Vakantiepark Roompot Aquadelta

Vakantiepark Roompot Aquadelta
7,1

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Aquadelta voor je op een rij gezet:

1086 reviews over Vakantiepark Roompot Aquadelta in het Nederlands

Je zal tijd tekort komen!

Danny Maes
12-11-2018
  • Onderkomen7

Groot aanbod in animatie. Koos Konijn, squach, bowling, speelhal voor de kleintjes, mooie omgeving om te wandelen, kinderzwembad met ruim aanbod speeltjes, buffet de zaterdagavond is een aanrader

Topper

Willem
5-11-2018
  • Onderkomen7

Goed prk vriendelijke personeel goede prijs kwaliteitsverhouding

hebben een fantaschtishe vakantie gehad.

Dirk Vander Meulen
5-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Dat dit een zeer mooi verblijf is met prachtige huizen die zeer ruim zijn.

Mooi vakantiepark

Familie
3-11-2018
  • Onderkomen7

Mooie huisjes, groot en ruim voor 8 personen. Alles was aanwezig, alleen misschien een grotere koelkast zou praktischer zijn!

Koos Konijn en zijn animatie-team zorgen voor leuke activiteiten voor de kindjes.

Zwembad is proper!

Excursie mogelijkheden in de buurt

Fiets of skelter verhuur mogelijk!

1 minpuntje: auto's mogen vrij op en af rijden in het park, soms opletten met fietsende kinderen!

Kortom aanrader!

Onze midweek was zalig!

Karen G
  • Onderkomen8

We hebben een super toffe midweek gehad op het park. De kinderen hebben zich elke dag super geamuseerd. Er was dan ook super veel te doen. Dansen,knutselen, zwemmen, spelen in de speeltuin,...

Wij komen zeker terug!

Werner Vander Bruggen
  • Onderkomen8

Prachtig gelegen vakantiepark met veel uitstapmogelijkheden. Properheid van de bungalow kon beter.

Om terug te komen

A.B
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

De duplex XL was top, heel ruim, twee terrassen, zalige finse sauna, vaatwasser, tweede televisie op de kamer, gratis wifi, bubbelbad met lichttherapie, mooie omgeving op wandelafstand van de haven, leuke indoor en outdoor speeltuin, zwembad met apart kinderbad en een leuke glijbaan in het grote bad, vriendelijk personeel, in 1 woord, ontspannen en genieten.

Voor verbetering vatbaar ( Zwembad)

Marina Van de pol
29-10-2018
  • Onderkomen8

Huisjes prima ook goed schoon. Supermarkt prima bevoorraad. Zwembad valt erg tegen. Klein en ook een kleine glijbaan amper kleedruimte en douches waar geen haakjes voor je handdoeken zijn. Zou eigenlijk gemoderniseerd moeten worden of een nieuw zwembad bouwen zou nog beter zijn. Verder is het een prima park.

Geweldig

H Bouw
26-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prima verblijf prachtig huis.

Heerlijk park voor groot en klein

M Klopman
20-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een prima park met als voordeel dat het voor ons uit de provincie Zeeland maar 25 minuten rijden is met de auto.

De ligging van de huisjes is ook heel goed, je bent zo op het centrale plein waar je fijn kunt relaxen op één van de terrasjes je boodschappen kunt halen of gezellig met z'n allen een funfiets kunt huren om heerlijk ontspannend de omgeving te bekijken.

De waranda's bij veel van de huisjes geeft je gevoel dat je door een oud Amerikaans stadje loopt en het is dat de kabbelende watertjes vele malen worden onderbroken om de straatjes met elkaar te verbinden anders zou je nog op zoek gaan om een gondel te huren.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Aquadelta in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Aquadelta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.