Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede

Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede voor je op een rij gezet:

826 reviews over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in het Nederlands

Uitstekend verblijf!

Hendrik van der Ent
20-9-2018

Vriendelijk personeel. Standaard kamer geboekt, we kregen een suite , dat was een leuke verrassing. Een goed hotel ,zonder franje. Zeer geschikt voor oudere en uitstekende fietsomgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar.

blancke claudine
19-9-2018

Aangename sfeer. Vriendelijk personeel. Lekker eten, het ontbijt is een topper. Prachtige en rustige ligging in een natuurgebied.

Ruime kamers maar een beetje aan renovatie toe.

Aan te raden!!!

Henk en Truus
3-9-2018

Leuk hotel gelegen op een mooi plekje in Zeeland. Rustige en ruime kamer met prima TV en koelkastje, ontbijt eenvoudig maar goed verzorgd, gratis parkeren bij hotel

Was heel goed

Fam. ten Haaf
30-7-2018

Kamers zijn gedateerd, maar wel heel ruim. bedden waren goed en alles was schoon en netjes .

Het restaurant gedeelte moeten ze wel snel opknappen, plafond platen liggen los en zijn gescheurd.

Prima hotel prachtige ligging

Adrie Jongkind
29-7-2018

Dat het een iets ouder hotel is

Maar een goed bed

En een goed ontbijt

En je kan er goed eten maar de prijs kan wel iets minder

ellen1959@hotmail.com
28-7-2018

Heerlijk 3 daags verblijf gehad; mooi schoon hotel met vriendelijk personeel.

Prachtige ligging in de natuur; we hebben zelfs een hert gespot!

Een hotel waar je graag bent en graag terugkomt.

Niek v.d. Dungen
26-7-2018

Vriendelijk ontvangen in Duinhotel Burgh Haamstede. Korte duidelijke uitleg over ontbijt- en dinertijden. Service van het personeel is prima. Mooie grote kamer op begane grond. Bad, douche, toilet en wastafel. Alles netjes schoon. Bedden prima. Flink terras naast de kamer met tuintafel en 2 stoelen, echter ook een doorgang van fietshuurders. Het zou beter zijn als deze doorgang gescheiden van het terras zou lopen.

De inrichting is gedateerd maar verder ok. Mooi uitzicht op duingebied.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nathalie
25-7-2018

Fijn hotel met erg ruime kamer. Heel bijzonder was het panoramisch uitzicht vanuit de kamer op de duinen. Vanuit het hotel loop je zo het duinengebied in. Ook een leuk terras en prima ontbijt.

Ideale rustige locatie met fijne bediening.

Karin & Rob Engelen
25-7-2018

Geweldige locatie. Vooral als je van rust houdt. Heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

Relaxen

Christa
24-7-2018

Rustig hotel. Ruime kamers . Prima bedden. (Hotel wel wat gedateerd )

Vanaf het terras (en restaurant) uitkijkend over het zweefvliegveld en de duinen.

Vriendelijk personeel .

Prima voor een paar dagen Zeeland .

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.