Vakantiehuis 't Haemstede

Vakantiehuis
Vakantiehuis 't Haemstede

1 review over Vakantiehuis 't Haemstede in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk zomerhuisje in echte strandsfeer

jannekevandernet
20-6-2012

Gezellig ingericht houten zomerhuisje in rustige straat vlak bij het strand. Heerlijke tuin rondom het huis en een fijn terras. Het geheel straalt een echte strandsfeer uit. Wij verbleven er met 2 kleine kinderen. Op zich prima te doen, maar niet ideaal. Er is geen CV, maar een gaskachel die we vanwege het koude weer moeten gebruiken (niet fijn met een rondkruipende baby) en verder is de tuin niet afgesloten. Op 2 minuten afstand is een supermarkt waar je alle dagelijkse benodigdheden kunt halen en waar je fietsen en bolderkarren kunt huren. Het strand is op een kwartier loopafstand. Verder zijn er 2 restaurants en een snackbar ook op loopafstand. Het dorp Haamstede is 5 minuten met de auto en een kwartiertje fietsen. Al met al een geheel waar je een heel fijne zomervakantie kunt hebben!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Haemstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Haemstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.