Vakantiehuis De Vrijbuiter

5 reviews over Vakantiehuis De Vrijbuiter in het Nederlands

Prima vakantiewoning.

Aad en Ineke
11-9-2015

Hebben het erg fijn gevonden in de Vrijbuiter. Voelden ons meteen thuis en konden ons verblijf in de Vrijbuiter meteen combineren met familiebezoek. Hebben bovendien erg genoten van de mooie tuin, die Edwin heel goed onderhoudt.

Genieten

De roon
7-9-2015

Leuk huisje, gezellig, zonnig met ruime tuin.

Fijne vakantie

Birdie
1-9-2015

Fijne vakantie gehad in een mooi huisje. Ruim genoeg voor een gezin met 2 kinderen, zowel binnen als buiten. Op loopafstand van het strand.

Prachtig

tevreden gasten
24-8-2015

Heerlijk huis om te verblijven. Voorzien van alle luxe. Omgeving is een prachtig natuurgebied met volop fietspaden en verharde wandelpaden, vlak aan het Zeeuwse strand

heerlijke plek

info11993
15-6-2011

Vakantiehuisje de Vrijbuiter is een heerlijke plek, fantastische tuin , lekker vrij en aan de rand van een groot natuurgebied.

Het huisje is praktisch ingericht en de tuin heeft ook genoeg meubilair.

Aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vrijbuiter in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vrijbuiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.