NederlandZeelandBrouwershaven/Den OsseResorts Brouwershaven/Den OsseVakantiepark Zomerdorp Grevelingen (bungalowpark)

Vakantiepark Zomerdorp Grevelingen (bungalowpark)

NederlandZeelandBrouwershaven/Den Osse
7.9GoedScore uit 8 reviews

7.9GoedScore uit 8 reviews

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

8 Reviews over Zomerdorp Grevelingen (bungalowpark)

• 9Jerry03-10-2013

Zeer de moeite waard

Prima vrijstaande bungalow op het Park Zomerdorp Grevelingen waar wij met ons gezin (vier pers.) al een aantal keer zijn geweest. Mooie ruime tuin die is afgezet zodat kinderen daar rustig kunnen spelen (op het gras of het terras). Zowel zon als schaduwplekjes zijn er te vinden. Vrij uitzicht aan de achterkant en aan de voorkant ruimte voor een auto.

• 10Corine01-06-2013

Prachtige uitvalsbasis in rustige omgeving

Al jaren kom ik in de voorjaarsvakantie met familie in Zomerdorp Gre-velingen. En steeds weer kiezen wij het huisje aan Randmeerlaan 12; echt een fantastische plek! Om het huisje ligt een ruime tuin aan het water en vanuit de woonkamer heb je een prachtig weids uitzicht! Ik vind het huisje ruim, goed onderhouden en sfeervol ingericht. Ieder jaar staan we weer verrast van alle nieuwe aanpassingen! Het park ligt in een rustige omgeving, maar is een ideale uitvalsbasis voor uitjes naar Zeeuwse steden, natuurgebieden of het strand! Echt heerlijk om nu al weer uit te kijken naar een weekje Zeeland in deze tijd van het jaar, waarin we Zeeland haast "voor onszelf" hebben!!

• 9Nienke van Geest10-12-2012

Ideaal voor gezinnen met kinderen!

Wij gaan elk jaar een weekje naar Zomerdorp Grevelingen, steeds naar hetzelfde huisje aan de Randmeerlaan 12; een privé-huisje dat verhuurd wordt. Het is een heerlijk huisje met 4 slaapkamers met 8 bedden, badkamer met douche en bad, een apart toilet en een gezellige woonkeuken. De woonkamer heeft een open haard en een boekenkast vol boeken en spelletjes. Perfect voor gezinnen met kleine kinderen! Het huisje heeft een zeer grote tuin, die helemaal vrij ligt. De tuin grenst aan het water, maar hier is een veilig hekje zodat kinderen niet in het water kunnen lopen. In de tuin staat ook een schommel voor kinderen. Alleen de losse schommel moet je zelf meenemen. Op loopafstand van het huisje is een speeltuin, een binnenspeeltuin, supermarkt en zwembad. Het strandje aan de Grevelingen is 10 minuten lopen. Het Noordzeestrand is 10 minuten met de auto. Het is de ideale pek voor een korte of lange vakantie. Wij hebben voor 2013 alweer geboekt!

• 8Stefan Boots26-02-2012

Krokus 2012 op Botterlaan Zomerdorp

rustig park, netjes onderhouden. huisje mooi opgeknapt met goede keuken, bedden en badkamer. fijne ruime afgesloten tuin. Zeker aan te bevelen. Supermarkt en meerder restaurantjes op loopafstand. Zwembad is meer voor de kleintjes dan voor volwassenen. Goede service

• 3Lia21-08-2011

Leider nicht das, was wir erwartet hatten

Wir waren im August für zwei Wochen in den Osse. Vom hübsch angelegten Park waren wir auch begeistert. Allerdings hat das Ferienhaus überhaupt nicht unseren Erwartungen entsprochen. Es roch schon beim reingehen modrig und muffig. Das Haus war insgesamt auch recht schmutzig, überall waren Schutz und Spinnweben. Vom Vormieter fanden sich Haare und Reste von Zahncreme. Das hat den Urlaub doch ein wenig getrübt. Wir werden sich nicht wiederkommen.

• 7O Koning16-08-2009

erg mooi en goed te vertoeven

mooie plek en erg kind vriendelijk lekker bij het water en goed om te vissen

• 9Bram04-03-2007

Een rustig, mooi en heel kindvriendelijk vakantieparkje met goed ingerichtte huisjes vlakbij supermarkt en zwembad.

• 8marianne12-10-2006

In september zijn wij met de familie een weekje naar Den Osse, Schouwen-Duiveland geweest. Een leuk huisje gehuurd bij Den Boer Service Vakantiebungalows. Op een relatief klein vakantiepark: Zomerdorp Grevelingen. Alle huisjes zijn privé waardoor ze niet standaard zijn, maar gezellig ingericht. Faciliteiten zijn er volop: zeilen, fietsen, zwemmen, duiken en wandelen. En ook de dorpen op het eiland zijn nog authentiek.

Deze locatie in Zeeland is een zeer rustig, heerlijk als je zelf in een grote stad woont. We komen zeker een keertje terug.

Vakantiepark Zomerdorp Grevelingen (bungalowpark) info

Veilig betalen met