Géén boekingskosten

• 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Burgh-Haamstede en de Zeeuwse kust ligt Camping de Duinhoeve. Op de camping is geen echt zwembad, maar wel een spetterparadijs voor kinderen. Er is volop animatie maar deze is vooral gericht op de jongere kinderen. Naar het strand is het maar 5 minuten fietsen. In de omgeving zit een klimbos, bezoek de vuurtoren of het watersnoodmuseum.

192 Reviews over Gezinscamping De Duinhoeve

• 7Fam. Mengers08-05-2022

Fijne camping en goede uitvalsbasis

Fijne, rustige familiecamping met een ontspannen sfeer in een prachtige omgeving. Leuke speeltuin en toffe waterspeeltuin. Het sanitair werd goed bijgehouden en er waren fijne, warme douches. Zeeland is zeer de moeite waard om te bezoeken. Op het strand was het rustig en in de omgeving is van alles te doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Ilse31-08-2021

Niet geschikt voor pubers..

Camping is niet geschikt voor pubers. Er is niets voor hen te doen. Puberhonk achter de receptie is letterlijk 4x4m met alleen een tv. Daarbij is hij vies en stinkt het. De wifi op de camping is prima. Toiletgebouw wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Lopen naar het strand duurt een klein half uurtje, over een fietspad. In de zee mag niet gezwommen worden ivm gevaarlijke stroming. Restaurant op de camping is duur en wij vonden het eten niet lekker. De pizza bij het naastgelegen labje was wel lekker.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 3Anoniem24-08-2021

Nooit meer!!!

We zaten in een Duinlodge XL. Deze naam is zwaar misleidend! Een houten hutje is het, geen warm water, piepklein keukentje dat bedoeld is om vooral niet te koken, wanneer je aangeeft dat er geen kookgerei is bij de receptie, is het antwoord: “het zijn maar trekkershuisjes hè?” Doek boven de ‘veranda’ is echt alleen tegen de zon, bij regen lekt het door..en ben je ‘gedoemd’ binnen te zitten, waar dit Hobbit huisje zich ècht niet voor leent..Hondenpoep op de camping, bij melden bij de receptie wordt er beloofd dat het opgeruimd wordt, wat vervolgens niet gebeurt.‘Kers op deze bedorven taart’ was het accepteren van gasten voor 1 nacht op ons veldje Hobbit huisjes, die helaas maar op 1 ding uit waren: op luidruchtige en provocerende manier zo dronken mogelijk worden met als doel een vechtpartij als je uiteindelijk -notabene netjes en voorzichtig- vraagt of het wat zachter zou mogen…Dit is een greep uit de uitleg waarom nooit meer…

• 3Staat v/h sanitair
  • 2Fam de bruin18-08-2021

Tegenvaller

Duinlodge XL is een duilodge XS, vreselijk klein en beter een trekkershut genoemd.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 2Janou18-08-2021

Geen aanrader voor mensen met kinderen

Ik vond het verblijf zeer matig en onverantwoord, er rijden auto's over alle wegen op de camping. Je kinderen kunnen niet veilig van A naar B lopen. Je hebt zelf geen rust als ouders hierdoor. Hygiene zijn niet in orde, en de camping was overvol en zeker niet coronaproof.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Pieter10-08-2021

Jammer

Tijdens hevige regenval stond kampeerveld vol met water, helaas werd er veel te laat actie ondernomen door de camping. Hierdoor hebben wij dagen in het water gestaan en moesten hierdoor heen lopen om van het veld af te komen!Het weer kan men niet veranderen maar de betrokkenheid om het op te lossen voor de kampeerders wel

• 4Staat v/h sanitair
  • 5Frans10-08-2021

Tegenvaller

Helaas niet getroffen met de plaats we staan bij het toiletgebouw , de schoonmakers (jeugd) hebben een gettoblaster die steeds hard gedraaid word . Schoonmaak door hun is matig. Zeker in deze Corona tijd , wel fijn fietsen in de omgeving .Camping behoorlijk aan de prijs vergeleken met de kwaliteit

• 4Staat v/h sanitair
  • 7JS09-08-2021

Niet voor ons

Verbleven in een Duinlodge XL, die ze beter een Duinlodge XS hadden kunnen noemen. Het was voor ons met een baby veel te klein en onpraktisch. Dat is prima als je je daarop instelt maar de titel doet anders vermoeden. Ook waren de bedden erg hard en oncomfortabel. Er hing bij aankomst geen schaduwdoek, en dat kon pas na vragen de volgende dag opgehangen worden, dus helaas geen schaduw met ruim 26 graden. Het tuinsetje bij de lodge is leuk maar helaas ook niet comfortabel….En achter de lodges ligt een luide en stinkende waterzuiveringsinstallatie. Verder nog te maken gehad met een zeer onvriendelijke portier. De camping is over het algemeen gezellig met voldoende faciliteiten en schoon, net sanitair (in de lodge zit alleen een toilet, geen badkamer). De overige kampeerplekken ogen ruim en het personeel bij de receptie is vriendelijk. Wij kiezen in ieder geval nooit meer voor een duinlodge en waarschijnlijk ook nooit meer Duinhoeve…..

• 9Staat v/h sanitair
  • 3Anoniem09-08-2021

Fijne camping maar verschrikkelijke schoonmakers

Aankomend op de camping prettig ontvangen. Animatie was uitstekend op orde, hele vriendelijke en gastvrije dames. Aan de schoonmakers wel een opmerking. Ze zijn luid en erg onvriendelijk. Tot laat hoor je uit het huis geluid komen en geschreeuw. Daarnaast hoor ik mega vrouwonvriendelijk gemiauw uit hun jonge monden komen. Ik snap dat ze kon zijn, maar dit zet wel een plaatje voor de camping. Misschien voor de leiding om daar even een gesprek over te voeren, mits hij zelf daar het voorbeeld in geeft... Toen wij hoorden dat de meiden van de animatie daar moesten slapen had ik plaatsvervangende schaamte en medelijden. Alleen al voor de behandeling en omgang met medewerkers een ruime onvoldoende..

• 5Staat v/h sanitair
  • 10jessica bolle09-08-2021

kinderen vonden het fantastisch

super geregeld sanitair gebouw werd meerdere malen per dag schoongemaakt volgens de rivm maatregelen

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair