Vakantiepark Roompot Aquadelta

7,2

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen6,9

Omschrijving
Ruime vrijstaande vakantiehuizen op Roompot Vakantiepark Aquadelta. De huisjes doen van buiten een beetje Amerikaans aan, maar het interieur is niet erg modern. Mascotte Koos Konijn vermaakt de kinderen, ook is er een eenvoudig zwembad. Naast diverse sportmogelijkheden huur je op het park een fiets. Binnen 3 minuten ben je aan de kust in Bruinisse.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Aquadelta voor je op een rij gezet:

1100 reviews over Vakantiepark Roompot Aquadelta in het Nederlands

Leuke vakantie!

Shannon de Wert,
14-1-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Voor de 2e keer bij aquadelta en het animatieteam is erg goed en enthousiast. Kamer met bubbelbad vonden de kinderen heel gaaf natuurlijk! Vriendelijk personeel, genoeg te doen voor kinderen van alle leeftijden.

Nooit meer

Marith De Weerd,
13-1-2019
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Met zijn vieren in Appartement Jade4 is echt geen succes. 1 miezerig bankje en een rieten stoel is niet voldoende om allemaal comfortabel te zitten. Bij binnenkomst stonk het en was de vaat niet schoon. Ook zat er een bruinige plakkerige vlek van 50cm doorsnede op de vloer, dit moesten we eerst nog schoonmaken. In badkamer schoten er regelmatig zilvervisjes voorbij, en boven in de slaapkamer hoorde je constant het geluid van een ventilator? Cv hangt achter een gordijn in de slaapkamer, dus hier heb je ook last van tijdens het slapen. Tenslotte waren de stoelen aan de eettafel zeer gedateerd en zelfs kapot! Kortom, vies gedateerd en slecht onderhouden. De ligging van het park is goed maar de accomodatie verpest het echt. Ik zou hier niet met kinderen reserveren!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Wat vervelend dat jouw verblijf niet naar wens is geweest, Marith. Onze excuses hiervoor. Het is tenslotte ons doel om je een prettig verblijf te bezorgen.

Heb je jouw opmerkingen ook kenbaar gemaakt bij de parkreceptie? Onze collega's van de receptie kijken namelijk graag met je mee naar een oplossing.

Wij hopen deze negatieve ervaring in de toekomst nog eens om te mogen buigen naar een positieve ervaring.

Groetjes van Mandy

erg leuk

lucas priesman,
11-1-2019
  • Onderkomen9

het is een rustig park met een vissersdorp alleen leuk als je van rust houd en een auto hebt om te gaan en staan wel een mooie verblijf net personeel goede sfeer

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Wat leuk dat je hebt gekozen voor een verblijf op Vakantiepark Aquadelta, Lucas!

Op dit park kun je geheel tot rust komen en genieten van de prachtige natuur!

Graag tot ziens!

Hotels.nl

Goed vermaakt, maar komen afspraken niet na

Ingrid Reacq,
5-1-2019
  • Onderkomen8

Huis was super! Bedden fijn en veel ruimte. Erg mooi park

Zwembad erg vies en helaas maakte de vaatwasser niet schoon.

Zijn minder nachten gebleven maar wel toeristen belasting vooruit betaald. Helaas geven ze geen gehoor hieraan terwijl dit vooraf akkoord is bevonden dast je alleen betaald voor nachten die je verblijft. Erg jammer en zonde van geld.

Activiteiten heb ik een 6 gegeven omdat er ggen plek was bij bowlen. We zijn uiteindelijk naar Goes gegaan

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Bedankt voor de review, Ingrid.

Stuur eventjes een mailtje naar de parkreceptie onder vermelding van jouw reserveringsnummer zodat we kunnen kijken wat we nog voor jullie kunnen betekenen met betrekking tot de toeristenbelasting.

Wij hopen dat je verder een fijne tijd hebt gehad.

Super

Patricia Van Roosmalen,

2 geweldige weken gehad. Geweldig ruim en schoon huis met veel luxe

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Patricia.

Waar heb je het meeste van genoten tijdens jouw verblijf?

Wij hopen je nog een keer terug te zien!

Positief verrast😃

Schreuder,
  • Onderkomen8

Erg leuk park met veel animatie! Wij zijn erg positief verrast. De temperatuur in het zwembad was de eerste keer nogal koud, later was dit al veel beter! Het appartement had wat moderner ingericht mogen zijn en de meubels wat comfortabeler maar we hebben er goed kunnen toeven!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Fijn om te lezen dat jullie een prima verblijf hebben gehad en positief verrast zijn!

Het onderhoud heeft zeker onze aandacht. We zijn druk bezig met het restylen van de accommodaties zodat ze weer helemaal met de tijd mee gaan.

Graag tot ziens!

Heerlijke week met gezin

Anja Schaap,
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Park is erg geschikt voor gezinnen met kinderen.

Wij zijn een midweek geweest met oud en nieuw, zijn veel op het park geweest. Onze kinderen vermaakten zich in de speeltuin, fiets/skelter huren, leuk animatie programma, zwembad.

Mooie steden in Zeeland bezocht.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Daar zijn wij het helemaal mee eens, Anja. Vakantiepark Aquadelta is geschikt voor jong en oud, er is voor ieder wat wils. Check onze website wat er allemaal te doen is en welke faciliteiten er allemaal aanwezig zijn!

Komen jullie nog een keer terug?

Groetjes van Mandy

Leuk midweekje!

Michiel Joosten,
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Mooi park om een midweekje ertussen uit te gaan met kinderen van 1 en 6. Hebben ons goed vermaakt. Heerlijk gezwommen en voor een schappelijke prijs redelijk gegeten in de plaza. Je hoeft je niet te vervelen daar. Het personeel op het park is overigens erg vriendelijk en behulpzaam!

De accomodatie (6 pers. Type Hulk) is wel aan een grondige opknapbeurt toe, met name het interieur. Vrij gehorig gebouw en de boxsprings lagen helaas beroerd.

We hebben ons zeker vermaakt voor een relatief klein budget daar.

Tot de volgende keer, Koos Konijn!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Wat leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Michiel! Zo te lezen hebben jullie het naar jullie zin gehad op Vakantiepark Aquadelta!

Koos Konijn zorgt ervoor dat de kindjes de tijd van hun leven hebben.

Tot een volgende keer!

Leuke vakantie locatie!

Karin Wiltenburg,
31-12-2018
  • Onderkomen8

Ligt mooi aan het water. Je moet wel de dijk op om dit te zien. Genoeg te doen in de omgeving. Watersnood museum was verbazingwekkend groot.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Leuk dat je uitstapjes hebt gemaakt, Karin. Zo leer je Bruinisse het beste kennen ;-)

Kom je nog een keer terug?

Groetjes Mandy

Genieten van en met elkaar!

Fam Blokland,
28-12-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Van het begin tot het eind genoten.Tophuisje, leuke animatie en veel speelvoorieningen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-1-2019

Dat lezen we graag, familie Blokland! Wij hopen dat jullie in de toekomst nog een keer terug zullen komen naar één van onze Roompot parken!

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Aquadelta in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Aquadelta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.