Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Burgh-Haamstede en de Zeeuwse kust ligt Camping de Duinhoeve. Op de camping is geen echt zwembad, maar wel een spetterparadijs voor kinderen. Er is volop animatie maar deze is vooral gericht op de jongere kinderen. Naar het strand is het maar 5 minuten fietsen. In de omgeving zit een klimbos, bezoek de vuurtoren of het watersnoodmuseum.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

203 Reviews over Gezinscamping De Duinhoeve

• 2Marieke17-08-2022

Nooit meer

Op onze plek stonk het vreselijk agv overloop tank van toiletgebouw. Daardoor een hoop muizen in de voortent en ander ongedierte. Wel zeuren dat onze bus niet op de plek mag staan, maar buiten de camping parkeren was dan de enige optie, en niets aan de klacht doen. Vreselijk lawaai en krijsende kinderen, geen toezcht, geen animatie voor 12+, 1,5 km van t strand en met hellingen van 10 en 25% niet te doen voor iemand slecht ter been. Sanitair smerig, te weinig schoongemaakt, 1x per dag goed en een kleine beurt einde dag is met zon mensenmassa te weinig.

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 6B.07-08-2022

Oké voor gezinnen met jonge kinderen

Weinig sanitair voor zo’n grote camping, te weinig schoonmaak waardoor vaak vies of toiletpapier op. Wel lekkere warme douches zonder tijdslimiet. Dat was fijn.

WiFi: uitstekend.

Kampeerveld: verrassend ruime kampeerplaatsen (althans op het veld waar wij stonden) met afscheiding door hegjes. Leuk dat er honden mogen komen, geeft gezelligheid en aanspraak. Wel weinig gras op de plaatsen, beetje zanderig waardoor bij regenbui snel modder ontstaat die je op je vloerkleed loopt.

Animatie: ze doen goed hun best. Wel lawaaiig.

Omgeving: mooie natuur. Haamstede zelf vonden wij een beetje saai.

Strand: prachtig ruim strand, schoon en heel rustig. Je moet alleen wel conditie hebben om de duinen over te fietsen/lopen en daarna nog flink eind over strand naar zee.

Rust: camping is niet stil na 22:00.

Kinderen: prima voor jonge kids met spetter-speeltuin, voor pubers niets te doen. Wij misten toch wel een zwembad.

• 2Staat v/h sanitair
  • 3Annemieke06-08-2022

Vreselijk

Kom hier al 12 jaar, maar holt sinds een paar jaar erg achteruit, maar dit jaar loopt het de spuitgaten uit, ontzettende vieze toiletten die amper schoongemaakt worden, toiletpapier is vaak op, moet zelf met een rol onder de arm naar het toilet, neem glorix doekjes mee om zelf de wc schoon te maken, receptie pas om 9 uur open tot 17.00 uur, vroeger tot 21 uur, met de klachten wordt niks gedaan, geen goede beheerder die toezicht houdt, dit is ons laatste jaar nooit meer terug😢

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Martin04-08-2022

Niet onze camping

We waren heel laat met boeken en hier was nog wat vrij. Helaas mis gegokt en het bleek gewoon niet onze camping. Massaal en onpersoonlijk. Sfeerloze camping, gericht op de massa. Gillende kinderen en mensen die qua geluid geen rekening met anderen kunnen houden. Ook vervelend dat als je je auto niet op de plek mag neerzetten, mensen dit gewoon wel doen. Geen handhaving op. Sanitair is matig. Afvoer in douches kan het niet aan waardoor de gehele douche overloopt incl het douchewater van de "buren" Vieze douches en toiletten, maar dit komt ook door de mensen hier op de camping. Douches, wasgelegenheid en toiletten smerig achterlaten met vanalles en nog wat. Positief is de WIFI, deze is echt top. Daarnaast ontzettend lekkere afhaalpizza's, aanrader. Maar goed wij komen niet terug, maar als je croqs mooi, leuk of lekker praktisch vindt ga je deze camping vast heel leuk vinden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Johan26-07-2022

Heerlijk genoten van de mooie camping en omgeving

Fijn toiletgebouw zonder bijkomende douchekosten. Perfecte wifi. Mooie en rustige camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Hilleman26-07-2022

volgend jaar zeker weer

Net 2 weken kamperen achter de rug. heerlijke camping, prachtig groen, heel breed strand. helaas kwamen we niet vaak op het strand want de kinderen waren niet weg te slaan bij de waterspeeltuin. de tijd vloog voorbij. jammer dat de horeca niet s morgens vroeg al open is voor een bakje koffie.

