7,4

Bij Burgh-Haamstede en de Zeeuwse kust ligt Camping de Duinhoeve. Op de camping is geen echt zwembad, maar wel een spetterparadijs voor kinderen. Er is volop animatie maar deze is vooral gericht op de jongere kinderen. Naar het strand is het maar 5 minuten fietsen. In de omgeving zit een klimbos, bezoek de vuurtoren of het watersnoodmuseum.

100 reviews over Camping Gezinscamping De Duinhoeve in het Nederlands

Fijne (water) speeltuin !

Esther
15-6-2019

Fijne camping, goede voorzieningen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpunt vind ik dat de plaatsen waar honden zijn toegestaan aan de kant van de (water) speeltuin is. Beter zou zijn om de velden te ruilen. Dus hondvrij aan de kant van de (water) speeltuin, en honden aan de andere kant van het pad naar het strand. Kinderen lopen op blote voeten en helaas ligt er veel hondenpoep.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar.

RvB
13-6-2019

Fijne, schone camping met goede WIFI.WIFI is aanzienlijk verbeterd t.o.v. Andere jaren.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon TOP

Leon
12-6-2019

Een heerlijk Pinksterweekend met m'n zoon van 11 jaar..... de Duinhoeve maakte ons 1e Pappa-weekend onvergetelijk! Een mooie camping, goede ligging, perfect verzorgt en een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Schitterend gelegen

Ali
12-6-2019

Goed vertoeven hier! Ruime kampeerplaatsen en er is veel te doen in de omgeving. Komen zeker nog eens terug.

Top!!

Kim
8-6-2019

Een hele leuke camping en fantastische WiFi! Nog nooit zo’n goeie WiFi gehad op de camping. Goeie sfeer. Schone sanitair, echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Goed gelegen en uitstekend verzorgde vakantie plek

Eijkelenberg H.
6-6-2019

Deze Camping is prachtig gelegen en alles is uitstekend verzorgd. Zeker wanneer tevoren is geboekt. Een perfecte begeleiding. Voor kinderen is deze camping een unicum! Ook het restaurant Horeca De Duinhoeve op de camping is uitstekend. De bijbehorende winkel is heel goed. Wij zijn zeer tevreden en is deze Camping beslist een aanrader.

Leuk, voor een keer

Anoniem
1-6-2019

Het is leuk voor kinderen met de nieuwe speeltuin en het spetterparadijs. Maar een ander zwembad is er niet, dat is jammer.Het water van het spetterparadijs is ook koud, met heel veel wind is het dus erg koud. Ook de wifi is niet goed. De horeca is leuk. De camping ligt op 20 minuten lopen van het strand.

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar.

van Laarhoven
26-5-2019

Erg fijne camping. Zijn hier vorig jaar voor het eerst geweest in het najaar. Dit jaar 2 weken in het voorjaar gestaan op een comfort plaats met onze caravan. Sanitair is erg netjes, douchegebouw met vloerverwarming en warme/hete douches. In de weekenden wat drukker door mensen met een voorseizoensplaats, maar dit hindert niet. In het voor en naseizoen doordeweeks heerlijk rustig. Voor kinderen is er voldoende te doen, spetter paradijs en een grote speeltuin naast de snackbar, ook is er een erg groot voetbal veld waar men terecht kan. Wij waren er met onze twee honden, vanaf de camping naar het strand is het +/- 1.5 km lopen. Op het strand kun je heerlijk wandelen doordat het pad van de camping naar het strand uit komt op een erg diepe zandbank waardoor je ver naar de kustlijn kan lopen. Links en rechts strandtenten (links 1u wandelen en recht 30 min) wij hebben voor het naseizoen weer geboekt.Camping restaurant ook zeer aan te bevelen

Gereisd Met partner in mei 2019

Wij komen zeker terug. Maar dan in het na seizoen

René
12-5-2019

Werkelijk een keurige camping. Dat was echter in het voorseizoen, en dus heerlijk rustig. De vraag is of ze dat ook kunnen, als de camping vol is

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeker nog een keer terug

Meulendijks
7-5-2019

Prima camping , alles schoon Het was wel niet druk op de camping , dus geen last van drukte bij sanitair. Goede douches , heet water. Wel wat ver van strand, en geen strandtent, dan moet je een stuk verder lopen , of met fiets..

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gezinscamping De Duinhoeve in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gezinscamping De Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.