Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede

Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede voor je op een rij gezet:

811 reviews over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

gewoon voor herhaling vatbaar

Andrè en Lies gerharfs
16-7-2018

Was gewoon alles goed,voor herhaling vatbaar,vooral in het restaurant netjes en zeer vriendelijk,tja...en goed en zeer lekker gegeten

gewoon voor herhaling vatbaar

Andrè en Lies gerharfs
16-7-2018

Tijdens een weekendje in Burgh Haamstede met een vriendin in het Fletcher Duinhotel verbleven. Niets dan lof. Plek om tot rust te komen, super schoon, ruime kamer (niet modern, maar niet belangrijk) en ruime badkamer. Heerlijk ontbijt buiten op het terras met magnifiek uitzicht. Vriendelijk personeel. Aanrader!

Heel vriendelijk personeel. Zowel bij de receptie als bij de bar. Ontbijt prima verzorgd. Ruime kamer. Helaas kan het gebouw en de kamer wel wat onderhoud gebruiken.

Aanrader!

Filip Vanheuverswyn
10-7-2018

Zeer aangenaam gastvrij hotel.Vriendelijke bediening.

Fantastisch!

Jan Uiterwijk
8-7-2018

Personeel was vriendelijk en allround. Sanitair kan enige renovatie gebruiken.

Voor herhaling vatbaar

Monique p
4-7-2018

Gezellig hotel heel rustig gelegen , helemaal in de natuur 😊😊

Geweldig

Matty Gordijn Geleijnse
30-6-2018

Het hotel ligt geweldig aan het zweefvliegveld ,het kunt er prachtige duinwandelingen maken,vooral de Zeepe duinen in Burgh Haamstede zijn geweldig mooi.Ook het oude vuur in Nieuw Haamstede is een mooie wandeling waard, je kunt er zo naar het Noordzeestrand wandelen.

Mooie ligging. Prima uitvalsbasis voor concert at sea.ontbijt prima .kamer zeer ruim wel wat gedateerd.goede service, vriendelijk personeel.

Het was goed.

G J Winnubst
28-6-2018

Dat je er fijn kan fietsen.mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 8.38 uit 10 op basis van 819 reviews.