Appartement Duinkonijn

14 reviews over Appartement Duinkonijn in het Nederlands

Op herhalling.

anoniem
7-1-2017

Wij hadden iets te vieren en zijn daarom hier naar terug gegaan. Onze gastvrouw wist hiervan en had daar leuk op in gespeeld. Dat maakte het feestje compleet.

Oude reviews (archief)

super cool

Pieter Gerardus
8-5-2016

Gezellig appartement, lekkere bedden, leuke ligging. Alles aanwezig voor een aangenaam verblijf.

Tip: Op zondag de rondvaartboot vanuit Burghsluis nemen voor een tocht over de Oosterschelde, bij laag water zeehonden spotten op de zandbanken die dan droog komen.

Heerlijk appartement

gast
11-3-2016

Heerlijk appartement ook voor een iets langer verblijf. Voorzien van alles wat je ook maar denkt nodig te hebben. Sfeervol ingericht met oog voor detail. Prachtige omgeving met heel veel wandelmogelijkheden.

Fijne vakantie aan zee.

Margo
9-8-2015

Prima locatie vlak aan zee. Appartement van alle gemakken voorzien. Toen wij aangaven mosselen te willen eten werd zelfs de mosselpan gebracht. Gastvrouw maakt van u verblijf een feestje. Zwembad erg koud. ( regelt hotel)

Ik wil hiernaar terug.

Ria
7-5-2014

Fijne vakantie gehad in het Duinkonijn. Persoonlijke ontvangst . Mooie omgeving. Gewoon een adres om vaker naar toe te gaan. Fietsen in de omgeving en nog lang niet uitgekeken. We komen zeker dit jaar nog een keer terug.

Heerlijk en eerlijk vakantieadres.

driver
23-4-2013

Mooi appartement, sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien. prima plek voor een weekendje weg of een wat langere vakantie. Mooi uitzicht en vlak bij duin en strand. Map met toeristische informatie aanwezig. Tijdens de zomermaanden zijn er twee zwembaden buiten w.v. 1 kleutelbadje.

Heerlijk en eerlijk vakantieadres

sjaak
23-4-2013

Fijn appartement, van alle gemakken voorzien, persoonlijke service en aandacht. Mooie locatie vlakbij duin en strand. Iets om regelmatig even terug te komen.

Heerlijk vakantieadres.

Conny
24-2-2013

Schoon, goed ingericht, luxe keuken, vriendelijke ontvangst, grote tuin met zwembad (openlucht bad) .

fantastisch!

joke
30-11-2011

mooi vakantieverblijf.

mooie omgeving er is van alles te doen.

ook met regen veel mogelijkheden in de nabije omgeving

vvv

fijne plaats om naar terug te gaan

Carla smits
17-3-2011

Duinkonijn is prima gelegen met een heel mooi uitzicht op de vuurtoren,het strand is ook lekker dicht bij,en het zwembad mogen we ook gebruiken wat we erg op prijs stellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Duinkonijn in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Duinkonijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Duinkonijn scoort een 9.52 uit 10 op basis van 14 reviews.