Vakantiepark Roompot Aquadelta

• 8Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Aquadelta voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Ruime vrijstaande vakantiehuizen op Roompot Vakantiepark Aquadelta. De huisjes doen van buiten een beetje Amerikaans aan, maar het interieur is niet erg modern. Mascotte Koos Konijn vermaakt de kinderen, ook is er een eenvoudig zwembad. Naast diverse sportmogelijkheden huur je op het park een fiets. Binnen 3 minuten ben je aan de kust in Bruinisse.

1266 reviews over Vakantiepark Roompot Aquadelta

• 9Miriam24-02-2020

Voor herhaling vatbaar, een park met passie!

Het is een geweldig leuk verblijf, voor jong én oud. Mooie ligging en niet ver van Zierikzee en Renesse. Vriendelijk personeel. Leuke supermarkt.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Brien17-02-2020

Een meevaller ondanks het slechte weer.

Weekend in appartement achter de rug. Appartement wat verouderd maar proper. Gourmet is een aanrader! Lekker en heel veel.. Zwembad niet supergroot maar de kids hebben zich geamuseerd. Vriendelijk personeel. Kortom wij hebben een leuk weekend achter de rug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-02-2020

Bedankt voor de mooie review Brien!

Klinkt alsof jullie een heerlijke vakantie hebben gehad op ons park. Het onderhoud heeft ondertussen onze aandacht en we zijn druk bezig met het restylen en moderniseren van de verschillende accommodaties. Verder zullen we zeker de top doorgeven aan het personeel! Dat vinden we altijd leuk om te horen. Zien we jullie nog eens terug, om opnieuw samen te genieten? Groetjes, Ilse

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8E. de Vries03-02-2020

Uitstekend vernieuwd appartement

Pluspunt: het vernieuwde appartement is goed bevallen. Keurig schoon en volledig ingericht. Minpunt. In januari is er toch nog wel weinig te doen voor jonge kinderen. Plaza had ik groter verwacht.

• 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-02-2020

Bedankt voor de beoordeling!

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten in de gerestylde accommodaties :) Het klopt dat er in het laagseizoen minder activiteiten en beperkte openingstijden van de faciliteiten zijn, de openingstijden zijn altijd terug te vinden op de site. Echter zijn er altijd leuke uitjes te beleven in de omgeving! Zien we jullie nog eens terug? Groetjes, Ilse

Gereisd met partner in januari 2020

• 6Maas21-01-2020

Appartement

Een appartement geboekt clipper, op foto’s was al te zien dat het gedateerd zou zijn. Bij aankomst stonden de vieze glazen met lippenstift nog langs ons bed. Dit maar meteen in de vaatwasser gezet. Trapleuning zat los, en de trede naar boven naar de slaapkamer bewogen als je erop liep. Eenmaal boven aangekomen stond er een bed op de vide, echter tegen de balestrade aan waardoor je een diep gat in kijkt in de woonkamer, lijkt me nu niet helemaal prettig om hier te slapen met hoogte vrees of kinderen. Verder was de keuken oké, badkamer was oud maar bubbelbad werkte prima. Jammer dat het een erg smal bubbelbad is. Park en omgeving is verder mooi. Volgende keer boeken we toch maar een villa op het vakantie park.

• 4Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Oei, wat vervelend dat de accommodatie niet geheel in orde was bij jullie aankomst. Onze excuses hiervoor. Vanzelfsprekend worden jullie opmerkingen onder de aandacht gebracht en zullen we ons uiterste best doen om dit soort zaken te voorkomen.

Hebben jullie gezien dat we druk bezig zijn met restylen op Vakantiepark Aquadelta? Er zijn diverse villa's en appartementen voorzien van een frisse look!

Hopelijk tot een volgende keer!

Gereisd met partner in januari 2020

• 8ba ouwens08-01-2020

top locatie

fijn park top locatie genoeg te doen goede uitval basis voor veel dag trips we waren er 2 weken kerst oud nieuw eten heerlijk zwembad top etc meubels wel aan vervanging toe niet raadzaam voor ouderen als dat beter was waren we 100 procent blij de rest was heel fijn

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Wat leuk dat jullie hebben gekozen voor een verblijf op Vakantiepark Aquadelta en de feestdagen met ons hebben doorgebracht! Wij gaan zeker met jullie feedback aan de slag. Inmiddels zijn we druk bezig met een restyle van verschillende accommodaties. We hopen dat deze nieuwe look jullie aanspreekt.

