Pension De Lindehof

Meer pension info

15 reviews over Pension De Lindehof

• 8Deurloo16-09-2016

schoon en gastvrij

Er is een warm welkom met koffie/thee, daarna word je naar je kamer gebracht en word zelfs de koffer voor je gedragen. Het is heel schoon en dat vonden wij erg prettig. ook de gedeelde douche en wc waren heel netjes, ondanks dat er dan met meerdere mensen gebruik van word gemaakt. er stond een ventilator op de kamer voor als het warm zou worden, maar het raam kon ook gewoon open en er was een zonnescherm. De ligging was erg prettig, want je kunt makkelijk met de fiets even om boodschappen. Naar het strand was het ook goed aan te fietsen. We waren met 2 personen en we hebben het goed gehad.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 4D28-08-2016

Er zijn betere b&b\niet ons ding

Ontvangst goed, vriendelijke gastheer. Jammer dat er bij ontvangst geen drankje aangeboden wordt\zeker bij warm weer. Zakelijk afhandeling. Kamer gedateerd, oubollig ook veel te warm gelukkig was er ventilator voorzien andrs niet uit te houden. Gedeelde badkamer \douche werkt met muntensyteem geeft camping\gecontroleerde indruk : p.p. 2 muntjes (7minuten douchen). Bijkopen kan, maar is dit het niveau van een b&b?? Ook waren er op de gang verschillende briefjes opgehangen met de huisregels..geeft dadelijk een internaatgevoel Ontbijt somber \simpel afbakbroodjes krentbollen , kaas,stukje leverworst, hard gekookt eitje.... lijkt alsof het goedkoopste uit de Jumbo op tafel werd gepresenteerd. Te gewoon. Pluspunt is de nabij van stad\goede ligging, grote parking en hygiëne was ook prima. Voor ons niet voor herhaling vatbaar: prijs\kwaliteit niet in verhouding , wij hbbn 105€ betaald voor 2 volw en 1kind onze dochter (4) is dus gewoon als volwassene geteld!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 10Pascal en Ben Meering 09-06-2015

Zeer fijne mensen

Dit is een heel fijne B&B Janny en Piet zijn erg fijne mensen die dit met hard en ziel doen. Alles is goed vandaar de waardering met een 10.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Marcus Sieber18-07-2012

Kleine familiäre Pension zum Wohlfühlen

Diese kleine familiäre Oase, die wir seit Jahren besuchen, liegt ruhig gelegen im Herzen der schönen Ortschaft Burgh-Haamstede. Das Betreiber-Ehepaar kümmert sich liebevoll um seine Gäste und steht ihnen mit Rat und Tat zur Seite. Die sechs stets top-gepflegten Zimmer sind freundlich eingerichtet. Das reichhaltige Frühstück sucht seinesgleichen. Gegenüber der Pension steht ein kostenfreier Parkplatz für mehrere Autos zur Verfügung. Der 6 km entfernte herrliche Sandstrand hinter einer Dünenlandschaft in Neu-Haamstede ist ein absoluter Geheimtip. Burgh-Haamstede bietet verschiedene Gastronomiebetriebe jeder Art. Den Chinesen kann ich nur empfehlen. Fazit: Die Pension De Lindehof mit seinen wunderbaren herzlichen Gastgebern ist eine Oase der Ruhe. Perfekt geeignet um ein paar Tage auszuspannen am Strand. Man kann aber auch die schöne Umgebung per Rad oder zu Fuss erkunden. Als Shopping-Tip sind Goes und Middelburg ein absolutes Highlight.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9F04-07-2012

Voor herhaling vatbaar

Super, fijne, gezellige, behulpzame mensen. We werden zelfs door meneer gewekt zodat we nog van het overheerlijke ontbijt konden genieten

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Karin 03-07-2012

Het voelt er als thuiskomen

Hebben hier nu 2x gelogeerd en deze keer waren we met z'n vijven, waardoor we de zolderverdieping tot onze beschikking hadden met een 2-en 3 pers. kamer met eigen douche +toilet. alles was weer prima geregeld en 2 lieve mensen doen er alles aan om het er naar je zin te maken; van nette kamer, tot elke ochtend een eitje bij het ontbijt tot de persoonlijke intresse die ze voor je tonen. de winkels liggen om de hoek van de straat en er zijn heel wat ateliers die de moeite waard zijn om te bezoeken. Binnen een paar kilometer zit je aan het strand en kun je genieten van de prachtige zeeuwse kust. Voor ons was het weer super, een echte aanrader en wij gaan volgend jaar zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Ramon en Monique01-07-2012

Zeeuwse gastvrijheid!

We hebben voor de 3e keer geslapen in de Lindehof. Het pension heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Alle keren zijn we hartelijk ontvangen en voelden we ons direct welkom. De kamers zijn keurig schoon en dit keer hadden we douche en toilet op de gang maar dat was geen probleem. Het pension ligt zeer dichtbij de winkelstraat van Burgh-Haamstede en in een kwartiertje fiets je naar het strand. Zeeland is voor ons een top-vakantiebestemming en dat komt mede door pension de Lindehof!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8fam. peters- jouvenaar07-06-2012

vriendelijke gastvrouw

Alles is netjes, de bedden zijn goed en het ontbijt is ruim voldoende.De gastvrouw is super vriendelijk en de gastheer komt stug over, maar als je hem iets beter leert kennen valt dat reuze mee. Wij hebben een geslaagd weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 5hermanpolderman04-05-2012

vreemde gastheer

Wel een heel zakelijk ingestelde behandeling gekregen. Terwijl we aan het inpakken zijn, komt de gastheer om half 10 je kamer binnen om te melden dat je om kwart over 10 de kamer moet hebben verlaten. Tijdens het ontbijt met de kinderen komt de gastheer beddengoed onder je neus houden en je de les lezen. Gezellig ontbijten zo... Met een rotgevoel weggegaan, en we komen zeker niet terug.

Janny van der Linde, eigenaar, 13-06-2012

Jammer dat jullie het zo hebben ervaren,maar druipnat op de fiets kwamen jullie aan, kleerhangers gekregen om de natte regenpakken in de partytent drogen. U deed dat liever in de gang/overloop aan de traptreden. Een ongelukje in bed, de topper en het laken uitgespoelt ( prima ), maar daarna nat op de matras teruggelegd. En wij moeten dan vriendelijk blijven?

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Fam Kogel20-03-2012

voor jong en oud aan te bevelen!!

Een heerlijke vakantie gehad afgelopen zomer met onze 2 kinderen. Het pension ziet er goed onderhouden en zeer schoon uit. De kinderen mochten hun spelletjes spelen in de gastenkamer en in de achtertuin. De kamers hebben luxe van een koffiezetapp, waterkoker, tv en onze drankjes waren heerlijk koel in de gezamenlijke koelkast. Het ontbijt was heerlijk en afwisselend qua brood en beleg. wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Pension De Lindehof info