Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta)

Vakantiepark
Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta)

• Activiteiten6,6

Arie
31-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Verouderd, niet schoon, vies servies. onverzorgd, slecht restaurant.

leuk!!!

danique kuus
28-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

de huisjes waren heel erg mooi net Dik trom land

Genoten!

Fam. Kuus
28-7-2018
  • Onderkomen9

Verblijf in 8 persoons buitenhuis nr 176. Zeer mooi en comfortabel van alle gemakken voorzien, met een heerlijke tuin aan het water!! Helaas was het huis niet schoon.

Vriendelijk personeel, maar niet allemaal bekwaam. Eetgelegenheden prima, supermarkt ruim assortiment en redelijk betaalbaar, fietsverhuur top (erg genoten op de tandems!!), gratis tennisbanen; heel fijn!

De omgeving is mooi, haventjes en strandjes in de buurt. Bruinisse is een gezellig dorpje.

Het zwembad is een tegenvaller; oud, vies, klein en muf.

Zeker nog eens terug!

Esther
16-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk park om lekker even tot rust te komen. Super vriendelijk personeel en schoon huisje! Huisje wel erg gedateerd, zouden wel eens nieuwe meubels in mogen. Bedden daarintegen wel prima! Leuk zwembad waar jong en oud zich prima vermaakt . Jammer dat zwembad pas om 10.00 open is en alweer om 20.00 sluit. Ook zouden er meer leuke activiteiten mogen zijn voor de wat oudere kids,zowel activiteiten als speelgelegenheden erg gericht op de hele kleintjes. Al met al een fijn verblijf gehad!

Net park, goed huis

Ben en Desiree
9-7-2018
  • Onderkomen8

Mooi en ruim huis, al is het met 6 personen wel wat vol, maar met mooi weer is dit geen probleem als je lekker kan buiten zitten. De bouw en stijl van de huizen is erg mooi, ze staan wel dicht op elkaar maar eigenlijk heb je daar geen last van. Het park is netjes en verzorgd.

De faciliteiten van het park zijn wel gedateerd en vooral de midgetgolf baan is aan vervanging toe. De supermarkt heeft een uitgebreid assortiment.

Nooit meer zo’n huisje

Symba
12-6-2018
  • Onderkomen1

We hadden een heel oud huisje, wat aan de buitenkant al niet uitziet. Achterstallig onderhoud, verf aan het afbladeren. Van binnen ouderwets, niks aangekleed, oude meubels. Op de slaapkamers, smalle bedden, 70cm breed, nog geen nachtkastje voor je bril/ boekje. Badkamer , bad/ wasbak en toilet met boven de wasbak alleen een smal plankje voor kleine dingen maar geen kastje/ krukje of iets dergelijks voor je kleding of toiletspullen. Keukenblok met twee onder en bovenkastjes , magnetron, gasfornuis, koffiezetapparaat, waterkoker en ijskast. En de tuin met hoog gras en vergroeide struiken. Samengevat, oud huisje zonder uitstraling, ouderwets, geen aankleding, uitstraling van een krot. Wij hadden type mossel 4 pers.

De rust herontdekt

Fam. Pauwels
2-11-2017
  • Onderkomen9

Zeer rustig vakantiepark we verbleven in buitenhuis royal 6 nr 141. Rustig gelegen aan de rand van het park. Nette woning met alle nodige comfort, ruime kamers en praktische badkamer. Grote prive tuin echt TOP. Het park biedt voldoende mogelijkheden en de fietsvriendelijke omgeving is zeer de moeite waard. Zierikzee moet je gezien hebben. En natuurlijk de mosselen van Bruinisse, verser kan je ze niet vinden.

gedateerd, niet onderhouden, komen niet meer

Fam Girbes
31-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hebben in accommodatie Type Jade 4 gezeten. Onze ervaring is niet positief! De parkeerplaats is slecht onderhouden, het groen groeide over de plaatsen, na een flinke regenbui grote plassen op parkeerplaats, entree is gedateerd ook niet onderhouden en niet schoon! Het app., was eveneens gedateerd, de banken zaten niet lekker, de gordijnen waren erg stoffig en de ramen waren niet schoon. De douche moet vaak bij gesteld worden om een goede temp. te vinden. Te veel min-punten, om hier ooit nog te boeken!

Dit nooit meer

Laura
28-7-2017
  • Activiteiten1

Aankomst in het huis muf oud vieze tapijten vettig fornuis als je eraan komt blijven je vingers eraan plakken inkomhal vuil ramen worden nooit gewassen de inkomhaldeuren zitten spinnenwebben van precies 3 jaar geleden zwembad kleedkamers vies grond ook vies zwembad vol met chloor het terras is vies overal sigaretten peuken de tafels vuil als je naar de receptie gaat kost het veel moeite om je verder te helpen heel onvriendelijk mensen met een allergie moeten deze appartementen niet boeken want het ligt vol stof en tapijten dit vakantiepark is nog geen cent waard

Zwaar verouderd interieur, schoonmaak niet ok.

de Ruysscher
12-7-2017
  • Onderkomen5

De huisjes ogen leuk, maar comfort of modern interieur is ver te zoeken. Het jaren 80 interieur is ooit ingericht en daarna nooit meer vervangen. Aardig versleten en weinig comfort. Er liggen dode vliegen en motten in de versterbanken, prullenbakken zonder zakjes en de WC stinkt heel erg naar urine. De douchedeur klemt , de WC spoelknop ontbreekt. Kan natuurlijk alleen ons huisje (springer 151) zijn. Maar is denk ik wel exemplarisch voor het onderhoud. Jammer dat je hier wel de hoofdprijs voor betaald!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta) in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.