Pension De Lindehof

7.7GoedScore uit 15 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 15 reviews

Pension info

Meer pension infoTonen op kaart

15 Reviews over De Lindehof

• 8Deurloo16-09-2016

schoon en gastvrij

Er is een warm welkom met koffie/thee, daarna word je naar je kamer gebracht en word zelfs de koffer voor je gedragen. Het is heel schoon en dat vonden wij erg prettig. ook de gedeelde douche en wc waren heel netjes, ondanks dat er dan met meerdere mensen gebruik van word gemaakt. er stond een ventilator op de kamer voor als het warm zou worden, maar het raam kon ook gewoon open en er was een zonnescherm. De ligging was erg prettig, want je kunt makkelijk met de fiets even om boodschappen. Naar het strand was het ook goed aan te fietsen. We waren met 2 personen en we hebben het goed gehad.

• 4D28-08-2016

Er zijn betere b&b\niet ons ding

Ontvangst goed, vriendelijke gastheer. Jammer dat er bij ontvangst geen drankje aangeboden wordt\zeker bij warm weer. Zakelijk afhandeling. Kamer gedateerd, oubollig ook veel te warm gelukkig was er ventilator voorzien andrs niet uit te houden. Gedeelde badkamer \douche werkt met muntensyteem geeft camping\gecontroleerde indruk : p.p. 2 muntjes (7minuten douchen). Bijkopen kan, maar is dit het niveau van een b&b?? Ook waren er op de gang verschillende briefjes opgehangen met de huisregels..geeft dadelijk een internaatgevoel Ontbijt somber \simpel afbakbroodjes krentbollen , kaas,stukje leverworst, hard gekookt eitje.... lijkt alsof het goedkoopste uit de Jumbo op tafel werd gepresenteerd. Te gewoon. Pluspunt is de nabij van stad\goede ligging, grote parking en hygiëne was ook prima. Voor ons niet voor herhaling vatbaar: prijs\kwaliteit niet in verhouding , wij hbbn 105€ betaald voor 2 volw en 1kind onze dochter (4) is dus gewoon als volwassene geteld!

• 10Pascal en Ben Meering 09-06-2015

Zeer fijne mensen

Dit is een heel fijne B&B Janny en Piet zijn erg fijne mensen die dit met hard en ziel doen. Alles is goed vandaar de waardering met een 10.

• 3Marggi04-07-2014

Unfreundlich, enttäuschend

Die freundliche Begrüssung durch das alte Hausherrenpaar wurde am nächsten Morgen herb enttäuscht.

Um 9:50 hat die Hausherrin kein Frühstück mehr herausgegeben, mit der Forderung um 10:00 sei der Frühstücksraum zu verlassen und keine Minute später !

Die Treppen in die oberen Stockwerke sind eher Leitern und können mit Taschen oder gar Koffern einer Frau oder ü50er nicht zugemutet werden.

• 10Marcus Sieber18-07-2012

Kleine familiäre Pension zum Wohlfühlen

Diese kleine familiäre Oase, die wir seit Jahren besuchen, liegt ruhig gelegen im Herzen der schönen Ortschaft Burgh-Haamstede. Das Betreiber-Ehepaar kümmert sich liebevoll um seine Gäste und steht ihnen mit Rat und Tat zur Seite. Die sechs stets top-gepflegten Zimmer sind freundlich eingerichtet. Das reichhaltige Frühstück sucht seinesgleichen. Gegenüber der Pension steht ein kostenfreier Parkplatz für mehrere Autos zur Verfügung. Der 6 km entfernte herrliche Sandstrand hinter einer Dünenlandschaft in Neu-Haamstede ist ein absoluter Geheimtip. Burgh-Haamstede bietet verschiedene Gastronomiebetriebe jeder Art. Den Chinesen kann ich nur empfehlen. Fazit: Die Pension De Lindehof mit seinen wunderbaren herzlichen Gastgebern ist eine Oase der Ruhe. Perfekt geeignet um ein paar Tage auszuspannen am Strand. Man kann aber auch die schöne Umgebung per Rad oder zu Fuss erkunden. Als Shopping-Tip sind Goes und Middelburg ein absolutes Highlight.

• 10jenny75916-07-2012

Pension de Lindehof - Einfach super!

Wir sind bereits schon einige Male in der Pension geblieben. Wir waren stest vollkommen zufrieden. Jedes Mal wurden wir von den Pensionsbetreibern, ein sehr sympathisches Ehepaar, herzlich empfangen. Die Zimmer sind schön eingerichtet, sind sauber und werden täglich gereinigt. Jedes Zimmer verfügt über ein eigenes Waschbecken, einen Fernseher und einen Deckenventilator. Auch das Frühstück ist sehr gut. Wechselnde Brotsorten, Marmeladen und ein gekochtes Ei versüßen einem den Morgen. Wir haben vorher noch nie so eine gepflegte und saubere Pension besucht. Abschließend lässt sich sagen, Pension de Lindehof ist empfehlenswert und wir sind mehr als zufrieden.

Vielen Dank, wir kommen gerne wieder

• 9F04-07-2012

Voor herhaling vatbaar

Super, fijne, gezellige, behulpzame mensen. We werden zelfs door meneer gewekt zodat we nog van het overheerlijke ontbijt konden genieten

• 9Karin 03-07-2012

Het voelt er als thuiskomen

Hebben hier nu 2x gelogeerd en deze keer waren we met z'n vijven, waardoor we de zolderverdieping tot onze beschikking hadden met een 2-en 3 pers. kamer met eigen douche +toilet. alles was weer prima geregeld en 2 lieve mensen doen er alles aan om het er naar je zin te maken; van nette kamer, tot elke ochtend een eitje bij het ontbijt tot de persoonlijke intresse die ze voor je tonen. de winkels liggen om de hoek van de straat en er zijn heel wat ateliers die de moeite waard zijn om te bezoeken. Binnen een paar kilometer zit je aan het strand en kun je genieten van de prachtige zeeuwse kust. Voor ons was het weer super, een echte aanrader en wij gaan volgend jaar zeker terug!

• 8Ramon en Monique01-07-2012

Zeeuwse gastvrijheid!

We hebben voor de 3e keer geslapen in de Lindehof. Het pension heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Alle keren zijn we hartelijk ontvangen en voelden we ons direct welkom. De kamers zijn keurig schoon en dit keer hadden we douche en toilet op de gang maar dat was geen probleem. Het pension ligt zeer dichtbij de winkelstraat van Burgh-Haamstede en in een kwartiertje fiets je naar het strand. Zeeland is voor ons een top-vakantiebestemming en dat komt mede door pension de Lindehof!

• 10Jenny10-06-2012

Immer wieder gerne

Ein kleiner Geheimtipp, mit einem sehr netten Ehepaar als Pensionswirte. Sehr familiär und freundlich! Die Zimmer sind einfach eingerichtet und super sauber.

Pension De Lindehof info

Building information