Vakantiepark Duinpark Westerschouwen

VakantieparkWeer vandaag21°18°
Vakantiepark Duinpark Westerschouwen

• Onderkomen9,6
  • Activiteiten9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Duinpark Westerschouwen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Duinpark Westerschouwen in het Nederlands

Een nieuw paradijsje ontdekt

Axel
25-9-2017
  • Onderkomen10

Zonder al te veel voorbereiding spontaan huisje 20 geboekt op dit nieuwe, nog relatief kale park. Het was fantastisch. Het park heeft nu al de juiste sfeer. Dat zal nog beter worden als het groen wat meer karakter krijgt. Het huisje is een pracht; we hadden ons niks mooiers kunnen wensen. En zo comfortabel! We merkten dat de andere vakantievierders die arriveerden ook positief verrast waren. Kortom: aanrader. Het enige minpunt is misschien de ligging t.o.v. de drukke N57. Maar die vergeet je snel als je eenmaal in recreatiemodus bent. Opvallend is dat de boeking geheel no-nonsense is. Je betaalt huur, beddengoed en toeristenbelasting. That's it. Geen extra schoonmaakkosten, borg, boekingskosten, administratiekosten en noem maar op. Ook dat voegt heel veel toe aan het vakantiegevoel.

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

De receptie op het terrein van het Duinpark is niet vaak open, handig om te weten dat de hoofdreceptie ruimere openingstijden heeft

Kleinschalig park op een super plek

Marlie
27-6-2016

Duinpark Westerschouwen is een klein particulier park met ca 40 huisjes. Alle huisjes hebben dezelfde stijl, waardoor het park eenheid uitstraalt. Omdat de huisjes echter van verschillende eigenaars zijn, is de inrichting van ieder huisje anders. Hierdoor is het niet de eenheidsworst van de bekende parken.

Er zijn geen voorzieningen zoals een winkeltje of speeltoestellen op het park. De nadruk ligt op rust en de natuur. In de omgeving is echter voldoende vertier te vinden.

Enkele chalets zijn te huur.

Het park ligt op ca 1.500 meter afstand van het strand en op zo'n 500 meter van een prachtig duin- en bosgebied "de Boswachterij".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinpark Westerschouwen in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinpark Westerschouwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Duinpark Westerschouwen scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.