Camping Gezinscamping De Duinhoeve

• 7.4Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Bij Burgh-Haamstede en de Zeeuwse kust ligt Camping de Duinhoeve. Op de camping is geen echt zwembad, maar wel een spetterparadijs voor kinderen. Er is volop animatie maar deze is vooral gericht op de jongere kinderen. Naar het strand is het maar 5 minuten fietsen. In de omgeving zit een klimbos, bezoek de vuurtoren of het watersnoodmuseum.

135 reviews over Camping Gezinscamping De Duinhoeve

• 8Marinus06-01-2020

groot opgezet maar door de indeling zeker knus

De camping is ruim opgezet maar door de indeling valt dat helemaal niet op. Heeft daardoor ook het knusse van een kleinere camping. Je wordt vriendelijk en deskundig ontvangen in een mooi ingerichte receptie. Geen gezeur met uitvallende stroom. Goede Wifi beschikbaar. Plaatsen zijn mooi aangelegd en ruim. Aan het milieu wordt goed gedacht. Medewerkers staan op ja gelukkig. Top camping. Auto's gelukkig niet op de plaatsen maar dichtbij op goed aangelegde parkeerstroken. De steile wandeling is wel jammer. Daar zou de gemeente iets kunnen doen met een tunnel.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    2bart12-10-2019

dit nooit meer

Omdat we hier vroeger veel kwamen wilde ik dit jaar hier terug naar toe, maar dan met mijn familie(tje) Getrokken door het feit dat er een waterspeeltuin voor de kids was hier naar toe gegaan. Wat een afknapper! Die waterspeeltuin is mooi, maar overbevolkt door mensen die niet op de camping thuishoorden begreep ik. Sanitair was een drama, in de rij staan om te douchen, het wordt volgens zeggen inderdaad 3 keer per dag schoongemaakt, maar je moet niet vragen hoe. Een kinderafdeling, geweldig, maar om er te komen moeten de kids een steile trap af. Ronduit gevaarlijk! En dan ook nog last van je buren hebben in de nacht en niet het gevoel hebben dat er iets tegen gedaan wordt. Het restaurant was een zooitje, ongeïnteresseerde serveerster die ons niet zag zitten. Goed het was druk, maar daar moet je toch op ingespeeld zijn? Nee, deze camping nooit meer. Jammer.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 6Herman Hoogland01-09-2019

Zo nooit meer

Door de drukte waren er alleen nog plekken op het natuurveld. Prima maar!!: geen Wi-Fi, geen chemisch toilet, geen wc papier, oud sanitair en ook auto,s op de plekken. Gelukkig een korting van 2.70 € op een normaal terrief van ~ 35 €. Wi-Fi was gemeld maar de korting is toch ridicuul te noemen. Geen goede zaak.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Egbert28-08-2019

Heerlijke camping op uitstekende locatie.

Heerlijke gezinscamping waar je rust, zee en vermaak voor de kinderen kunt vinden. De (comfort)plekken zijn mooi groot en voldoende ruimte voor een caravan met tent en luifel. Alles is goed verzorgt! Ook het sanitair ziet er keurig uit. Onze eerste indruk van het waterpretpark online was leuk maar niet spannend. Eenmaal op de camping is het geweldig voor de kinderen! Ze kunnen er uren spelen en spetteren. Tot 10 jaar prima plek om zich te vermaken. De snackbar en het restaurant zijn uitstekend en hele normale prijzen. Direct naast de camping een supermarkt van Attent waar alles te krijgen is. Heerlijke vakantie gehad! Met de fiets kun je zo naar het strand. Is ongeveer 10 min fietsen. In de duinen wel twee flinke bulten waar je toch even een stukje moet lopen....;-)

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 6Wolter Bodewes18-08-2019

Een prachtige omgeving, camping te massaal.

Het is een zeer grote camping met gezellige veldjes. Alles op de veldjes is gericht op het middenstuk met speelgedeeltes voor de kinderen. Je zou makkelijk contact kunnen maken met je 'buren'. Voor ons is het een veel te grote camping, onpersoonlijk en te massaal. Hierdoor is er geen toezicht op de toiletgebouwen. Deze zijn dan ook de hele dag door vies. Ook direct nadat ze schoongemaakt zijn.

• 7Eetgelegenheden

• 7R K13-08-2019

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima camping met goede prijs kwaliteit verhouding. Ze hebben de laatste jaren heel erg veel vernieuwd wat de camping zeker ten goede is gekomen. De kinderen vermaken zich super hier en de kampeerplekken zijn erg ruim. Toiletgebouwen zijn mooi en schoon, alleen de geur bij de toiletten was dit jaar heel erg. Voor de kinderen is er een speciale toilet en douche voorziening en dit is echt super! Enige echt grote minpunt is de veiligheid op het parkeerterrein, je moet hierover fietsen als je naar de winkel wil en met de kleine kinderen is dit nog een uitdaging. Ik hoop dat dit nog opgepakt wordt en dat ze dat nog verbeteren. Verder is de camping echt een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

• 4Kampeerder11-08-2019

Prima ligging, vies sanitair!

Camping waar iets moois van gemaakt kan worden. Helaas geen zwembad binnen of buiten. Wij hadden een vrij nieuw sanitair gebouw, maar door de erbarmelijke schoonmaak zitten er overal schimmelplekken. Er is ook een speciaal kindersanitair gebouw, maar ook dit gaat onder aan z'n eigen succes. Kinderen smeren, en als er niet wordt schoongemaakt ben je constant op je hoede om ze niet te laten vallen of de wanden aan te laten raken. Verder worden de kranen gloeiend heet bij het kindersanitair wat onveilig is. Ligging van de camping is mooi. Helaas ook geen koel- of vriesvoorziening aanwezig voor kampeerders. Prima camping, maar zijn betere voor dit geld.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 4kolda02-08-2019

Mooie campingplek maar waardeloos vies sanitair

Je moet van kamperen houden, stonden op “natuurplaats/jongerenplek” dit werd pas na boeken en betalen bekend(beetje jammer). Plek niets op aan te merken, toiletgebouw uit het jaar kruik vies en ransig. Geklaag bij receptie maar wordt aangegeven 3 x per dag goed te worden schoongemaakt. Vraagt de schoonmaak, jongens van 17-20, moeten 3x per dag alles langslopen en als tijd hebben maximaal 1 keer met brandslang schoonspuiten, Klopt dus totaal niet erg jammer want ookal zijn gebruikers niet altijd oke, zonder wc borstel, hygienebox etc vraag je als camping echt om onhygiënische situatie als je het als “gewone familie plekken verhuurd” . Als je goed kan schakelen prima camping maar verwacht je schone sanitair, goede gelegenheid om af te wassen en wat ruimte zou ik een andere camping opzoeken in de buurt.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9johan iden02-08-2019

heerlijk genieten.

wij zijn met ons gezinnetje, 1 week verbleven op de camping, in de duinlodge xl, alles was perfect mooi en schoon, leuke ruimte tot 4 personen, de camping heel netjes, en goede faciliteiten, de animatie is echt buiten gewoon goed omdat ze zo goed als de gehele dag wat voor de kinderen organiseren, het restaurant heel goed, spetterparadijs perfect, een gemis een zwembad dat zou nog eens leuk zijn, dikke aanrader voor iedereen...

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Roos31-07-2019

Zeer grote camping

Prima camping, voor ons te groot en te onpersoonlijk. Waterpark is erg leuk echter jammer dat heel Zeeland welkom is dus erg druk met dagjes mensen

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

3 tips over Camping Gezinscamping De Duinhoeve

• michelle, 17-06-2013

Als je kleine kinderen hebt, zou ik vragen om een plek bij het toiletgebouw op Oranje: hier is namelijk ook speciaal kindersanitair met kleine wc-tjes, lage wastafels en speciale douches. Ziet er superleuk uit!

• Ron, 06-05-2012

Er zitten meerdere campings-vakantieparken aan de weg, met elk hun eigen voorzieningen. Fietsen huren wij doorgaans bij de minigolfbaan en pizza´s halen wij ook een eindje verderop. Het strand is via het duinpad naast de camping (op sommige plekken erg stijl) met de fiets in 5 min te bereiken, maar het strand is erg breed. Een avondje Renesse blijft gezellig, maar de kroegen zijn veelal door jongelui ingenomen. Bar De Stulp bevalt ons elk jaar weer goed.

• Volkers, 06-08-2014

Plek zwart 11 is een aanrader!

2 vragen over Camping Gezinscamping De Duinhoeve

• Dirk, 15-07-2016

Hallo, ik lees bij de revieuws dat het strand 45 minuten wandelen is vanaf de camping. klopt dit?

Dirk, 16-09-2016

We hebben een klein hondje mee en we stappen dik 45 minuten. Er zit ook een pittige klim onderweg. Als je flink doorstapt kan het wel op 30 minuten

• Wendy, 12-05-2014

supermarkt

Weet er iemand of er ook een supermarkt is of in de buurt van de camping.?

Volkers, 06-08-2014

Er is een camping supermarkt naast de camping en een AH in Burgh-Haamstede.

Wendy, 06-08-2014

Bedankt voor uw antwoord ben er inmiddels geweest

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig