Hostel

6 reviews over Hostel Jeugdherberg De Stoofpolder in het Nederlands

eenvoudig maar goed

maartje
13-4-2016

Met ruim 100 mensen van onze kerkelijke gemeente naar De Stoofpolder geweest. We hadden 3 gebouwen tot onze beschikking. De locatie is eenvoudig (o.a. douches in een vrijstaand gebouwtje, de douches hebben een dun straaltje), we waren bang dat mensen er op af zouden knappen maar dat is niet gebeurd. We hebben een geweldig weekend gehad. De buitenruimte is heerlijk, werd door de kinderen en jeugd veel gebruik van gemaakt. De grote zaal met podium is prima. In vergelijking met de rest van de ruimtes is de keuken top. Alles is aanwezig, zelfs een friteuse. Daarnaast ook een paar kleinere ruimtes. Op alle (2, 4 en 6 p)slaapkamers zijn stapelbedden, ga je met ouderen dan 'gebruik' je meer slaapplaatsen. De kamerverdeling zorgt er voor dat je makkelijk met alleenstaanden, stellen en gezinnen kunt gaan. Eigenaresse Hannie komt stug over maar is goed afspraken mee te maken. Ze reageert snel en adequaat op de mail en de vragen ter plaatse. Dus, wil je met een grote groep weg, niet 'te netjes' hoeven doen, vind je het niet erg als het basic is en wil je niet te veel betalen, ga dan gerust naar De Stoofpolder.

Gereisd met vrienden in april 2016

Prima groepsaccommodatie

Lin
8-5-2015

"Jeugdherberg" vind ik geen juiste benaming, het is gewoon 'n groepsaccommodatie met 3 verschillende gebouwen die elk geschikt zijn voor verschillende grootte groepen. Wij zaten in "De Krukel", was echt prima! Wel vlak na aankomst klein probleempje gehad met overstrominkje in 't toilet, maar dat werd direct opgelost door eigenaresse Hanny. Ligging is vooral leuk; op loopafstand van Bruinisse en binnenzee. Keuken was voorzien van alle apparaten die je in 'n groepsaccommodatie mag verwachten (grote koelkast, groot fornuis, snelvaatwasser). t Zou allemaal misschien iets schoner kunnen, maar t was heus geen smerige boel.

Prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde, tis immers niet de duurste locatie!

Gereisd met vrienden in april 2015

super accomodatie met eigenares toppie Hannie

delta londerzeel Belgie
19-4-2015

Met Delta Londerzeel (voetbalclub) een midweek op vakantie geweest ! Alles was af ! Henkies huis was de max ! De Vrouw des huizes is de Max ! Niets is haar teveel,,, ze zal alles uit de kast halen, om het naar je zin te krijgen, staat onmiddellijk ter hulp,,, is zeer behulpzaam ! Gewoon toppie ! Als voetbalclub is het meegenomen dat je een beetje verder , voetbalvelden kan afhuren van de Brusse Boys ! Ook met open armen ontvangen ! Op het resort zelf,, veel mogelijkheden ! 10 op 10 We hebben een super kamp beleefd, zouden niet weten,, wat we meer zouden willen ;-) Super tevreden !!!!

Gereisd met vrienden in april 2015

Hele leuke kamp plek

Scholier
18-9-2011

Wij zijn hier met een schoolkamp geweest in september 2011. Het was heel erg leuk. Het ligt direct achter de dijk aan het water. En vlakbij het dorp Bruinisse, waar veel leuke winkels zijn. Gezellige kamers. Schoon. Douches waren kapot, dus ik weet niet hoe die zijn. Badkamers in de barakken goed. Leuke eetzaal met een bar en een echt toneel voor de bonte avond. Mooi terrein met mooi gras. Vlak naast het complex ligt een leuk bos, leuk voor het bosspel.

Gereisd met vrienden in september 2011

afgrijselijk

Jesper
10-6-2011

Hier twee nachten gezeten met school, een regelrechte ramp. Het hostel is zeer oud, bouwvallig en absoluut niet meer van deze tijd. Van kapotte stoelen, vaatwasser en vriezer, korte oude gammele bedden met stinkende matrassen en geen licht in het toilet. Douchen doe je in een apart gedeeld gebouw, kost 50 cent en vervolgens sta je in een volledig verroeste douche, waar toen ik 's ochtends als eerste ging nog het water van de dag ervoor in de bak stond (afwatering doet het niet), zeer smerig en voetschimmel aan over gehouden, kortom je wordt er alleen maar viezer in. Bovenal is het personeel zeer onvriendelijk. Eens maar absoluut nooit meer.

Gereisd met vrienden in mei 2011

gezellige plek

hang
9-11-2010

Het is lekker gezellig en lekker groot, mensen zijn aardig, strand in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jeugdherberg De Stoofpolder in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jeugdherberg De Stoofpolder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.