Hotel Grand Hotel Ter Duin

Hotel Grand Hotel Ter Duin
6,9

Omschrijving
Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede ligt vlak aan zee en heeft een mooi wellnessgedeelte. De kamers zijn ruim en modern, net als het restaurant. Het ontbijt is goed met voor ieder wat wils. Let wel op, want in sommige gevallen moet je betaald parkeren. Om het hotel heen liggen mooie wandelpaden, dus maak eens een wandeling naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Ter Duin voor je op een rij gezet:

247 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

Voortreffelijk onderkomen

Aart,
2-12-2018

Er wordt wel geklaagd over niet helemaal schone kamers in dit hotel; hier hadden wij helemaal geen problemen mee. Enorm grote kamers. Wij hadden er een met een flink balkon. Prima badkamer. Het enige negatieve punt aan de kamers is de minimale verlichting. 's Avonds een krant of een boek lezen is bijna niet mogelijk. Ook het bedlampje geeft minimaal licht.

Het Restaurant vonden wij prima. Alleen jammer dat het geen ramen heeft wegens half ondergronds ligging. IN de wintermaanden is dat natuurlijk het minst erg.

De lobby is zonder meer flamboyant.

Hondenpension

Fred,
27-11-2018

Alles veel te duur. Ongeïnteresseerd personeel. Karig kamer. Alles veel te donker. Veel honden.

Steeds verbaas ik mij over de negatieve opmerkingen van sommige mensen.

Heb heel wat hotels bezocht en dit hotel is gewoon goed niets op aan te merken.

Prettig personeel , goed ontbijt en een heerlijk zwembad, sauna en stoombad.

Super badkamer en fijne kamer.

Nadeeltje ; de kosten voor betaald parkeren terwijl de parkeerruimte voldoende was rondom het hotel.

geweldig hotel vriendelijk personeel

Gerard Maarsen,
4-11-2018

wij kwamen 1 nov. om 1900 uur aan tot onze schrik werd mijn echtgenoot om 21.30 niet goed ziekenauto gebeld hij moest naar Goes Ontzettend goed opgevangen door het personeel ze bleven steeds in onze buurt we kwamen om 1.30 in de nacht terug er werd gelijk gevraagd is er nieuws?

Ook het ontbijt en diner in 1 woord geweldig kamers schoon geen minpunt te bedenken

voelde als een hondenpension

janneke,
16-10-2018

grand hotel Ter Duin, alleen de naam is schitterend incl. de buitenkant, maar binnen voelde we ons in een hondenpension, alles stinkt naar hond! ons bed en onze kamer brrrrr. zwembad was niet erg proper. diner viel erg tegen en de wijn was meer water dan wijn. erg jammer, het was een cadeau van onze kinderen, die wilde graag dat wij ervan zouden genieten, maar helaas als een speer naar huis met een benauwde dichte neus van al die " lieve" honden

Een prima hotel!

Fam van Dodewaard,
16-10-2018

Een leuk hotel met leuke wandelpaden in directe omgeving. Kamer was keurig en goed schoon . Diner en ontbijt was ruim voldoende. Personeel was vriendelijk. Alleen jammer dat we zelf aan moesten geven dat we een arrangement geboekt hadden en zelf moesten vragen hoe dat zat. Maar verder een goed hotel en voor herhaling vatbaar.

Echt een afschuwelijke ervaring dit hotel.

HvdW,
12-10-2018

Hadden we van te voren maar naar de recensies op Zoover gekeken. Ongeinteresseerd personeel, bij het eerste drankje in de lobby werd tot 3x geprobeerd het flesje wat nog niet leeg was mee te nemen. Koffie werd geserveerd...wilt u suiker en melk? Graag. Is nooit gebracht.

Bij het diner zaten we vol in de keuken te kijken, de toegangsdeur bleef open staan.

Op de kamer TV links aan de zijkant van het bed. Zo onpraktisch, in bed TV kijken was dus onmogelijk.

Toen we dit probeerden bij de receptie bespreekbaar te maken werd er gezegd: we zullen het bij de technische dienst melden.

Luxe kamer geboekt: prachtig weer, maar het balkon was zo klein dat je je armen niet op de stoelleuning kon leggen en bv een boek lezen. Balkon had de afmeting van een smal 1 persoonsbed. Twee stoelen tegenover elkaar, benen uitgekiend neerzetten anders raken ze in de knoop.

Te veel toeristenbelasting; ontbijtkeus prima

HG,
11-10-2018

Niet goed: het hotel berekent 117 procent meer toeristenbelasting dan het tarief van de gemeente

nooit meer

H.j.kuipers,
1-10-2018

Ontbijt was prima en mooie omgeving.

Teleurstellend was dat wij een upgrade kregen vwb ons hotelkamer via Anwb platina naar een invalidekamer, ondanks klacht werd er niks aan gedaan.

Stonk naar urine en liepen er beestjes rond in de douche.

jammer ga niet meer naar dit Hotel.

nooit meer

A.J.Maasland,
30-9-2018

We werden door 6 mensen achter de receptie ontvangen. Helaas hadden zij meer oog voor hun nieuwe computersysteem dan voor ons. We kregen de sleutel en een minimale uitleg zonder ook maar enig oogcontact te maken, alle aandacht ging naar het systeem. Gelukkig bleek de kamer ruim, schoon en waren er goede bedden en mooie badkamer. In het restaurant onbeschofte bediening. Mensen werden afgesnauwd. In onze muntthee zaten wormpjes. Geen excuses voor aangeboden. Schoonmaak kwam om 9uur zonder kloppen onze kamer binnen lopen. Bij uitchecken 30 euro teveel betaald zagen we dus weer terug naar receptie. Die gaf wederom het systeem de schuld en vond dat ik niet mocht klagen, ik moet maar een mail sturen. Weer geen excuses gekregen. Kortom, mooi en goed hotel maar zeer slechte, klantonvriendelijke bediening die meer met systeem bezig is dan met mensen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.