Hotel Grand Hotel Ter Duin

Hotel Grand Hotel Ter Duin

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Ter Duin voor je op een rij gezet:

233 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

zeer goed hotel met prima faciliteiten

Zeno
10-7-2018

Ik ben mindervalide; kan niet trap lopen. Het hotel ligt in een dal; de gang naar de receptie is erg lang, zeker als je ook met koffers moet sjouwen. Ook minder is de spekgladde vloer in de douchec. Waarom niet opgeruwd? Het kan, want het zijn basalt tegels (antislipmat wordt om hygiënische redenen - begrijpelijk - niet verstrekt). De grootte van het tv-toestel is, ondanks dat het een breedbeeld betreft, wel erg klein, gezien vanaf de plaats waar je kijkt.

Toch zijn wij in het algemeen erg tevreden over het gebodene: prima ontvangst, goede voorlichting, aardig en behulpzaam personeel, uitstekende keuken met personeel dat van humor houdt, zeer uitgebreid ontbijt van een prima kwaliteit. Kamer (wij verbleven op een Luxe kamer op de derde verdieping) was heel schoon, werd tussendoor telkens keurig schoongemaakt. Erg attent kamerpersoneel die het slipgevaar in de douche oploste door verstrekking van een extra badlaken. Klasse.

nooit meer

ES
2-7-2018

Heel veel overlast onder vonden omdat er een bedrijfsfeest aan de gang was duurde tot 3 uur s nachts moet je blij zijn dat het om 4 uur stil is. Receptie om je te beklagen is dan telefonisch ook niet te bereiken.

Slechte prijs-kwaliteit verhouding

IM
27-5-2018

Helaas viel het verblijf ons erg tegen. De prijs-kwaliteit verhouding was ver te zoeken. We verbleven in een 'luxe' kamer, met onze hond. Helaas was dit blijkbaar ook een reden om ons in een kamer te zetten met vlekken in de vloerbedekking, een gat in de muur, kapotte handgreepjes en overal stof.

De afwerking komt mooi over op de foto, maar maakt in realiteit weinig indruk en komt wat goedkoop over helaas.

In verband met twee huwelijken (waar we helaas nogal wat overlast van hadden) was het ook moeilijk om lekker even wat te drinken of een lunch te bestellen.

Gelukkig was het ontbijt wel heel erg lekker en hadden we een ruime keuze!

geweldig ontbijt in het hotel

J + R
20-5-2018

Prachtig hotel en heel ruime kamers en mooie ligging

Tsja... Da grand mag er wel af ja....

van der S.
13-5-2018

-Onduidelijk waar je naar binnen moet.

Veel trappen naar ingang.

Parkeergeld...............belachelijk.

Prachtige ingerichte ruimte achter receptie.......jammer dat Alle meubels van stof zijn.....hygiene ????

Ontbijtruimte Zeer donker opgesloten gevoel.

Er worden zelfs tafeltjes buiten deze ruimte geplaatst En gereserveerd om niet in het donker te zitten!!!!!

Als ik ontbijt wil ik Daglicht zien om wakker te worden,,,,,niet om weer in sluimerstand te gaan......

Muffe geur als een oude zweterige sporthal op de gang ivm. oud uitziende vloerbedekking. Ook vloerbedekking op kamer....heeft daar een natte stinkende hond gezeten voordat wij er waren? Aankleding kamer erg mooi. Badkamer erg groot. Gelukkig verduisterende gordijnen. Binnenplaats erg mooi, maar weinig te doen. Poetspersoneel kent geen woord Engels....kon me niet helpen... misschien korte cursus aanbieden?? Lunch voucher stelde niet veel voor voor ons als rasechte Brabander.

Prima ruime, luxe accommodatie

Nicole
7-5-2018

Geweldig hotel! Ruime kamers, lange (!) bedden (handig voor mensen die dus boven de 1m80 komen), een enorm gezellige lobby en een goed ontbijt. Je mag je hond meenemen: er is buiten de eetzaal een aparte sectie gereserveerd voor mensen die hun viervoeter bij zich hebben. Mensen die allergisch zijn hoeven zich dus geen zorgen te maken. Verder was er een zwembad en saunacomplex waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, maar zag er goed uit. Gemarkeerde wandelroutes zijn zo'n 700 meter verderop te vinden. Genoeg restaurantjes in de omgeving.

Een grote teleurstelling...

Globalbart
18-4-2018

Kamer: Spinnenwebben in de hoeken, Haar in het doucheputje, bruine aanslag in het toilet, vlekken in de beddensprei. Balkon vies. Ze vragen €17,50 voor een hond, maar er is nog geen bak voor water of voer. Andere kamer aangeboden gekregen maar daar was hetzelfde aan de hand! Niet genomen. Restaurant: Broodkorsten van het ontbijt lagen tijdens diner nog onder de tafel. De lampen zijn al maanden niet gepoetst. Het eten: smakeloos en dus teruggestuurd. Personeel is enthousiast maar totaal niet getraind. Lopen met drankjes in de hand ipv plateau. En ga zo maar door.. Zo jammer, Je hebt vriendelijk en enthousiast personeel en dan laat je het op de faciliteiten liggen... Het is vaker omgekeerd. Om 15 uur ingecheckt en om 19 uur uitgecheckt. Zonder veel vragen hoefden we niets af te rekenen.. Ze weten dus zelf wat het probleem is...

Hier kan alleen goed gesproken worden in alle opzichten!

Net niet

Ann
25-3-2018

5 sterren is het niet, het is het allemaal net niet, behalve de lounge en gratis hapjesuurtje dat is gezellig....zwembad is koud, stoombad raar, neus ging juist dicht, geen shampoo in douche, geen minibar, vieze ramen, sombere zakelijke inrichting kamers,t.v. hangt ver van bed, geen pianist te bekennen bij de mooie piano, cappucino bij ontbijt veel te sterk, veel honden binnen, ik persoonlijk vind dat leuk maar niet iedereen misschien,nergens n rokerslounge binnen( erg koud buiten roken)bon uitcheck klopt niet! Was 11 euro teveel...staan drankjes op die we echt niet op hebben....personeel wel goed voor de rest...burgh haamstede is saai, ga dan renesse of zierikzee...

Dit hotel heeft mij geen goed gevoel gegeven.

Dhr. v. Twillert
15-3-2018

Het eten en de kamer was goed, de inrichting wel gedateerd.

Niet goed was de service.

Ik was hier voor een overnachting(zakelijk), echter werd mij bij het uitchecken verteld dat het niet op rekening kon.

Zware teleurstelling dus.

Geen aanrader in mijn geval.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Ter Duin scoort een 8.02 uit 10 op basis van 233 reviews.