Vakantiehuis Park Zeeduin

Vakantiehuis Park Zeeduin
9,5

1 review over Vakantiehuis Park Zeeduin in het Nederlands

2008

een heel prettig, compleet huis en tuin

Fam. van Hoek
8-5-2008

een heel prettig, compleet huis en tuin. Aan alles is gedacht. zelfs een pc. met internet in het huisje. Ook leuke spelletjes en video's. De bovenverdieping wel erg heet om te slapen bij 25 graden! Badkamer en toilet in 1 ruimte; niet erg praktisch.

Gereisd Familie in mei 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Park Zeeduin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Park Zeeduin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Park Zeeduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.