Graag tot een volgende keer!

Groetjes van Mandy

• 7Carla08-01-2020

lekker

Even er nog een paar daagjes uit, aan het einde van de Kerstvakantie.Lekker gewoon even 'baantjes' zwemmen in het zwembad (25 mtr. bad) op het park en lekker aan het strand (niet te ver van het park) 'uitwaaien'.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Niets is zo fijn als er even tussentijd te gaan en het ultieme vakantiegevoel te ervaren! Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties!

Je bent altijd welkom om nog eens baantjes te trekken en uit te waaien :-)

• 7Liane08-01-2020

Heerlijk

Erg fijn verblijf gehad op een mooi park. Verblijf was gerestyled zag er erg mooi uit.

• 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de restyle, Liane! Wij hebben ons best gedaan om de accommodaties op te knappen en een gezellige sfeer te creëren.

Graag tot ziens!

• 9Camille Hoekstra08-01-2020

Fijne vakantie gehad

Mooie bungalow op een vriendelijk park in een rustige sfeervolle omgeving

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Camille!

Zou je nog eens terug komen op Vakantiepark Aquadelta of één van onze andere parken?

• 9R07-01-2020

Aanrader!!

Top locatie, leuk huisje/appartement, fijn zwembad, leuke bowlingbaan, geweldig animatieteam, kinderland is leuk en vooral koos' Kids club is voor alle kinderen leuk.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Wat een mooie review! Dat klinkt alsof je samen met de kinderen een leuke tijd hebt gehad op Vakantiepark Aquadelta!

Wist je dat er ook veel watersportmogelijkheden zijn in de omgeving?

Graag tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8Connie30-12-2019

Leuk park, heerlijke vakantie gehad

Mooi park, schone huisjes. Veel open water, erg mooi, maar met 2 peuters wel oppassen geblazen. We hadden iets groter zwembad verwacht, maar de kinderen (in leeftijd van 1 tot 8 jaar) hebben ze prima vermaakt. Ook in de binnenspeeltuin hebben ze zich goed vermaakt. Veel wandelmogelijkheden.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Wat fijn om te lezen dat je zo hebt genoten! Op Vakantiepark Aquadelta zijn de vrijstaande accommodaties gelegen rondom water. Dit geeft toch wel het ultieme vakantiegevoel :-) maar vergeet zeker niet om de kinderen in de gaten te houden.

Tot een volgende keer!

Groetjes van Mandy

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

78 tips over Vakantiepark Roompot Aquadelta

• mars, 23-06-2014

Jachthaven erg leuk om te kijken! Grevelingestrand ook leuk vooral met kleine kindjes.. Erg overzichtelijk! Dagje Renesse ook erg leuk..

• Fam. Clabbers, 30-04-2012

Goes: mooie stad om te bezoeken, ca. 1/2 uurtje rijden vanaf Aquadelta Renesse: ook leuk om eens gezien te hebben, auto vlakbij 't strand geparkeerd.

• Sanne, 02-01-2014

Fietsen huren en langs de dijk richting Zierikzee fietsen Naar Renesse Als het op de route ligt de terugweg een bezoekje aan Rotterdam

19 vragen over Vakantiepark Roompot Aquadelta

• Sandra Dijkstra, 02-07-2018

ooster (164)

Iemand ervaring met de 8 persoons villa's aan de ooster?

• Diana, 09-10-2017

Clipper 018

iemand ervaring met appartement Clipper 018

• Riky, 28-08-2017

Appartement Robijn. Voor 12 peraonen

Zou graag willen weten waar dit appartement zich bevind op het park. En of het een beetje te doen is met 5 kinderen. En hoeveel badkamers er zijn. En staat er ook een Senseo

Vakantiepark Roompot Aquadelta info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch