Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede voor je op een rij gezet:

922 reviews over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in het Nederlands

zeer goed

Ludo Waterschoot,
14-1-2019

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ligging.

Arragement viel erg tegen

Piet Mol,
14-1-2019

Leuk hotel met ruime kamers en gezellig restaurant met mooi uitzicht. Alles wel behoorlijk gedateerd. Het verwen arrangement viel erg tegen. 4 en 5-gangen diner hebben we zelf moeten samenstellen uit de beperkte menukaart. Voor een 4 en 5-gangen menu waren de porties hierdoor veeeeeeeeel te groot. Het wijnarrangement stelde helemaal niets voor. Als wij zelf bij het hoofdgerecht niet hadden aangegeven dat we een rode wijn wilde, dan hadden we heel de avond chardony gedronken. Jammer aangezien wij juist voor dit arrangement hadden gekozen omdat wij van lekker tafelen houden.

Voor herhaling vatbaar

Iris,
14-1-2019

Leuk hotel dichtbij het strand. Mooie omgeving om te wandelen. Erg vriendelijk personeel! Lekker ontbijt en rust in het hotel. Het interieur van het hotel is wel aan vervanging toe + een likje verf.

Hotels.nl

Heerlijk uitwaaien aan zee.

J.G.Kosters,
14-1-2019

Alles perfect, lekker aan zee alles mag niets moet. In een hotel waar de hond welkom is en je heerlijk kan eten in een gemoedelijke vriendelijke sfeer !

Gereisd met partner in januari 2019

Overdag anders bezig/ 's avonds aanschuiven.

Corry Dekkers,
13-1-2019

Met kerst waren we hier met zijn twee-en. We houden van lekker eten en relaxed ontbijten. Maar overdag, wandelen over het strand, naar mooie dorpen gaan.Ook naar Veere en Middelburg....De kerstdagen vliegen voorbij....

Gereisd met vrienden in december 2018

Goede basis voor wandelingen

Werner Schönberger,
13-1-2019

Prima hotel, lekker dicht bij de duinopgang (ongeveer 700 meter). Interieur een beetje oubollig, maar dat heeft ook wel zo zijn charmes. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Heerlijk verblijf

Jennifer Castenie,
13-1-2019

Prachtige omgeving echt aan te raden

Gereisd met partner in januari 2019

goed maar verbouw en wordt een topper!

Mirthe Kloosterveen,
13-1-2019

Bij entree dachten we: ohjee waarin zijn we beland? Verf brokkelt af bij entree. Maar wat een fijn hotel. Het voelt gewoon als thuis, dankzij het personeel . Zeer vriendelijk en je ziet gewoon dat ze hier gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan om het bouwkundige verhaal goed te maken. Na navraag bij verschillende personeelsleden blijkt dat de Hotelmanager(s) dit meerdere malen aangegeven te hebben , maar dat Fletcher (nog niet ) investeerd.

Kamers : zeer ruim en schoon. Wel oubollig meubilair.

Ontbijt : gewoon goed en in orde. Vers gebakken croissants, ze waren nog lekker warm!

Diner: heerlijk gegeten. Leuke opmaak met een soort van crème. Volgens de bediening van rode biet...Leuk! Dessert : zelf gemaakt choco mousse met een vleugje drank. Goed stevig en wederom mooi opgemaakt!

Bediening: vriendelijk en snel. Goede en duidelijke hiërarchie.

Kortom: ga door! Verbouw en wordt nog beter !

Gereisd met partner in juni 2018

Leuk verblijf

rob,
13-1-2019

Een nacht verbleven in dit hotel. Het was goed maar waar de vier sterren vandaan komen is me een raadsel. De accommodatie is nodig aan renovatie toe en het diner was geen culinaire hoogstand. De burger die we hadden kwam uit de diepvries en de groenten lagen denk ik al even op het bord te wachten want die waren koud. Het was niet druk wat je ook wel kon merken aan het personeel, dat tijdens ontbijt en diner rustig bij de bar bleef staan kijken tot er ergens weer wat de doen was. De kamers waren ondanks dat ze oud waren wel goed en schoon de prijs/kwaliteitverhouding voor het verblijf was prima, die voor het eten was slecht. Veel te duur voor wat je kreeg.

Gereisd met partner in januari 2019

Oud, maar gezellig ingericht hotel.

Lisa,
12-1-2019

Wij hadden via bon 1 hotelovernachting met ontbijt geboekt. Even er uit, heerlijk. Dit was ons derde Fletcher hotel. Gezellig ingericht, klein hotel. Zomers zal het hier heerlijk vertoeven zijn. Zeker met het zweefvliegtuig vliegveld voor de deur. Het personeel zagen we weinig, was ook niet erg spraakzaam. De lounge was achter in het restaurant, dus door het restaurant lopen om even te 'loungen'. Mooie kamer, erg mooi ingericht, maar mede door het niet erg spraakzame personeel hebben wij dit niet gedaan. Wij hebben ons diner in het dorpje genuttigd en de avond op de hotelkamer door gebracht. Kamer was redelijk schoon, zeep bij het bad was helemaal op, bij de douche was het wel bijgevuld. Kreukelige handdoeken en beddengoed. De twijfel of alles echt schoon was bekroop ons wel.

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.