Hotel Grand Hotel Ter Duin

Hotel Grand Hotel Ter Duin
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Ter Duin voor je op een rij gezet:

237 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

Mooi hotel met verbeterpunten!

Wim en Petra Eshuis Olijve
12-9-2018

Modern hotel naast golfbaan. De ingang is haast niet zichtbaar, goed kijken! Let op drempel die de parkeerplaats naar trottoir. De ontvangst in de aantrekkelijke lobby was prima en we kregen goede uitleg van het vriendelijke personeel. Kamer(360, 3de verd.) was ruimen en schoon . Grote tv, zitmogelijkheden en balkon. Minpunt was het grote lange maar wel te zachte bed. Mooie moderne en schone badkamer met shampoodispenser. De auto gratis bij de naast gelegen golfbaan geparkeerd. 6,00 eu. per nacht (max 12,00) bespaard. Goed ontbijt met veel keus. Restaurant erg donker maar wel netjes en modern. Het smakeloze 3-gangen diner miste flair en fantasie. De bediening in restaurant traag, verschillend attent en duidelijk niet ingespeeld op elkaar. Feel good moment was matig door karige hapjes die laat geserveerd werden. Drank in het hotel is gewoon TE duur. Goede Welness in ietwat koud zwembad maar wel lekkere sauna. Prijs kwal. OKAY!

teleurgesteld

Mireille
6-9-2018

De entree is heel mooi, de binnenplaats is ook nog redelijk gezellig.De kamer was goed.

Het restaurant is veel te donker en het tapijt in de gangen is op sommige plaatsen echt vies, maar wat wil je, hier logeren hééél veel mensen met honden en dan moet je écht geen tapijt hebben. Ook de betonnen trap die wij moesten nemen was echt aftands.

Maar het meeste teleurgesteld was ik, omdat ik geen antwoord kreeg op mijn 2 e-mails waarin ik zei dat ik waarschijnlijk mijn jasje daar had vergeten, en of zij dat eventueel even konden bijhouden.

Vreselijk hotel

Ankie
6-9-2018

Hotel viel erg tegen. Herrie van het feestje beneden, wat in de kamer door bonkte.

Badkamer waar het putje niet goed door loopt, dus blank staande badkamer.

Het ergste van alles de stank van de wc was niet te doen, alsof je in het riool zat.

Veel te duur voor zo'n slechte kamer.

HotelSpecials.nl

Wat een enorme teleurstelling!

Alex
25-7-2018

Op een prachtige zomerse dag is Zeeland een cadeautje, maar helaas het verblijf in Grand Hotel Ter Duin was dat zeker niet! Het was een optelsom van missers, waar bij de Zeeuwse gastvrijheid ver te zoeken was. De kamer is groot maar de luxe ver te zoeken. Geen minibar of ijskastje, onvoldoende handdoeken, geen shampoo en een verstopte afvoer van de inloopdouche met als gevolg een blank staande badkamer. Te weinig en slecht getraind personeel op het terras waardoor het aperitief nooit kwam. Diner dus maar gecanceld. Bij terugkomst, na een heerlijk diner in Burgh Haamstede, geen parkeerruimte ter beschikking. Autosleutel bij receptie achterlaten was geen optie dus maar gebruik gemaakt van het parkeerterrein van het naast gelegen vakantiepark. Helaas werd het bij het ontbijt niet beter, tafels buiten niet gedekt, de koffie uit de automaat wordt "gratis" voorzien van druppelende melk van de voorganger en er was geen tijd om het gesneden verse fruit aan te vullen.

zeer goed hotel met prima faciliteiten

Zeno
10-7-2018

Ik ben mindervalide; kan niet trap lopen. Het hotel ligt in een dal; de gang naar de receptie is erg lang, zeker als je ook met koffers moet sjouwen. Ook minder is de spekgladde vloer in de douchec. Waarom niet opgeruwd? Het kan, want het zijn basalt tegels (antislipmat wordt om hygiënische redenen - begrijpelijk - niet verstrekt). De grootte van het tv-toestel is, ondanks dat het een breedbeeld betreft, wel erg klein, gezien vanaf de plaats waar je kijkt.

Toch zijn wij in het algemeen erg tevreden over het gebodene: prima ontvangst, goede voorlichting, aardig en behulpzaam personeel, uitstekende keuken met personeel dat van humor houdt, zeer uitgebreid ontbijt van een prima kwaliteit. Kamer (wij verbleven op een Luxe kamer op de derde verdieping) was heel schoon, werd tussendoor telkens keurig schoongemaakt. Erg attent kamerpersoneel die het slipgevaar in de douche oploste door verstrekking van een extra badlaken. Klasse.

nooit meer

ES
2-7-2018

Heel veel overlast onder vonden omdat er een bedrijfsfeest aan de gang was duurde tot 3 uur s nachts moet je blij zijn dat het om 4 uur stil is. Receptie om je te beklagen is dan telefonisch ook niet te bereiken.

Slechte prijs-kwaliteit verhouding

IM
27-5-2018

Helaas viel het verblijf ons erg tegen. De prijs-kwaliteit verhouding was ver te zoeken. We verbleven in een 'luxe' kamer, met onze hond. Helaas was dit blijkbaar ook een reden om ons in een kamer te zetten met vlekken in de vloerbedekking, een gat in de muur, kapotte handgreepjes en overal stof.

De afwerking komt mooi over op de foto, maar maakt in realiteit weinig indruk en komt wat goedkoop over helaas.

In verband met twee huwelijken (waar we helaas nogal wat overlast van hadden) was het ook moeilijk om lekker even wat te drinken of een lunch te bestellen.

Gelukkig was het ontbijt wel heel erg lekker en hadden we een ruime keuze!

geweldig ontbijt in het hotel

J + R
20-5-2018

Prachtig hotel en heel ruime kamers en mooie ligging

Tsja... Da grand mag er wel af ja....

van der S.
13-5-2018

-Onduidelijk waar je naar binnen moet.

Veel trappen naar ingang.

Parkeergeld...............belachelijk.

Prachtige ingerichte ruimte achter receptie.......jammer dat Alle meubels van stof zijn.....hygiene ????

Ontbijtruimte Zeer donker opgesloten gevoel.

Er worden zelfs tafeltjes buiten deze ruimte geplaatst En gereserveerd om niet in het donker te zitten!!!!!

Als ik ontbijt wil ik Daglicht zien om wakker te worden,,,,,niet om weer in sluimerstand te gaan......

Muffe geur als een oude zweterige sporthal op de gang ivm. oud uitziende vloerbedekking. Ook vloerbedekking op kamer....heeft daar een natte stinkende hond gezeten voordat wij er waren? Aankleding kamer erg mooi. Badkamer erg groot. Gelukkig verduisterende gordijnen. Binnenplaats erg mooi, maar weinig te doen. Poetspersoneel kent geen woord Engels....kon me niet helpen... misschien korte cursus aanbieden?? Lunch voucher stelde niet veel voor voor ons als rasechte Brabander.

Prima ruime, luxe accommodatie

Nicole
7-5-2018

Geweldig hotel! Ruime kamers, lange (!) bedden (handig voor mensen die dus boven de 1m80 komen), een enorm gezellige lobby en een goed ontbijt. Je mag je hond meenemen: er is buiten de eetzaal een aparte sectie gereserveerd voor mensen die hun viervoeter bij zich hebben. Mensen die allergisch zijn hoeven zich dus geen zorgen te maken. Verder was er een zwembad en saunacomplex waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, maar zag er goed uit. Gemarkeerde wandelroutes zijn zo'n 700 meter verderop te vinden. Genoeg restaurantjes in de omgeving.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.