Vakantiepark Landal Port Greve

Vakantiepark Landal Port Greve
7,9

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Port Greve voor je op een rij gezet:

415 reviews over Vakantiepark Landal Port Greve in het Nederlands

zeer goed

Karin
28-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij zaten in Meerzicht 52 een woning met 4 slaapkamers met nieuwe bedden en twee nieuwe badkamers.

Uitzicht zeer mooi over de Grevelingen en zeer dicht bij plaza en zwembad.

• Onderkomen10

Gezellig ruim opgezet vakantie park.

Mooi huisje 6 persoons.

Schoon mooie badkamer met inloop douche met sauna.

Diverse mooie dorpjes stadjes vlakbij.

Jammer dat in deze periode het restaurant verbouwd werd. