6,9

Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede ligt vlak aan zee en heeft een mooi wellnessgedeelte. De kamers zijn ruim en modern, net als het restaurant. Het ontbijt is goed met voor ieder wat wils. Let wel op, want in sommige gevallen moet je betaald parkeren. Om het hotel heen liggen mooie wandelpaden, dus maak eens een wandeling naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Ter Duin voor je op een rij gezet:

257 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

Perfecte service en kamer met hond.

Eric
14-5-2019

Honden welkom, wandelafstand van strand en centrum.

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk goedverblijf en er helemaal uit

Jan Blok
15-4-2019

Verblijf in Comfort kamer, zeer ruim voor een twee-persoonskaart. Hotel ligt dicht bij zee/strand. 2x royaal ontbijtbuffet,1x heerlijk 3-gangen welkomstdiner en een Feel Happy moment. Kortom prima locatie voor paar zonnige dagen

Gereisd Met partner in mei 2018

Grand Hotel Ter Duin is een prima hotel

Roel Hazebroek
13-4-2019

Prima ligging in een prachtig wandel- en fietsgebied. Gratis gebruik zwembad en sauna. Sauna was niet erg warm; ongeveer 75 graden. Ik vind het vreemd dat je moet betalen voor het parkeren van je auto. De standaard kamer is ruim genoeg en prima ingericht. Wel gebruikssporen. Bij vertrek wordt niet even gevraagd of je een prettig verblijf gehad hebt. Afrekening klopte niet maar werd na raadpleging arrangement in computersysteem vlot gecorrigeerd. Wel typisch dat er dan toch een foute factuur uitkomt. Diner (3-gangen dagmenu) was prima. Datzelfde geldt voor het ontbijt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Altijd weer terug.

Viviane
6-4-2019

Wij zijn al heel vaak in dit fijne Hotel geweest ook omdat de hond meemag. Ook nu hebben we alweer geboekt. Het ontvangst is altijd super vriendelijk. Het onbijt is super lekker. De kamers zijn ook in orde. Heerlijk zijn ook de hapjes in de lobby tussen 17:00 en 18:00. echt een goed Idee. Twee kleine minpuntjes vind Ik het parkeren wat extra te betalen is met 6€ per nacht. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. En dat voor de hond per Nacht 17,50€ betaald moet worden. Ik vind dat echt te veel. andere Hotels vragen niet zoveel maar het is een fijn hotel vandaar dat we dat in koop nemen.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel met goede faciliteiten

Heleen
30-3-2019

Ontbijt was heerlijk Moeilijk om bij de ingang te komen vooral als je slecht ter been bent

Gereisd Met partner in maart 2019

Leuk weekend gehad

Cobi Vink-Bal
24-3-2019

Prima verblijf met 12 personen, 6 kamers. Hygiëne in kamers liet wel wat te wensen over. Vies beddengoed, plukken stof op de grond en toiletten niet goed schoongemaakt. Gedateerd interieur. Ontbijt was uitgebreid en goed. Personeel was erg vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tegenvaller

Lianne Geijselaers
13-3-2019

Mooie omgeving! Hotel viel ons qua prijs-kwaliteit wat tegen. Bediening in restaurant en lobby is erg jong en slordig gekleed. Wanneer het personeel gekleed zou zijn in uniforme, goed zittende kleding met bedrijfslogo dan zou het al beter ogen. Er ging veel fout: verkeerde bestelling doorgegeven bij diner. Dan wordt een drankje beloofd, wat je vervolgens niet krijgt. We hadden een late check-out geboekt, maar de keycard was toch geblokkeerd. Kortom: voor deze prijs verwachten wij meer professionaliteit en beter geschoold personeel. In de ontbijtzaal was één mevrouw die uitstraalde dat ze wat voor de mensen wilde betekenen en vriendelijk was.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel nabij prachtige natuur

JULIEN
26-2-2019

Alles was aanwezig voor een tof verblijf, van daaruit kan men mooie fietstochten maken naar Brouwersdam, Schouwen Duivenland. Gratis drankje en hapje was mooi aangeboden tussen 5 en 6u. Ontbijt alles aanwezig, vriendelijk personeel.

Het enkele minpunt is het betalend parkeren 11 euro heb dit nog niet vlug geweten na uitchecken hotel.

Heerlijk

Helen
17-2-2019

Fantastische ligging, aan de overkant loop je zo het natuurgebied in waar je dagen kunt wandelen. Mooie, grote en schone kamers. erg vriendelijk personeel!

Nooit meer

Wes
8-2-2019

Niet helemaal top verblijf. Gedateerd meubilair van kamer. Handdoeken zijn oud met scheuren. Er lopen overal zilvervisjes. Bediening restaurant en bar is goed!

• VerzorgingHalfpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.