7,4

Bij Burgh-Haamstede en de Zeeuwse kust ligt Camping de Duinhoeve. Op de camping is geen echt zwembad, maar wel een spetterparadijs voor kinderen. Er is volop animatie maar deze is vooral gericht op de jongere kinderen. Naar het strand is het maar 5 minuten fietsen. In de omgeving zit een klimbos, bezoek de vuurtoren of het watersnoodmuseum.

100 reviews over Camping Gezinscamping De Duinhoeve in het Nederlands

Heerlijk Paasweekend!!

Fam. Joosten
26-4-2019

Mooie en nette camping met alle faciliteiten. We hebben er gestaan tijdens het Paasweekend. Zomers weer in april! De hele camping helemaal vol.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Op deze manier, niet weer.

Peter
24-4-2019

Als je satelliet TV hebt, vraag dat dan vantevoren. Je krijgt een plaats met bomen. Dus geen ontvangst. Tentjes en kleine caravans staan op goede (open) plekken en campers, dus met satelliet, worden daar geparkeerd.

Gereisd Met partner in april 2019

Bezoekers
14-4-2019

Prima verblijf gehad op deze camping.

Gereisd Met partner in april 2019

geweldige camping voor rust en gezelligheid

Carla alderden-vrijbloed
31-3-2019

heerlijk relax en gezellig

Gereisd Met partner in maart 2019

nooit meer, klaar mee

esther
28-2-2019

Jaren naar tevredenheid op het veld oranje gestaan. Maar nu we weer voor 2019 wilden boeken, hoorden we dat ons veldje niet meer beschikbaar is en er seizoenplaatsen van gemaakt zijn. 2018 was ook al minder omdat het veel te druk bij het toiletgebouw geworden is, in de rij om te douchen. We zijn er volledig op afgeknapt en gaan niet meer terug. De menselijkheid is de laatste jaren steeds verder verdwenen en het lijkt erop dat er nog maar 1 drijfveer is: geld. Jammer hoor, voor ons niet meer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geweldige Camping zeer aan te bevelen

fred en yvonne Van veen
13-12-2018

Na 31 jaar hier op deze camping te hebben gestaan,werd het tyd voor wat anders. we hebben hier met alle vreugde en plezier gestaan, hele nette en goede camping . ook Hans en de terrein medewerkers en dames van kantoor verdienen een dikke pluim.[ een dikke tien].

toercaravans steeds minder welkom

helaas !!
22-11-2018

Dit hebben wij helaas zien aankomen: jaren geleden al was 'ineens' ons toiletgebouw weg. Geen douche, geen warm water en ruim 1 km met je volle teil afwas en volle toilet naar het volgende gebouw. Door het wegvallen hiervan , het gratis douchen, de nieuwe huisjes, dit alles leidde tot onacceptabele rijen bij de douches. Of je nu 's ochtends of 's avond ging altijd moest je wachten en door het vele gebruik was er ook niet tegenaan te werken voor de schoonmaak met als gevolg gore toiletten. Als kers op de taart kregen de mensen met een seizoensplek ( na dringende vragen van sommigen op ons veldje ) eind augustus te horen dat veld Groen volgend jaar niet meer bestaat. Daar sta je dan. Probeer dan nog maar eens een andere camping te vinden voor volgend seizoen. Je kon kiezen, een ander ( kleiner ) veld of zoals anderen op ons veld gedaan hebben hun caravan met zwaar verlies verkocht ( slechte tijd verkoop) Schande!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

nette familiecamping redelijk dicht bij zee

Frank
12-8-2018

prima sanitair en goed betaalbaar eten in het restaurant. Jammer dat er geen zwembad met ligbedden bij is.

We gaan pas weer als we kleinkinderen hebben

B.
9-8-2018

Top camping, voor als je met KLEINE kinderen reist. Echt werkelijk alles, alles wat je met kleine kinderen wilt, is aanwezig. Van sanitair tot aan de animatie en speeltuin en spetterparadijs aan toe. Echter..... Voor pubers is er niets te doen op de camping. Het animatieteam is volledig gericht op kids tot een jaar of 8 a 10. De taal van de omschrijving wat er te doen is, is ook in jip-en-janneke-taal (dus erg kinderachtig). Voor pubers wordt niets georganiseerd. Er is wel de PITT (jeugdhonk) met een no-parents-allowed-beleid. Daar kan je dan chillen (?) en er is super goede wifi. Alsof pubers alleen maar op een device willen. Alsof zij het niet leuk vinden om aan een voetbaltoernooi deel te nemen. Oh ja, er was wel een voetbalveld, maar daar was niemand te bekennen. Onze kinderen hadden zich er verheugd op een camping met meer jeugd, maar zij hebben totaal geen aansluiting gevonden, terwijl ze echt niet vies zijn van gamen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping, slecht restaurant.

Henk
7-8-2018

Geweldige camping, ook voor kinderen. We komen hier al jaren met veel genoegen. Het restaurant was ook altijd top maar helaas is dit begin dit jaar overgenomen. Daarmee is de kwaliteit weg helaas, je kunt net zo goed naar de snackbar. Hopelijk verbetert dit nog maar we missen wel de oude eigenaar, een echte Horeca man. Maar de camping is ok.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gezinscamping De Duinhoeve in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gezinscamping De Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.