Hotel Grand Hotel Ter Duin

Hotel Grand Hotel Ter Duin
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Ter Duin voor je op een rij gezet:

228 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

Een grote teleurstelling...

Globalbart, 18-4-2018

Kamer: Spinnenwebben in de hoeken, Haar in het doucheputje, bruine aanslag in het toilet, vlekken in de beddensprei. Balkon vies. Ze vragen €17,50 voor een hond, maar er is nog geen bak voor water of voer. Andere kamer aangeboden gekregen maar daar was hetzelfde aan de hand! Niet genomen. Restaurant: Broodkorsten van het ontbijt lagen tijdens diner nog onder de tafel. De lampen zijn al maanden niet gepoetst. Het eten: smakeloos en dus teruggestuurd. Personeel is enthousiast maar totaal niet getraind. Lopen met drankjes in de hand ipv plateau. En ga zo maar door.. Zo jammer, Je hebt vriendelijk en enthousiast personeel en dan laat je het op de faciliteiten liggen... Het is vaker omgekeerd. Om 15 uur ingecheckt en om 19 uur uitgecheckt. Zonder veel vragen hoefden we niets af te rekenen.. Ze weten dus zelf wat het probleem is...

Een verblijf waar je je uit en thuis voelt

Ruud, 12-4-2018

Hier kan alleen goed gesproken worden in alle opzichten!

Net niet

Ann, 25-3-2018

5 sterren is het niet, het is het allemaal net niet, behalve de lounge en gratis hapjesuurtje dat is gezellig....zwembad is koud, stoombad raar, neus ging juist dicht, geen shampoo in douche, geen minibar, vieze ramen, sombere zakelijke inrichting kamers,t.v. hangt ver van bed, geen pianist te bekennen bij de mooie piano, cappucino bij ontbijt veel te sterk, veel honden binnen, ik persoonlijk vind dat leuk maar niet iedereen misschien,nergens n rokerslounge binnen( erg koud buiten roken)bon uitcheck klopt niet! Was 11 euro teveel...staan drankjes op die we echt niet op hebben....personeel wel goed voor de rest...burgh haamstede is saai, ga dan renesse of zierikzee...

Dit hotel heeft mij geen goed gevoel gegeven.

Dhr. v. Twillert, 15-3-2018

Het eten en de kamer was goed, de inrichting wel gedateerd.

Niet goed was de service.

Ik was hier voor een overnachting(zakelijk), echter werd mij bij het uitchecken verteld dat het niet op rekening kon.

Zware teleurstelling dus.

Geen aanrader in mijn geval.

Prachtig hotel, voor herhaling vatbaar

Anton, 9-3-2018

Prachtig hotel . Happy hour om 17 uur met gratis hapjes (wel drinken betalen), ook een aankomst drankje. Heel veel honden in het hotel, gelukkig niet in de eetzaal maar hebben die honden ook op “mijn” bed gelegen? Niet hygiënisch. Ruime kamer met koffie spulletjes, geen koelkast. Wij hadden een eigen terras met een buitenzitje. Het hotel is stil geen geloop en slaande deuren ’s nachts. De gangen hebben ook vloerbedekking en de deuren hebben drangers zodat ze niet “slaan”. maar zachtjes dichtgaan. Parkeren kost 6 euro p. dg. met een max. 12 euro per verblijf, je staat dan achter een slagboom en ruimte genoeg, inderdaad moet je lopen met je koffer, maar er zijn hellingen en inv. plaatsen en laadpalen en fietsen plekken. Het diner kost 35 euro en geen 31,50 zoals op de TV krant staat. Aan de overkant kun je bij “ Zeebinkie” goedkoop eten. Geen hotel info. Tegenvaller was ook het zwembad. Twee van de 3 (kleine) sauna’s deden het niet

Prachtig hotel, goede ligging , centrum is prima lopend te bereiken. Happy hour om 5 uur met een tafel vol heerlijkheden zoals franse kaas, gamba's, mosselen en salades, ook de eerste dag van het verblijf een gratis drankje. Heerlijk diner, wel een beperkte keuze. De geluiden die de lift maakte waren nogal beangstigend.Ook leuk dat honden in het hotel worden toegelaten. Het ontbijt was super.

Voorlopig niet meer

Martin Bruchner, 5-3-2018

Grand Hotel ter Duin is gedateerd. Het personeel is vriendelijk en het eten is goed, maar inrichting van restaurants en kamers is behoorlijk gedateerd. De vloerbedekking in de kamers is zonder meer vies. Niet verwonderlijk als je honden toestaat. De inrichting van de kamers is zeer basic. Spaarzame verlichting en geen informatiefolder op de kamer. Badkamervloer is glad. Vloer van het zwembad overigens ook. De koffie op de kamer werd niet bijgevuld en de vuile kopjes bleven staan. En waarom een kluisje op de bovenste plank helemaal achterin de kast zodat je een trappetje nodig had om er bij te kunnen? Gezeur? Nee hoor, gewoon niet praktisch. Om onduidelijke redenen was het bistro restaurant gesloten, stond overigens nergens aangegeven. Nee, dit hotel verdient het woordje Grand niet meer. En o ja, je kan niet met je auto voor de ingang komen, stukje lopen met je koffers.

voor ons niet echt voor herhaling vatbaar

Hilde, 28-2-2018

We waren erg verwonderd dat er honden in het hotel toegelaten waren en dat deze ook mochten komen in de lounge waar men kon eten en drinken. Op de kamers was er vast tapijt, niet erg hygiënisch voor een hotel waar de honden ook op de kamers verblijven.

De bediening in het restaurant was goed, alleen jammer dat de korting, die men ons de tweede avond toekende niet werd verrekend in de eindfactuur en dat ik dit achteraf via e-mail heb moeten terugvorderen.

Ook de kosten van de parking en de toeristentaksen vonden we aan hoge kant.

Bovenop werd er nog eens een reservatiekost aangerekend van €10, wat wij ook niet weinig vonden.

Toch jammer

Voorlopig niet meer.

Martin Bruchner, 26-2-2018

Mooie ligging, eten prima, personeel vriendelijk, kamers hebben onderhoud nodig, inrichting restaurant en kamers gedateerd. Vloerbedekking vies en inrichting zeer basic. Koffie en thee werden niet aangevuld, schimmelvlekken in badkamer.

De bar annex bistro om onduidelijke redenen gesloten. Hotel verdient het woordje Grand niet meer.....

Fantastisch wij hebben heel erg genoten

Marielle dastmaltschi, 19-2-2018

Het was fantastisch

Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed

Eigenlijk was alles goed Eten Kamer Ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Ter Duin scoort een 8.09 uit 10 op basis van 228 reviews.