Bed and Breakfast Noordzee Kotter

Met jonge kinderen

Een onaangename verrassing

Carl Proost
27-9-2014

Bij het zien van de foto's op internet, keken we zeker uit naar onze overnachting op dit schip. Bij aankomst moesten we de boot op langs een gammele loopbrug die vast hing met spanbanden... Het dek stond vol onkruid, was vervallen en er lag zelfs een hondendrol op.

In de woonkamer hing het vol spinnenwebben, het sanitair was totaal niet proper en er liepen twee honden rond, wat voor sommigen wegens een allergie echt niet fijn was.

Wij sliepen in de 'bijboot' waarbij men op voorhand meldde dat dit wel kamperen was. Als ik ga kamperen heb ik echter nog wel elektriciteit en regent het niet binnen. Jos (de eigenaar) zag dit blijkbaar anders. Ik heb 's nachts meermaals mijn deken van me af moeten halen, omdat het vol water stond.

Een onaangename ervaring, die voor ons jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar was.

Dit nooit meer!!

Marc De Gang
22-9-2014

Ons verblijf was voor één nacht op 21/09 laatstleden. Bij aankomst ... het dek van het schip is vervallen en staat vol met onkruid. De boot geeft een vervallen en roestig uitzicht. De realiteit klopt niet met de foto's op de website. De woonruimte en de kamers zijn niet grondig gepoetst, kijk maar even in de hoekjes!!

Op de website staat huisdieren niet toegestaan. De eigenaar heeft wel zelf twee honden die verblijven in de leefruimte. Als gevolg haren op de zetels, op de vloer.

In één van de kamers mocht het toilet niet gebruikt worden wegens, verstopt.

Het ontbijt was ruim van voeding. Voldoende tassen en messen kwamen er na nog wat zoekwerk van de eigenaar.

We hadden ook gevraagd voor lunchpaketten. Kostprijs aangekondigd aan € 7,00 pp, waren nu opeens gratis, ik vermoed als compensatie.

Wij hadden ook nog één bijkomende kamer op een naastliggende boot. Hier regende het snachts gewoon binnen.

Dit dus nooit meer!!!

fantastisch ervaring

Elly Van De Ree
18-8-2013

bijzonder om weer op onze oude kotter de ym 44 te slapen die we in 1974 hebben laten bouwen en in 1991 verkocht hebben veel herinneringen jos bedankt voor je gastvrijheid elly marc van de ree frans anita

Sfeervol, goede service

Familie Scheurer
22-9-2011

Slaapkamer met 6 prima bedden in het ruim. Goed ontbijt, heel vriendelijke en servicegerichte gastheer- en vrouw. Sfeervolle boot. Enthousiaste hond Boef is allemansvriend. Niet geschikt voor wie slecht ter been is of rolstoelgebruikers, of voor wie allergisch is voor katten en honden. Sanitair is keurig.

Jos en Hanneke: heel erg bedankt voor alle gastvrijheid, we hadden een goed verblijf bij jullie. Wellicht tot een volgende keer.

Ouders van Bernd.

unieke overnachting

jansen
30-8-2010

leuke ervaring echt iets anders op de kotter. vriendelijke en gastvrije mensen. Jos en Hanneke bedankt.

geweldige overnachting op Kotter

Dunnink
23-8-2010

Aan service ontbrak het er absoluut niet aan. Twee hartelijke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Bedden prima,ontbijt prima, koffie in overvloed en leuke tips mogen ontvangen om de dagen door te brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Noordzee Kotter in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Noordzee Kotter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.