Tijdelijk €25 aanbetaling

De Zilvermeeuw

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Zilvermeeuw voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 20 reviews

9.5FenomenaalScore uit 20 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over De Zilvermeeuw

• 10Marieke10-08-2021

Heerlijk!!

Prima hotel op een perfecte locatie! Lekkere schone kamer en zeer vriendelijk personeel!

• 6Frank14-09-2016

Nooit meer het chalet big

Het chalet is outbollig, vochtig en niet schoon. Overal spinnewebben, roestende koelkast, douche muf en een zeer zwakke straal door de keukengeiser. Verder zag het hotel er wel netjes uit wat we gezien hebben. Ontbijt redelijk en als iets op was vragen en het werd verzorgd. De eigenaren doen zijn best om vriendelijk te zijn maar komt wat stroef over. Verder geen kwaad woord over hen. Over de hotelkamers kan ik geen oordeel vellen niet gezien. Maar voor de prijs van het chalet hebben we heel wat nettere chalets gehuurd maar wel altijd iets verder van zee.

De ligging tov de zee en het strand prima, ca 500 meter van de duinopgang. Op hetv strand direct 2 strandtenten waarvan de buurman ,rechts, de beste is qua bediening en uitstraling.

• 7b_kroon36216-09-2013

Prima plek voor een nacht.

Hotel is wat gedateerd en de kamers niet ruim. Eigenaren zijn vriendelijk. Ontbijt wordt bij de AH gehaald, gezien de potten zoetig beleg. Komen misschien nog een keer terug, sfeer en vooral ligging is prima.

• 9Ludo26-08-2011

Gezellige Superlocatie

Ik zocht een hotel waar je een hond kan meenemen. dat was dus prima in orde. Zeer goed overvloedig ontbijt, met alles erop en eraan in buffetvorm. De kamer nr 6 was niet heel groot, maar ik moet er enkel slapen, dat was dus prima. Cor en Nathalie zijn vriendelijke mensen, die bezorgd zijn om je welzijn. Gratis kranten, lounge binnen, tafels buiten op het gezellige terras. Vlak bij het leuke strand, en gelegen aan het fietsroutenetwerk. Ook heel wat restaurantjes in de buurt. Ik vond de olijke Tapper en Duinzigt best. Lekker eten, niet te duur. Burgh Haamstede en Renesse vlakbij, ook het grote natuurdomein is het bezoeken waard. Ook Zierikzee ligt niet ver, Neeltje Jans, er is zo veel te beleven in Zeeland. Zoveel mooier dan onze Belgische kust. Enfin, een aanrader.

• 10Ramona03-06-2011

leuk kindvriendelijk hotel

we zijn hier met hemelvaart geweest en het was super, we hadden de grote chalet hij was schoon service was goed en de mensen waren er erg aardig en bij aankomst opgemaakte bedden s'morgens een lekker ontbijt dus we hadden super genoten met onze twee kids van 5 en 8

• 7Luuk en Patricia15-05-2011

Gastvrij en prettige ligging

Wij (stel) kwamen hier op 14-5-2011 aan, om te vragen of de blokhut beschikbaar was. We werden gastvrij ontvangen en de ruimte was nog beschikbaar.

De blokhut was redelijk schoon en zeker de moeite waard voor een nachtje! Wel stond er een vogelkooi (met parkiet?) tegen de hut aan, dus werd je vanaf een uur of 6.00 wakker gepiept. Dat wel minder minder.

Het ontbijt was prima en de eigenaren doen erg hun best. Voor mensen die luxe hotels gewend zijn valt het misschien iets tegen, maar een klein gezellig complex met hardwerkende mensen spreekt ons meer aan!

• 6MaC16-08-2010

Jammer! Het hotel is niet meer van deze tijd.

Super mooie ligging en daar betaal je voor! De kamer die wij hadden was schoon maar de inrichting gedateerd, veel achterstallig onderhoud. Super ouderwetse inrichting in het hele hotel. Overal staat en hangt wat en dat geeft een rommelige indruk. Erg jammer voor een hotel op zo'n mooie plek! Eigenaar is aardig en ontbijt is wel goed.

• 7Ton19-04-2010

Diervriendelijk hotel

Bij deze gastvrije mensen moet je zijn voor een ontspannen vakantie, zonder al te veel luxe maar wel met heel lekker eten.

• 9peter05-04-2010

supper

zeer leuk hotel lekker eten en voor de kinderen leuke plaats eitjes van eigen kippen .Mooie thuin en zeer kindvriendelijk .

• 4C. Maas28-03-2010

Onzin waarderingen!

Ik lees hier een aantal waarderingen die waarlijk ver van de werkelijkheid liggen. Wij hebben een lang weekeinde hier verbracht in 2008. Het hotel was toen al aan een stevige renovatie toe. Voldoet absoluut niet meer aan de wensen van deze tijd.

Hotel De Zilvermeeuw info

Het complex