Camping Groenewoud

Camping Groenewoud
8,8

6 tips over Camping Groenewoud

Laura, 12-7-2015
Het wifi moet wel verbeterd worden. Wij moesten 10 euro betalen voor twee weken en dat was meer dan het waard was.
beppie, 23-9-2013
Fietsen mee want de zee is, zoals overal daar, een eindje weg. Haamstede, Renesse, alles op fietsafstand, over fietspaden.
Fam. R.P. te Vaarwerk, 9-2-2013
Absoluut een aanrader! Lekker dichtbij strand en duinen, heerlijk wandelen en fietsen....of genieten van de zee en zeehondjes!

Arno, 8-8-2012

- Zweefvliegen vanaf het vliegveld, melden bij het bord bij het hotel

- Lekker wandelen en fietsen in de duinen

- Bezoek Burgh-Haamstede

- Strand is het makkelijkste bij Westenschouwen, bij de vuurtoren is het flink ploeteren door de duinen

- Neem deel aan de camping activiteiten, altijd leuk…

Wim, 4-5-2012
Aanrader voor het voor- en naseizoen. Vooral op Veld 2 is de bezetting altijd hoog.
A. Aarnoutse, 27-4-2012
Fietsen (en vogels kijken!) langs de Oosterscheldedijk, in de bossen bij Burgh-Haamstede en in de duinen bij Renesse (wel met enkele pittige hellingen - tot 10 %!).