Camping Ginsterveld

Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
Camping Ginsterveld
7,6

Camping Ginsterveld in Burgh-Haamstede is een schone camping met ruime staanplaatsen en veel privacy. Het zwembad met stroomversnelling is leuk voor kinderen. In het restaurant kun je lekker eten en 's ochtends kun je vers brood halen. Je zit vlak aan het strand in Zeeland. Het historische centrum van Middelburg is leuk om eens te bezoeken.

143 reviews over Camping Ginsterveld in het Nederlands

Voor ons eenmalig

T. Lageweg
21-8-2019

Ongezellige kampeerplekken. Door privé sanitair en hoge heggen heb je nauwelijks contact met andere mensen, soms liep er eens iemand voorbij. Onze kinderen vonden de animatie niet leuk, het zwembad wel maar daar was het dan ook meteen heel druk. De gamehal met pooltafel en flipperkasten zat 9 van de 10 keer op slot wegens onderhoud. Op Facebook en website zagen wij schuimparty en springkussens/wipe put maar dat was blijkbaar eenmalig. Daar hadden ze zich erg op verheugd. Er rijden af en aan auto’s over de camping. Wij zaten vlakbij de ingang dus daar moest je goed uitkijken. Ook mag de auto op de plek, maar daar is nauwelijks ruimte voor. Wij vinden dat zelf niet prettig. Heel fijn was het om een eigen douche en toilet te hebben, dit was dik in orde. We hebben ons prima vermaakt maar dan niet echt op de camping, meer door dagjes uit te gaan. Middelburg, Zierikzee, Neeltje Jans, Port Zeelande, Renesse. De camping was voor ons 1x

Prima camping

Louise
15-8-2019

Misschien hadden we iets te hoge verwachtingen door de foto’s en filmpjes van animatie ed. Onze kinderen van 11 en 6,5 viel het wat tegen. Het liep steeds anders dan gepland of er was, aldus hun, niks aan waardoor ze na 3 dagen al nergens meer aan mee wilden doen. Het zwembad is klein en het weer zat helaas tegen, dus meteen ook erg druk in het zwembad. Verder leuke speeltoestellen, dus ze hebben zich op andere manieren prima weten te vermaken. De kampeerplek beviel prima, privé sanitair is verwennerij. Dat is heel fijn! Dit was schoon, altijd warme douche. Horeca ook dik in orde. Alles altijd voldoende en van prima kwaliteit. Een fiets mee/huren is geen overbodige luxe, blij dat we dit gedaan hebben.

Overall een prima camping, helaas zat het weer niet mee. De eerste week zonnig maar vreselijk harde wind en de 2e week veel regen gehad, maar daar kan niemand iets aan doen 🤷🏼‍♀️

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuk, maar voor ons eenmalig.

Ariessen
3-8-2019

Neem fietsen mee, want het strand is niet op loopafstand. Het zwembad is vrij klein voor de grote camping. En het buitenbad is voor peuters.. Hygiëne viel tegen, maar dat zal ook aan de bezoekers zelf liggen helaas. Wat een ranzige bende. Geen schapjes in de douche zelf, geen afvalbakken op de wasplaatsen . En geen warm water om af te wassen. Je kan op 2 plekken warm water pakken.. Wij zaten op veld X, en hadden een prima plekje. En om 23.00 - 23.30 is het stil. We hebben ons prima vermaakt en de kinderen ook, maar net de kleine dingen maken het voor ons dat we de volgende keer verder voor een andere Camping gaan.

Fantastisch!

Jolene Van Merode
29-7-2019

Deze leuke familie camping is een echte aanrader.

Wij hebben 2 weken genoten met onze vouwwagen en zijn echt tot rust gekomen. Het privé sanitair zag er keurig uit met een prettige douche.

Het is een grote, drukke camping, maar daar merk je heel weinig van. Geen last gehad van overlast qua geluid. (we zaten vlakbij de faciliteiten) We hadden ook echt het idee dat men op deze camping rekening met elkaar houd.

