Hotel Grand Hotel Ter Duin

Hotel Grand Hotel Ter Duinsterstersterster

7.1Goed

Nederland, Zeeland, Burgh-Haamstede

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Ter Duin voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede ligt vlak aan zee en heeft een mooi wellnessgedeelte. De kamers zijn ruim en modern, net als het restaurant. Het ontbijt is goed met voor ieder wat wils. Let wel op, want in sommige gevallen moet je betaald parkeren. Om het hotel heen liggen mooie wandelpaden, dus maak eens een wandeling naar het strand.

285 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin

• 9Kee16-02-2020

Heerlijk weekendje weg

Een fijn rustig hotel met ruime kamers en heerlijk eten! Een lekker ontbijtbuffet met ruime keuze. Heel fijn dat er een ruimte is waar je met de hond kunt zitten tijdens het ontbijt/diner, zodat je je viervoeter niet op de hotelkamer hoeft achter te laten.

Gereisd met partner in februari 2020

• 3Fam Traas30-01-2020

Ongelooflijk gedrag directie/management

Geachte directie, Op 9 en 10 januari jl hadden wij diverse kamers( meer dan 10) bij jullie geboekt voor onze gasten van onze bruiloft. Bij binnen komst in het hotel omstreeks 00:30 uur werd bruidegom niet goed en werd gevraagd om 112 te bellen. De bruidegom is per ambulance afgevoerd naar het ADRZ waar personeel tot 4 keer toe levensreddende handelingen heeft moeten uitvoeren. Van Grand hotel ter Duin is nimmer iets vernomen ( geen geld retour, geen bosje bloemen) ZELFS geen simpel telefoontje met de vraag hoe het was met. Via deze weg willen wij jullie laten weten dat wijbruidspaar, het buiten gewoon prettig hebben ervaren dat jullie/directie niets maar dan ook niets van jullie hebben laten horen geld inclusief ten onrechte betaalde toeristenbelasting in jullie zak hebben gestoken.

• 8Bakker-Mulder28-01-2020

Een geslaagd weekend in Grand Hotel ter Duin

Wij hadden een arrangement, 2 overnachtingen met ontbijt en één 3-gangen diner. Het ontbijt was zeer uitgebreid, genoeg keuze. Het dagmenu was ook heerlijk. Bij de receptie kon je een badjas en badlaken halen voor de sauna en zwembad, prima verzorgd. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• 8L.Swart10-01-2020

komen zeker terug

eerste klas hotel goed eten wel prijzig ontbijt is uitgebreid mooie omgeving om te wandelen

• 8Carla van der gaag09-01-2020

Prima maar sommige zaken geen 4 sterren waardig

De lounge zag er prachtig uit. Ontzettend aardig personeel. Bedden waren voor ons te zacht, dagen last van de onderrug gehad. Zwembad is fijn. Stoelen doorgezakt. Telefoon die op de grond staat? Ontbijt prima maar zeker geen 18 euro pp waard, dan verwacht je voor een 4 sterren hotel ook wel wat andere producten (waaronder vers gesneden fruit en wat luxer beleg)

• 2019
    9Jos02-12-2019

Heerlijk ontspannen verblijf aan de zee

Fijne ruime kamer. Heerlijke douche. Prima ontbijt buffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in november 2019

• 10Anouck25-11-2019

absolute aanrader!

Helemaal tot rust gekomen, genoten van de luxe en gezellige sfeer. Zeer aan te raden.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 5Fam. Schokker17-11-2019

Ligging fantastisch, hotel niet nog een keer.

Een fantastische ligging, je kunt alle kanten op met de auto. Bij binnenkomst hotel vriendelijk personeel. In de lobby een smerig tapijt met allerlei vlekken. Een gammele lift naar de derde verdieping. Een prachtig mooie kamer, alleen er lag tapijt (met vlekken). Niet erg hygiënisch als je bedenkt dat honden ook mee mogen. Gelukkig slippers mee want op de blote voeten lopen was niet een succes. De badkamer zag er op het oog goed en schoon uit, echter in de douchecabine viezigheid op de douchewand en de douchekop zat behoorlijk vol kalk. Voor een 4-sterren hotel waren de bedden een ramp, ontzettend last van de rug na het slapen. Hierdoor is de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Het hotel is te duur voor kwaliteit. Ontbijt was prima met veel variatie. Bij afrekenen kregen we ook nog €12,00 parkeerkosten voor het parkeren op het terrein, dit was vooraf niet gemeld. Mooi omgeving, niet een al te best hotel.

Gereisd met partner in november 2019

• 4Yves01-11-2019

Een schande voor een 4 sterrenhotel !!

kamer was niet klaar om 17:00: - bed te kort voor 3de persoon - vuile handdoek in de badkamer - geen beker voor de tanden te poetsen voor de 3de persoon * de volledige reis werd de 3de persoon vergeten - bij aanmelden voor diner stond soms op hun lijst 2 personen terwijl we met 3 waren - geen 3de beker/glas voor de tanden te poetsen - geen handdoeken voor de 3de persoon * de fietsaccessoires die niet voorhanden waren * het leeslampje die er bij hing en zodoende niet kon gebruikt worden * 2de dag waren er geen fietsen meer voorzien voor ons ... blijkbaar dachten ze dat we maar voor 1 dag fietsen gehuurd hadden * bijbetalen als je voldoende wilde te eten hebben bij het diner. Het diner was echt onvoldoende als je de bijgerechten niet extra bijbestelde. Er werd ons half pension verkocht voor 3 personen, terwijl we dit niet gekregen hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8A Robaard28-10-2019

Service, kamer, en hotel was prima.

Goede ontvangst, rekening houden dat je parkeergeld dient te betalen. Voor een prima parkeerplek overigens.

Gereisd met partner in oktober 2019

29 tips over Hotel Grand Hotel Ter Duin

• Marcel, 27-06-2014

Ga een potje golfen bij de buurman, geen baanpermissie nodig en toch een uitdagende baan

• marianne, 09-05-2014

Er is genoeg te doen in de omgeving. Wij zijn in Middelburg, Vlissingen, Zierikzee en Goes geweest. En het strand natuurlijk, erg groot.

• Mariette, 06-05-2014

Bezoek zeker het nabij gelegen natuurgebied Westerschouwen!

2 vragen over Hotel Grand Hotel Ter Duin

• Joost de Keijzer, 12-05-2018

stallen fietsen

Wij komen graag 3 dagen maar willen onze dure fietsen ergens veilig stallen. Kan dat.

• Dobber2008, 07-01-2016

Verblijf

Beste, Ik heb een bon van groupon voor drie nachten, graag had ik indien mogelijk bij u gereserveerd van 12-4 tot en met 16-4-2016. Met vriendelijke groeten Robert Broeckaert [email protected] +32486982533

Hotel Grand Hotel Ter Duin info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden