Vakantiepark In de Appelwei

Geweldig fijn!

Familie P. Geerling
7-10-2018
  • Onderkomen8

Enorm veel mogelijkheden om te wandelen en te sporten. Heel veel mooie stadjes om te bezichtigen, voor de 4e keer deze caravan bezocht voor 3weken, prachtig weer gehad. Wij kunnen geen negatieve dingen benoemen

Gewoon heel goed

Paul boer
2-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Ontvangst,accommodatie er was niets wat niet goed was.

Keurige chalets op rustig parkje.

Anita
30-4-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Nette chalets op een ruim perceel. Dicht bij het strand, bos en het centrum van Burgh-Haamstede. De vriendelijke eigenaren staan paraat voor het geven van leuke tips. Tip van ons: een nachtlampje in de slaapkamers en een ophanghaakje zou erg handig zijn.

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

goed de aanwezigheid van het beheerdersechtpaar het chalet was NIETS op aan te merken.

verder alles gewoon goed

Compleet verzorgd en zeer behulpzaam

Robbert
23-8-2016
  • Onderkomen10

Ruim opgezette plaatsen met zeer veel privacy. Een zeer schoon en net chalet en zeer hulpvaardige en dienstverlenende eigenaren.

Op fietsafstand van het mooie strand. Daarnaast is Burgh-Haamstede een leuk en charmant plaatsje.

Mooi gelegen in de boomgaard.

Hanneke
7-5-2016
  • Onderkomen10

Prima chalet met een ruime plek in de boomgaard. Vriendelijke en betrokken eigenaren. Wij komen graag weer terug!

Genoten

Fam. Nijdam
2-10-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Een heel rustig vakantiepark. Mooie ruime besloten plek voor het chalet. Prima ruimte met alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. Enkele meubelen zoals de bank zijn aan vervangen toe.Vriendelijk eigenaarsechtpaar. Strand vlakbij en prima wandel en fiets omgeving. Het enige wat ontbrak vlgs ons was een wasdroger.Verder, wat ons betreft een aanrader

Fantastisch.

Annie
27-9-2015
  • Onderkomen10

Het was geweldig. Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaars.

Hebben een geweldig verblijf gehad en komen zeker terug.

Mooie omgeving. Veel gewandeld en gefietst.

uitstekend

marry boer
11-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

vriendelijk,niet grootschalig,goede stacaravan met alles er op en er aan ,krijgen de schouwen pas met veel korting en gratis busvervoer op schouwen,we zijn er nu voor de tweede keer geweest en hebben nu al een optie genomen voor 2016 op de camping geen eetgelegenheid maar wel fruit uit de appelwei

Geweldige plek

Alie Fabriek
3-5-2015
  • Onderkomen10

Een fantastische camping, vooral als je wilt genieten van de rust.

Dicht bij het strand en natuurgebied. maar ook een geschikte uitvalsbasis voor een bezoek aan diverse bezienswaardigheden of een dagje België.

Dit jaar wordt ons het negende jaar op rij, dat we onze vakantie op camping In de Appelwei vieren, en we zijn nog steeds niet uitgekeken op de Zeeuwse kust.

Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark In de Appelwei in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark In de Appelwei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.