Vakantiehuis Stacaravan de Zeester

18 reviews over Vakantiehuis Stacaravan de Zeester in het Nederlands

Zeer tevreden

Jans
21-7-2018

Was een fijne kleine goed verzorgde camping. Fijn en vriendel i jke mensen. Een aanrader.

Prachtige caravan op een prachtige plek!

Daniëlle Stein
14-8-2017

2 weken mogen logeren in deze zeer mooie stacaravan!

Deze staat op een leuke rustige camping aan de rand van een fantastisch wandelgebied.

Van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en zo leuk, er stond een potje met hondenkoekjes klaar! Echt hondvriendelijk😀

heerlijke rustige plek vlak bij de zee

Ina van Doorn
30-7-2017

We vonden het geweldig het onbrak nergens aan heel schoon fijne bedden en een heerlijke douche

We zijn een weekje geweest bij de zeester met onze honden Sam en Kees. We hebben het er zalig gehad en voor de honden lagen er zelfs koekjes klaar! Heerlijke bedden beter dan thuis en zoveel ruimte in de stacaravan. Ongelofelijk schoon ook nog dus we komen zeker een keer terug!

Fantastische plek!

Saskia Zoutenbier
3-6-2017

Het enige minpuntje was dat we geen gebruik konden maken van het eetcafé. Daar zat standaard het bordje 'gesloten' op de deur....

Wat een prachtige plek om tot rust te komen.

Marjan en Leon Besters
7-5-2017

De Caravan is ideaal gelegen, rustig, compleet en heel veel wandel mogelijkheden direkt vanaf de camping, ook fijn dat de tuin afgezet is voor honden.

Je hoeft echt niet ver weg om je zo helemaal op vakantie te voelen.

prachtige vakantie

Patrick, Katty , Niki, Benji en Rocky
21-9-2016

Zeer nette en gezellige stacaravan. Deze vakantie willen we zo over doen, waarschijnlijk volgend jaar 😉 samen met onze chihuahuakes 🐾🐾

Mooie en schone stacaravan

Familie Hoogenboom
12-9-2016

Ongelofelijk dat deze stacaravan er zo " ongebruikt " uitziet. Keurig netjes en een zee van ruimte. Lijkt wel nieuw. Alles wat je nodig hebt is aanwezig . Wij hebben dit als zeer plezierig ervaren. 👍👍👍

Een echte aanrader, helemaal af!

Nicole Jans
21-8-2016

Alle pluspunten zijn al genoemd in eerdere recentie's. Voor ons was de omheinde tuin voor onze 2 Beagle's doorslaggevend. We hebben er volop genoten. Van de stacaravan met alle luxe, zon, zee, strand, omgeving :)

Als het echt zomers warm is denk ik dat het wel heel warm wordt in de stacaravan omdat er op de camping geen schaduw van bomen is. Maar dit is een klein minpuntje van de camping.

Voor herhaling vatbaar!

heerlijke uitrustplek

Hilgersum
13-8-2016

Een caravan met alles erop en eraan..

Zalige bedden...heerlijke douche

Mooie locatie..

Ik wil gewoon terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stacaravan de Zeester in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stacaravan de Zeester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Stacaravan de Zeester scoort een 9.24 uit 10 op basis van 18 reviews.