Alles is zeer ruim opgezet (ook de staanplaatsen), netjes en schoon en de beplanting/grasvelden op de camping worden netjes bij gehouden. Ook een fijne camping om lekker een wandeling te maken.

De hele dag zie je personeel op de camping dus zij zijn zeer goed bereikbaar. Heel gastvrij en vriendelijk ook!

Onze dochter van 11 heeft het echt reuze naar haar zin gehad. Ze vond de animatie, het speelpark en het zwembad echt heel leuk en heeft veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt.

Wij zullen zeker nog een keer boeken!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Weer voor herhaling vatbaar!

Carla Hagedoorn
24-7-2019

De jongeren camping naast Ginsterveld is weg! Erg leuk, enthousiast animatie team met de hele dag en avond een programma. Strand is prachtig, maar helaas wel 7 minuten fietsen èn 7 minuten lopen. Mooie ruime plekken.

Als je goed gastheerschap niet belangrijk vindt!!

Kampeergast
22-10-2018

Positief: Campingterrein is fraai gelegen en er is van alles te doen in de omgeving.

Negatief: - 6 minuten douchen daarna 4 minuten verplichte wachttijd - klein zwembad, geen direct toezicht, glijbaan defect - Heb een opmerking mogen ontvangen van de sanitaire poetsploeg. Waarom ik mijn handen buiten waste aan de wasbakken voor de afwas ipv binnen in de toiletruimte? Deze heren hadden zelf een bord neergezet dat de toiletruimte tijdelijk niet beschikbaar was ivm reiniging.... -Na een spoed bezoek aan tandarts/huisartsenpost ('s avonds laat na sluitingstijd van de slagboom) was er geen enkel begrip/meegaandheid om terugkeer op kampeerplaats te faciliteren. Omdat de achteringang (voetgangers-ingang) veel dichter bij onze kampeerplaats was dan de hoofdingang, voor vertrek gevraagd of het mogelijk was de achteringang te kunnen gebruiken bij terugkeer. Deze suggestie werd resoluut als onmogelijk afgedaan.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Heel goed

Daan
16-9-2018

Een goede camping en voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in september 2018

fijne vakantie gehad op deze camping

anita
15-9-2018

positief : Voldoende grote plaats, Alles was heel netjes onderhouden Heel vriendelijk ontvangst, Veel fiets en wandelmogelijkheden in de buurt, Dorpen (burgh-haamstede en renesse) niet veraf.

negatief : binnenzwembad aan de kleine kant voor zo'n grote camping, enkel zwembad buiten voor kinderen. Maar desondanks toch wel goed kunnen zwemmen omdat er weinig zwemmers waren.

Ver lopen naar receptie en zwembad

Gereisd Met partner in september 2018

Redelijke camping maar iets teveel minpunten

Visscher
2-9-2018

Op zich een leuke camping met van alles te doen. Kinderen (8 en 12)hebben zich goed vermaakt. Zwembad is op zich leuk maar aan de kleine kant.Sanitair was redelijk. Wat echt tegen viel waren de kampeerplaatsen. Alles was in laantjes en dan ook nog schuine plaatsen. Die van ons was 5 mtr breed dus kon mijn caravan er net in kwijt. Grote heggen om de plaatsen heen echt ongezellig. En dan moest de auto er ook nog voor staan want er naast was geen plaats. Hierom gaan wij niet meer naaar deze camping. Strand is ook ver weg en lopend haast niet te doen. Wij gingen met de auto naar de Brouwersdam in Scharendijke. +-12 min rijden. Wat een topstrand

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellige gezinscamping

Jorien
29-8-2018

Topcamping! Vooral voor gezinnen met jonge kinderen. Het sanitair wordt netjes onderhouden; complimenten! Vriendelijk personeel, leuk zwembad, mooie staanplekken; je hebt niet het idee dat je op een grote camping staat. En het park ligt in een mooi natuurgebied, met veel fietsmogelijkheden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ginsterveld in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ginsterveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.