Géén boekingskosten

Meer camping info

35 Reviews over Rozenhof

• 6Annemiek van Ballegooij10-06-2022

Netjes maar niet meer voor de 2de keer

Nette camping, jammer dat het restaurant alleen in het weekend open was. Een munten systeem voor de douche jammer, camperplaats netjes. Sanitair zeer netjes en schoon

• 1Eetgelegenheden
  • 8Arno Nicole09-09-2021

Leuke gezellige camping.

Met de camper hier geweest, er zijn 3 camperplaatsen met stenen ondergrond voor de camper met ruim gras eromheen. Ruime grote douche en toiletgebouw, gezellige ruime kantine, met beamer waarop de voetbal of formule 1 wordt uitgezonden. Je zit gelijk aan het bos en je loopt zo het leuke dorp in.

• 9Chantal10-08-2021

Heerlijk even weg

Wij zijn met ons gezin een week naar de camping geweest, het weer zat niet mee maar daar kan de camping ook niks aan doen haha.Voor de kinderen maakte het niet zoveel uit, ze speelde met andere kinderen in de regen (voor ons wat minder want alle kleren waren nat en vies, maar gelukkig was er een wasmachine.)Verder had de eigenaar een filmmiddag georganiseerd omdat het nog geen animatie team aanwezig was, dit was enorm leuk en gezellig.Bij aankomst werd er verteld dat er savonds een bingo was, op voorhand was ik daar niet zo van want dat is voor 'oude mensen' maar dit was enorm gezellig en we hebben zelfs nog wat gewonnen. Al met al een top week gehad, helaas nu weer thuis maar wij zijn van plan om eind augustus weer terug te komen.

• 9Jolanda10-08-2021

Gezellige familiecamping

We hebben een heerlijk verblijf gehad op de Rozenhof. Leuke hardwerkende eigenaren.Kantine d’n overkant heeft lekkere cocktails, mijn favoriet; sex on the beach! Dank jullie wel meiden achter de bar! Ik kom hier graag terug

• 10Eetgelegenheden
  • 10christina10-08-2021

Top camping!

Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad ! Wij werden vriendelijk ontvangen bij de receptie duidelijke informatie die ook werd meegegeven.Het sanitair gebouw word vaak schoongemaakt en er is zelfs een wasserette aanwezig dat was ideaal voor de regenachtige dagen. Verder hebben wij in het weekend in de kantine gegeten, simpele maar vooral lekkere menu’s echt het gevoel van een kantine van vroeger. Verder was onze stroom nog uitgevallen maar de medewerker kwam direct om het op te lossen, het bleek dat ons apparaat kapot was.Wij hebben die dagen veel gewandeld, de camping ligt letterlijk tegen de duinen aan dus je kunt vol genieten van de natuur. Al met al een top vakantie gehad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Demi27-07-2021

Top vakantie!

Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad ! Wij werden vriendelijk ontvangen bij de receptie duidelijke informatie die ook werd meegegeven. Het sanitair gebouw word vaak schoongemaakt en er is zelfs een wasserette aanwezig dat was ideaal voor de regenachtige dagen. Verder hebben wij in het weekend in de kantine gegeten, simpele maar vooral lekkere menu’s echt het gevoel van een kantine van vroeger. Verder was onze stroom nog uitgevallen maar de medewerker kwam direct om het op te lossen, het bleek dat ons apparaat kapot was. Wij hebben die dagen veel gewandeld, de camping ligt letterlijk tegen de duinen aan dus je kunt vol genieten van de natuur. Al met al een top vakantie gehad.

• 9Frans en Ria Meulenbroeks26-07-2021

Fantastisch familiecamping. Zeer goed onderhouden

Aanrader. Je merkt dat de camping geleid wordt door een familie die hart heeft voor haar zaak. Zijn klantvriendelijkheid, meelevend met haar gasten. Campingplaatsen zijn ruim van opzet. De camping is goed onderhouden, heeft schoon sanitair en is een aanrader. Je hebt echt het vakantiegevoel hier.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Savanna19-07-2021

Aanrader

Fantasische ligging, een avondwandeling in het natuurgebied aan de achterkant zeker aan te raden! Een fijne sfeer met een gezellige kantine. In tegenstelling tot andere reviews totaal geen last gehad van lawaai savonds en in alle rust savonds in onze tent kunnen zitten.

• 8Maxine17-07-2021

Fijne sfeer

Een erg gezellige camping. De mensen zijn zeer gastvrij. Schone toilet en douches. Zeer mooie omgeving en prima plaats!

• 9Jos17-07-2021

erg gezellig en aangenaam verblijf

Zeer schone faciliteiten, super aardig personeel bij de bar! Personeel denkt met je mee om het beste uit je vakantie te halen! Overal een top plek om te verblijven als je burghhaamstede en omliggende dorpjes en stranden wil ontdekken.

Camping Rozenhof info

Camping-informatie