Weer vandaag2°-1°
7,4

Omschrijving
Bij Burgh-Haamstede en de Zeeuwse kust ligt Camping de Duinhoeve. Op de camping is geen echt zwembad, maar wel een spetterparadijs voor kinderen. Er is volop animatie maar deze is vooral gericht op de jongere kinderen. Naar het strand is het maar 5 minuten fietsen. In de omgeving zit een klimbos, bezoek de vuurtoren of het watersnoodmuseum.

85 reviews over Camping Gezinscamping De Duinhoeve in het Nederlands

Geweldige Camping zeer aan te bevelen

fred en yvonne Van veen,
13-12-2018

Na 31 jaar hier op deze camping te hebben gestaan,werd het tyd voor wat anders. we hebben hier met alle vreugde en plezier gestaan, hele nette en goede camping . ook Hans en de terrein medewerkers en dames van kantoor verdienen een dikke pluim.[ een dikke tien].

Gereisd met partner in juli 2018

toercaravans steeds minder welkom

helaas !!,
22-11-2018

Dit hebben wij helaas zien aankomen: jaren geleden al was 'ineens' ons toiletgebouw weg. Geen douche, geen warm water en ruim 1 km met je volle teil afwas en volle toilet naar het volgende gebouw. Door het wegvallen hiervan , het gratis douchen, de nieuwe huisjes, dit alles leidde tot onacceptabele rijen bij de douches. Of je nu 's ochtends of 's avond ging altijd moest je wachten en door het vele gebruik was er ook niet tegenaan te werken voor de schoonmaak met als gevolg gore toiletten. Als kers op de taart kregen de mensen met een seizoensplek ( na dringende vragen van sommigen op ons veldje ) eind augustus te horen dat veld Groen volgend jaar niet meer bestaat. Daar sta je dan. Probeer dan nog maar eens een andere camping te vinden voor volgend seizoen. Je kon kiezen, een ander ( kleiner ) veld of zoals anderen op ons veld gedaan hebben hun caravan met zwaar verlies verkocht ( slechte tijd verkoop) Schande!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prima sanitair en goed betaalbaar eten in het restaurant. Jammer dat er geen zwembad met ligbedden bij is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping, voor als je met KLEINE kinderen reist. Echt werkelijk alles, alles wat je met kleine kinderen wilt, is aanwezig. Van sanitair tot aan de animatie en speeltuin en spetterparadijs aan toe.

Echter..... Voor pubers is er niets te doen op de camping. Het animatieteam is volledig gericht op kids tot een jaar of 8 a 10. De taal van de omschrijving wat er te doen is, is ook in jip-en-janneke-taal (dus erg kinderachtig). Voor pubers wordt niets georganiseerd. Er is wel de PITT (jeugdhonk) met een no-parents-allowed-beleid. Daar kan je dan chillen (?) en er is super goede wifi. Alsof pubers alleen maar op een device willen. Alsof zij het niet leuk vinden om aan een voetbaltoernooi deel te nemen. Oh ja, er was wel een voetbalveld, maar daar was niemand te bekennen. Onze kinderen hadden zich er verheugd op een camping met meer jeugd, maar zij hebben totaal geen aansluiting gevonden, terwijl ze echt niet vies zijn van gamen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping, slecht restaurant.

Henk,
7-8-2018

Geweldige camping, ook voor kinderen. We komen hier al jaren met veel genoegen. Het restaurant was ook altijd top maar helaas is dit begin dit jaar overgenomen. Daarmee is de kwaliteit weg helaas, je kunt net zo goed naar de snackbar. Hopelijk verbetert dit nog maar we missen wel de oude eigenaar, een echte Horeca man. Maar de camping is ok.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Rampzalige wachtrijen toilet

Veld groen,
5-8-2018

Er zijn te weinig wc’s en douches. Voorgaande jaren was er op groen nog een toilet / wc gebouw maar dat is weg . De douches beneden bij het Kukelstrand worden privé verhuurd. Tel daarbij de gasten van de lodges en de wachtrijen zijn gigantisch . Het voelt een beetje oost Europees in dejaren 80. Geen idee of de mensen met een stacaravan moeten betalen voor water en gas want sinds het douchen gratis is zie je die ook opvallend vaak bij de douches . 2 weken is niet echt goedkoop hier en dan wil je niet 10 minuten un de rij staan om naar het toilet te gaan. Echt rustig zitten is het sowieso niet als er om de 20 seconden iemand aan je deur hangt . Toch de ANWB maar een navragen of zij aangesloten zijn of ze wel voldoen aan het aantal toiletten en douches in verhouding tot het aantal gasten 😡

Schone, kindvriendlijke camping

Janneke,
4-8-2018

Fijne rustige camping, veel plezier gehad in het waterpark met mijn 6-jarige zoon, zaten er wel tijdens de hittegolf.

Schoon sanitair, geen wachtrijen voor douche. Ook dubbele douches aanwezig, zodat je tegelijk met kind kunt douchen.

Vriendelijk personeel.

Denk dat dit voor oudere kinderen een minder leuke camping is, maar voor jonge kids zeker aan te raden camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima vakantie op een mooie, schone camping.

Olivier,
18-7-2018

Prima camping, compleet aanbod van voorzieningen! Netheid en vlotheid van receptie is goed. Wij zaten in Duinlodge L, ziet er netjes uit, maar daar kun je echt alleen in verblijven met mooi weer. Anders is het te klein en je kunt geen kant op, zit ook geen eettafel bij o.i.d. voor 10 euro meer per nacht kun je echt beter de XL boeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Erg mooi maar met drukte beter vermijden.

Brabanders,
20-5-2018

Erg fijne xamping. Helaas met de pinksterdrukte zijn er altijd weer mensen bij die de wc s erg smerig achterlaten. Schoonmaakpersoneel is veel te jong en doen zomaar wat. Personeel die voor stroomstoringen zorgt is onbeschoft en drinken onder werktijd een biertje. Kan echt niet. Verder super mooi en compleet. Dichtbij mooi natuurgebied.

Gereisd met partner in mei 2018

Erg gezellig

Coenders,
14-1-2018

De accomodatie, onderhoud terrein vriendelijkheid personeel, ligging.

Wat u ook.eens moet proberen zweefvliegtuig erg leuk

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gezinscamping De Duinhoeve in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gezinscamping De Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.