• 8Arthur26-07-2022

perfect voor gezinnen en/of rustzoekers.

hadden een duinlodge, perfect verblijf in het groen. Heerlijke camping we konden de kinderen lekker hun gang laten gaan. leuk animatieteam. toiletgebouw erg fijn geen muntjes of kaarten of gedoe. kortom heerlijke vakantie gehad.

• 5Timmerman23-07-2022

Nooit meer

We verbleven in de duinlodge XL. Niet heel groot, maar wel gezellig. Als je kamperen gewend bent is het luxe. De duinlodge was ook het enige positieve aan de camping. Het is er erg druk en het personeel bij de receptie is onvriendelijk. We moesten na een nacht wisselen van duinlodge en er werd niet meegedacht over een fijne wissel. We zaten van 11 tot 15 uur te wachten met al onze spullen. Deze konden we bij de receptie zetten, maar voor alle spullen uit de koelkast moesten we zelf zorgen. Dit terwijl we zagen dat de schoonmakers al lang voor 15 uur klaar waren. Blijkbaar is het beleid dat de sleutel om 15 uur worden gegeven, maar zeg dan niet dat de schoonmaak nog niet klaar is. Wat iedereen ook moet weten is dat de camping zegt dat het strand op 1,5 km is. Dit klopt ook, maar denk dan niet dat je daar lekker kan zwemmen. Hier liggen namelijk gevaarlijke zandbanken. Voor een goed strand moet je echt een fiets of auto hebben!

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Veenstra04-07-2022

Nette camping maar veel lawaai snachts

Prima camping. Nette facilitaire voorzieningen. Regelement klopt van geen kant. Deze krijg je netjes mee bij aankomst. Gasten moeten vanaf 22:00uur stil zijn, terwijl het park zelf een afterparty organiseert tot 3:15uur in de nacht. Muziek was over de hele camping te horen en daarna natuurlijk alle jongelui die bezopen hun weg naar de tent probeert te vinden met een hoop gejoel en lawaai. Volgende ochtend klacht gedaan bij receptie, de dame daar had geen zin om er op in te gaan. Kon alleen zeggen dat het zaterdag op zondag niet zou zijn. Zaterdagnacht ook nog tot zeker 1:00uur harde muziek in het restaurant wat goed te horen was.

• 5Eetgelegenheden
  • 4M25-05-2022

gezin met 2 kinderen

verblijf was top. dicht bij het strand!

we hadden extra betaald voor water bij caravan. deze kraan deed het niet! genoeg meldingen gemaakt bleven dit doen kregen steeds te horen dat er iemand naar zou gaan kijken. we hoorde steeds niks terug. de laatste avond weer gebeld kreeg te horen dat ik de dag van vertrek even langs kantoor moest komen voor een compensatie hiervoor. ik de dag van vertrek naar het kantoor werd er gezegd is niks van bekend! we houden je op de mail op de hoogte helaas werd ik hier afgepoeierd en laten ze gewoon niks meer weten. erg jammer. Waren leuke dagen, betaald voor water bij de caravan dit was helaas kapot! maar hulp of compensatie daar willen ze niet over praten dus als alles naar wens is is het oke maar heb je iets wat niet goed is doen ze er niks mee want dan hoor je ze niet.

Oeverings in het sanitair gebouw stinkt het ontiegelijk naar riool als je staat te douche. misschien hier toch naar laten kijken!

• 2Staat v/h sanitair

Camping Gezinscamping De Duinhoeve info