Camping Rozenhof

23 reviews over Camping Rozenhof

• 2019
    9Van Hilst16-08-2019

Super mooi

Hele mooie camping ,grote plaats Schoon sanitair lekkere douche Mooie wandelpaden hebben erg genoten met hond We komen zeker volgend terug

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie met 2 kleuters20-06-2019

gestrest aangekomen en uitgerust naar huis gegaan

Wij hebben gigantisch genoten, hebben een week op de camping gestaan met een caravan, er was van alles te zien van strand tot musea’s in de buurt. Supermarkt dichtbij(ideaal met kids als je iets vergeet) en vooral vonden wij het fijn dat er veel wandelmogelijkheden waren in de natuur waar wij met ons gezin(2 kleuters en 1 hond) direct vanaf de camping de zeepeduinen in konden wandelen, naar het bos of strand. Ook ben ik enorm tevreden over de gastvrijheid, het is echt een ‘camping’ zoals wij dat gewend zijn vanuit vroeger, wij werden als familie ontvangen wat ook hoort op een camping in mijn beleving ! Voor mijn man was het ook een super week, hij miste niks van het voetbal en racen want ook daar was aan gedacht in het restaurant, zo kon hij op groot scherm alles bijhouden met een koud biertje. Wij komen zeer zeker deze zomer nog terug voor een langere periode.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Vangilske03-06-2019

Nette camping, geen winkel, zwembad ed.

Camping gelegen op een halfuur loopafstand van het dorp en ruim een half uur naar de zee. Fietsen zijn hier noodzakelijk. Campingplek was mooi vezorgd, met verharde stukken voor wielen van een camper. Toiletgebouw goed, niet super bijzonder, wel schoon en in gebruik zowel bij dames als heren. Warmwater bij de afwas wel bijzonder, 1 tap punt, niet heel handig. Geen winkel voor brood, wel een bakker in de nabije omgeving. Prijs was in het Hemelvaart weekend aan de hoge kant 100 euro voor 2 personen. En dan nog zelf douchemunten en WiFi betalen, dat is eigenlijk niet meer van deze tijd. Omdat het met feestdagen overal vol is in zeeland, worden de prijzen hoger, dat is wel jammer. Amper 41 uur op de camping staan en meer dan 100 euro betalen is prijzig. Personeel is wel aardig en behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Pj Hofman01-06-2019

Heerlijk kamperen zoals bedoeld

Gewoon kamperen zoals bedoeld ! . Goed onderhouden no nonsense camping met uiterst vriendelijk personeel goede nette plaatsen , top sanitaire voorziening op een schitterende locatie. Met of zonder hond een mooie wandeling naar zee , of door het mooie dorp naar goede winkelvoorzieningen. Complimenten en wat ons betreft graag tot ziens !

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Cees01-06-2019

Heerlijk en voor harahaling vatbaar!!

nette camping met veel groen en met een hond zeer toegankelijk. Voor wat grotere kinderen is er weinig vertier maar met kleine kinderen is het er erg leuk. Sanitair is nieuw en wordt goed schoongehouden met een gezellig muziekje op de achtergrond,wel moet er apart betaald worden voor de douche dat is jammer want de prijs van de plekken zijn wel zo dat douchen er wel bij in mag zitten. verder een leuke camping en voor herhaling vatbaar!! Ook hebben ze heerlijke snacks en friet bij het restaurant en aardig personeel!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ronald26-05-2019

fantastisch

Wat een geweldig weekend hebben we ervaren, veel mooier weer als afgegeven. Gezellig gegeten op het terras van de kantine op de camping, na een flinke wandeling in de duinen naar het bos en terug. Het was vakantie voor ons. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 3George24-04-2019

Geen aanrader

We zijn 4 dagen geweest in de Paasvakantie en het is ons erg tegengevallen. Vieze toiletten en veel lawaai van het eetcafé. Geen aanrader om hier terug te komen. Jammer het was niet goedkoop. Dus dan mag je wel wat verwachten.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    4Sabine17-07-2018

Prima locatie, voor kinderen erg saai

Aardig ontvangst , leuk gelegen vlak bij het centrum van Burg Haamstede. Voor de kinderen is er eigenlijk niets te doen op de camping zelf. Echt representatief is de camping niet. Een beetje een allergaartje. Maar wil je dicht bij het centrum van burg Haamstede zitten en twee km van het strand dan zit je hier prima.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

3J. Goudriaan29-05-2017

Mooie camping, luidruchtig personeel 's nachts

De camping is mooi aangelegd. Wij hadden een Comfort-standplaats met eigen wasbak en stroomaansluiting. Het groen was goed verzorgd. Ook het sanitair zag er goed verzorgd en schoon uit. De camping ligt een half uur lopen van het strand af, wat wij met onze dochter van 7 prima te doen vonden. De tweede nacht werden wij om 03:00u wakker van mensen die op het terras van de kantine nogal luidruchtig zaten te praten en te lachen. Aangezien hierop door de beheerder niet werd ingegrepen, ben ik zelf om 03:45u op de overlastgevers afgegaan. Het bleek het campingpersoneel zelf te zijn... De overlast 's nachts en de slappe verontschuldiging van de receptioniste (die 's nachts ook bij de overlastgevers had gezeten) de volgende ochtend zijn voor ons reden om deze camping in het vervolg te mijden.

Qua hygiëne en sanitair dus top, qua ligging, kindvriendelijkheid en prijs/kwaliteitverhouding voldoende. Qua klantvriendelijkheid richting gasten ruim onvoldoende.

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Ren28-06-2016

Heerlijke dagen gehad

Heerlijke camping. Bij binnenkomst bij de receptie viel al meteen de gastvrijheid op. Je krijgt zelf al meteen een lach op je gezicht van de receptioniste Kim. Ook de eigenaren, super gastvrij. Ook die hebben de hele dag een lach op hun gezicht en staan ook meteen voor je klaar als je vragen hebt. Het was voor ons een weekendje op de motor in een supermooi chalet. het ontbrak ons aan niets. Motoren mochten zelfs binnen staan. Onze zoon van 12 heeft genoten van de fietsen die gratis bij de chalet in de schuur stonden. Mooie nieuwe fietsen. Alles was super schoon, geen stof kunnen ontdekken. Ook nog een heerlijke tocht gemaakt richting de bunkers die zich in de duinen achter de camping bevinden (tip van de eigenaren). Echt heel mooi. Echt voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

3 tips over Camping Rozenhof

• kaat, 14-06-2013

Lekker genieten van de natuur in de omgeving van de camping, lekker dicht bij de winkels en het strand.

• Adams, 20-08-2012

In de buurt zijn vooral in de zomer veel markten. Verder ligt het 15 min van Renesse af en 3 km van t strand. Met kids te ver om te lopen en dus moet je met de auto en betaal je wel 80 cent per uur parkeergeld. Je moet n hoge trap op en dat is met kinderwagen niet te doen. Grote steden liggen verder weg, dus moetje veel met de auto doen. Wel mooie omgeving. hebben ons prima vermaakt!

• Marcel en Ingrid, 12-09-2014

Zeer goede restaurants in de buurt zijn ILL GALLO en Het Oliegeultje in Burghsluis met uitzicht op de haven en natuurlijk Beachclub Perry's op de Brouwersdam echt een topper en de mooiste zonsondergang op het eiland. Schitterende fietstochten door de boswachterij en langs de zee. Deltapark Neeltje Jans is leuk voor een dagtocht met of zonder kids. De Brouwersdam waar je altijd zeehondjes kunt spotten en waar watersporters aan hun trekken komen

0 vragen over Camping Rozenhof

• SchaduwplaatsenAanwezig