Vakantiehuis Pop 15

NederlandZeelandBurgh-Haamstede

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Pop 15 voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

6 Reviews over Pop 15

• 8A. Biesheuvel29-09-2009

Een heerlijk vakantiehuis op een prachtige plek!

Populierenlaan 15 is zeker een huis waar wij nog eens terug willen komen. We hebben er een heerlijke, luxe vakantie gehad. Vooral de wasmachine is erg handig. Alleen de tuinmeubels waren voor ons gezin niet erg praktisch. Verder was het hele huis top! Open haard hebben we ook veel gebruikt; gezellig!

• 9Monique Oudshoorn12-06-2009

Monique Oudshoorn 5-6-2009 11-6-2009

Heerlijke rustige ligging, in de tuin luisteren naar de vogels en het geruis van de bomen. Veel luxe, vaatwasser/wasmachine/droger/magnetron dus van alle gemakken voorzien. 2e tv in de slaapkamer ook geweldig. Gebruik gemaakt van de 2 fietsen en toen eindelijk het strand gevonden, waar we in de duinen een hert hebben gezien. Een heerlijk sfeertje in het huisje en smaakvol ingericht. Zeker een plek om naar terug te keren.

• 8anoniem07-06-2009

Fantische plek in het groen

Uitstekend verzorgd rustig gelegen huis met een zeer aangename besloten ruime tuin en terras op het zuiden. Alles is aanwezig, goed verzorgd en in prima staat. Een huis om vaak naar terug te gaan en van te genieten! Jammer dat de prijs tamelijk stevig is als je er maar met 2 - 4 mensen gebruik van wilt maken. Een klein minpuntje: de zon begint 's middags rond een uur of 17.00 achter de hoge bomen te verdwijnen waardoor het helaas in het voorjaar (zeker als het waait) wat fris kan worden om dan nog buiten op het terras te zitten. (Misschien kunnen de bomen wat ingekort worden?).

• 9huiskamp28-05-2009

perfect!

Super huis,heerlijke omgeving,lekker rustig gelegen(de drukte kun je makkelijk opzoeken),kortom een prima plek om naartoe te gaan.Je moet wel van rust en een stukje lopen naar het strand houden ,maar dat vinden wij perfect. We zijn er vóór en na de verbouwing geweest,de 1e keer vonden we het al geweldig en het is alleen maar mooier geworden. Het weer speelde ook mee , veel zon,zelfs in maart. In het gebied achter het huis een roedel herten gezien,prachtig.Wij gaan zeer zeker vaker naar dit heerlijke plekje.

• 8nagtegaal27-05-2009

fantastische ligging

We waren met 4 volwassenen en 2 honden en we hebben genoten van de ligging de ruimte en het uitzicht. s'morgens vroeg een roedel herten in je achtertuin was toch wel een ervaring.

• 8Arno Noorman26-05-2009

Voor herhaling vatbaar

We hebben een heerlijke week doorgebracht in Populierenlaan 15. Het huis is gemoderniseerd, knus ingericht een heeft een prachtige ligging met mooie grote tuin (voetballende zoons!) en geweldig uitzicht vanuit de tuin/achterzijde van het huis. Mooie ouderslaapkamer, heerlijke badkamer. Daar willen we zeker nog eens naar toe, wellicht in de zomerperiode. Het strand is helaas niet op loopafstand, daarvoor heb je de auto nog nodig.

Vakantiehuis Pop 15 info

Veilig betalen met