Camping Noordernieuwland

11 reviews over Camping Noordernieuwland in het Nederlands

Heerlijke camping!!

P. Donders
21-7-2013

Voor de kinderen hoefden we niet van de camping af, zo fijn hadden ze het. Veel gelegenheid om te spelen, de hele dag.

Maar er is ook genoeg te doen op niet al te ver van de camping; Brouwershaven is een prachtig havenstadje, op loopafstand van de camping. Zonsondergang bekijken vanaf het fietspad tegenover de camping. Zwemmen aan de andere kant van de dijk, naast de camping. Maar ook iets verder weg is er nog genoeg te beleven.

Camping is heel vriendelijk en goed onderhouden. De voorzieningen zijn super, er is zelfs een gezinsdouche! Personeel erg behulpzaam en gezellig.

Heerlijk rustig en relaxte camping

Evert & Patricia
13-8-2012

Heerlijk rustige en relaxte camping, het personeel vriendelijk en het sanitair heel netjes. En douchen en afwassen zonder muntjes is ideaal.

Elke caravan zijn eigen stroom, water en afvoer aansluiting!

Er zijn wel veel Duitsers maar dit waren de aardige ;-)

Op 5 min lopen van het centrum van Brouwershaven waar trouwens een super restaurant zit, Jacob Cats. Wij hebben er 2 keer gegeten en het was beide keren heerlijk.

Wij hebben ons prima vermaakt in Zeeland en zouden zeker nog een keer naar deze camping gaan.

Nooit meer

Margreet Rosloot
4-7-2011

Ontzettend veel herrie van een nieuw te bouwen fabriekshal naast de camping.

Campingeigenaars informeerden ons niet hierover en plaatsen ons zelfs er

vlak naast. Gevolg: Voor 7 uur al wakker en de hele dag veel geluidsoverlast.

Erg klantonvriendelijk.

Fantastische Camping

Delplace Tineke
1-10-2010

Wij komen hier nu al een aantal jaar. Keer op keer is het steeds proper, is Rob altijd vriendelijk. Als je hem iets vraagt, doet hij dit zonder morren en met de glimlach. We kunnen ons geen betere campinguitbater wensen. Hij is top net zoals de camping zelf. Onze kindjes hebben het er erg naar hun zin en we kijken met ons heel gezinnetje er nu al naar uit voor het komende seizoen.

De camping een bezoek gebracht tijdens het pinksterweekend 2010. Vriendelijk onthaal, camping ideaal voor duikers. Hier komen we zeker en vast nog terug.

Fantastische camping

Gast
3-9-2009

Het is een hele mooie camping met aardige eigenaren,

er word genoeg gedaan om kinderen bezig te houden, maar niet elke dag, zodat er ook wat met gezin gedaan word.

De eigenaren helpen met heel veel dingen.

goede camping voor duikers, dicht bij het grevelingenmeer.

al 9 jaar lang!

Sander Roelofs
21-7-2009

het is een fantastische camping, het is er rustig maar ook niet te rustig.

super kindvriendelijk, het is een aanrader

Zeer prettige camping

Gast
15-7-2009

Voor duikers een supercamping. Goede uitvalsbasis naar duikstekken. Goede spoelgelegenheid voor de spullen. Sanitair prima. Prima ruime plaatsen. Dorp op loopafstand met verschillende goede restaurants.

Geen campingwinkel of zwembad en druk animatieprogramma. Wel een mooie zandbak en klimtoestellen. Voor pubers weinig te doen.

Geen kampwinkel, geen restaurant

Joep Frenen
21-12-2007

Geen kampwinkel, geen restaurant. Daar kwam ik ook niet voor. Wel: ruimte, goede ligging nabij duikstekken, goede groepsruimte. Voldoende en schoon sanitair. Wij waren met een groep duikers. Je kunt er zelfs midden in de nacht na een duik nog het terrein op. IDEAAL voor duikers!

camping ligt vlakbij Brouwershaven (100 meter) met alle voorzieningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Noordernieuwland in Brouwershaven/Den Osse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Noordernieuwland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Noordernieuwland scoort een 8.71 uit 10 op basis van 15 reviews.