Camping Rozenhof

Camping Rozenhof
7,1

16 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Prima locatie, voor kinderen erg saai

Sabine
17-7-2018

Aardig ontvangst , leuk gelegen vlak bij het centrum van Burg Haamstede. Voor de kinderen is er eigenlijk niets te doen op de camping zelf. Echt representatief is de camping niet. Een beetje een allergaartje. Maar wil je dicht bij het centrum van burg Haamstede zitten en twee km van het strand dan zit je hier prima.

Mooie camping, luidruchtig personeel 's nachts

J. Goudriaan
29-5-2017

De camping is mooi aangelegd. Wij hadden een Comfort-standplaats met eigen wasbak en stroomaansluiting. Het groen was goed verzorgd. Ook het sanitair zag er goed verzorgd en schoon uit.

De camping ligt een half uur lopen van het strand af, wat wij met onze dochter van 7 prima te doen vonden.

De tweede nacht werden wij om 03:00u wakker van mensen die op het terras van de kantine nogal luidruchtig zaten te praten en te lachen. Aangezien hierop door de beheerder niet werd ingegrepen, ben ik zelf om 03:45u op de overlastgevers afgegaan. Het bleek het campingpersoneel zelf te zijn... De overlast 's nachts en de slappe verontschuldiging van de receptioniste (die 's nachts ook bij de overlastgevers had gezeten) de volgende ochtend zijn voor ons reden om deze camping in het vervolg te mijden.

Qua hygiëne en sanitair dus top, qua ligging, kindvriendelijkheid en prijs/kwaliteitverhouding voldoende. Qua klantvriendelijkheid richting gasten ruim onvoldoende.

Heerlijke dagen gehad

Ren
28-6-2016

Heerlijke camping. Bij binnenkomst bij de receptie viel al meteen de gastvrijheid op. Je krijgt zelf al meteen een lach op je gezicht van de receptioniste Kim. Ook de eigenaren, super gastvrij. Ook die hebben de hele dag een lach op hun gezicht en staan ook meteen voor je klaar als je vragen hebt. Het was voor ons een weekendje op de motor in een supermooi chalet. het ontbrak ons aan niets. Motoren mochten zelfs binnen staan. Onze zoon van 12 heeft genoten van de fietsen die gratis bij de chalet in de schuur stonden. Mooie nieuwe fietsen. Alles was super schoon, geen stof kunnen ontdekken. Ook nog een heerlijke tocht gemaakt richting de bunkers die zich in de duinen achter de camping bevinden (tip van de eigenaren). Echt heel mooi. Echt voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marc Neefs
27-6-2016

Rob en Wilma, Kim en Chyntia hebben er voor gezorgd dat wij en ons gezelschap een zeer goed verblijf hebben gehad! Zij werken allen om hun gasten een fijn verblijf te laten hebben. De camping ziet er zeer verzorgd uit en de stacaravan die wij huurden leek als nieuw!! Ook zijn wij bij vrienden geweest die een chalet hebben gehuurd en die leek wel gisteren gestoffeerd! Ze zien ons zeker terug!!

Supercamping Zeeuwse gastvrijheid!

Familie Klever
16-5-2016

Wij hebben genoten van heerlijke twee weken tussen Hemelvaart en Pinksteren. Gastvrij ontvangen door de eigenaresse de receptie. We waren eigenlijk wat te vroeg, maar helemaal geen probleem, onze plek was al klaar en keurig gemaaid en we konden meteen opbouwen. Grote plaats hadden wij en absoluut niet duur! Water op de plaats, echt een aanrader. De camping is gemoedelijke en voor elk wat wils. Een superkantine waar je heerlijk kan eten, maar ook eten kan afhalen! De spareribs zijn fantastisch! De camping verkoopt zelf geen broodjes op de camping, maar ze hebben op nog geen 2 minuten heb je een broodjeswinkel met heerlijke verse broodjes en een krantje.. Op advies van de eigenaar geprobeerd en echt de moeite waard. Op de fiets sta je met 5 minuten in t prachtige centrum van Burgh Haamstede.

Voor de rest een mooi, schoon en net toiletgebouw en douches met muntjes.. Maar voor 1 muntje douche je heel lang en de douche is groot genoeg om met z'n tweeën te douchen.

Wij hebben genoten!

Fantastische plek

Marcel en Ingrid
12-9-2014

Camping Rozenhof ligt tegen het fantastische natuurgebied de Zeepeduinen en toch heel dichtbij het pittoreske Burgh Haamstede met leuke winkels en een supermarkt om de hoek en ook vlakbij gezellige restaurantjes.

De eigenaren zijn super vriendelijk en erg gastvrij en staan altijd voor je klaar.

De campingplaatsen zijn comfortabel en goed verzorgd. Het sanitair is nieuw en schoon.

In de schoolvakantie's is er een leuk animatieteam voor de kids aanwezig en worden en ook andere activiteiten georganiseerd zoals recentelijk de beroemde spooktocht die weer een groot succes bleek, diverse mensen zijn de stuipen op het lijf gejaagd. De camping is een aanrader voor jong en oud.

Wij hebben hier een jaarplaats en gaan zeker terug komen.

Tweede huis

Henk en Ina
28-5-2014

Na 41 jaar op Camping Rozenhof te hebben gestaan, kunnen wij zeggen dat we er een heerlijke tijd hebben gehad. De eigenaresse is behulpzaam en vriendelijk. De camping is goed onderhouden en het sanitair is schoon (mits de gasten er geen bende van maken).

De camping ligt middenin een prachtig natuurgebied. Voor feestgangers is Renesse niet ver weg.

Wij kunnen alleen maar zeggen: dank voor de fijne jaren!

Henk en Ina

Warm onthaal

Billiet - Van Der Stelt
12-5-2014

Graag willen we de uitbaters van camping Rozenhof bedanken voor hun warm en persoonlijk onthaal. Wij werden op een heel persoonlijke en vriendelijke manier ontvangen en begeleid op de camping. Niets is teveel voor deze mensen. Wij voelden ons direct thuis op deze plek. De kampplaatsen zijn mooi onderhouden, juweeltjes. Het sanitair blok is ook prachtig. De uitbaatster van het gezellige restaurant is ook heel vriendelijk en sociaal, maakte spontaan een leuke babbel met ons. Wij zijn heel blij dat we deze camping en mensen ontdekt hebben.

Leuke camping. leuke sfeer

B. de Ridder
9-12-2013

Leuke gezinscamping waar het goed vertoeven is. Het gebied rond de camping is ideaal, met bos, strand en goed fietspaden.

Waardeloos en onvriendelijk

Jansen
19-8-2013

Heel achterstallig en veel vaste gasten, die denken dat de camping van hen is. Ziek geweest van t eten, geen winkeltje, geen speeltuin, vieze wasserette, kortom niet doen. En vraag vooral niets bij de receptie, die je eigenlijk geen receptie mag en kan noemen, en zeg vooral niets, want je wordt volledig af gezeken, ontweken en vermeden en zowat de camping afgekeken. Animatie mag niks kosten, maar doen hun best. Kortom te duur betaald voor deze goedkoop uitziende en waardeloze camping met nog ergere mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.