelijkheden. Wandelen, fietsen, strand, bos en duinen enz enz enz. Hotel of bungalow. Altijd goed.

Voorjaar of najaar. Maakt niet uit altijd fijn.

Gereisd met partner in november 2018

Burgh Haamstede is zeer de moeite waard

Ton Leeman,
    19-10-2018

Burgh-Haamstede is een vriendelijk en prettig plaatsje op Schouwen Duiveland. Ik kom hier al jaren en het gaat eigenlijk nooit vervelen. Je kunt zelf invullen wat je wil, natuur in de omgeving is prachtig, je kunt de Delta Werken bewonderen, verschillende streekmusea bezoeken, het strand uiteraard en niet te vergeten natuurgebied de Zeepeduinen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooiste strand van het land

Martijn Hop,
    9-12-2017

Geweldig dorp, prachtige omgeving met ongekende strandwandelmogelijkheden, leuke uitstapjes mogelijk (Middelburg, Veere, Neeltje Jans, bossen). Als je van rust en natuur houdt..

Tja, wat niet? Geen idee!

Gereisd met partner in maart 2017
Burgh-Haamstede scoort een 8,2 uit 10, op basis van 464 reviews