Vakantiehuis Toverhazelaar

Vakantiehuis
Vakantiehuis Toverhazelaar

1 review over Vakantiehuis Toverhazelaar in het Nederlands

Een huisje waar je vrolijk van wordt

Fam van Alphen
11-5-2012

In Vakantie woning Toverhazelaar voel je de liefde van de verhuurder voor zijn huisje. Wij hadden de primeur om te mogen slapen op nieuwe bedden, heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Toverhazelaar in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Toverhazelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.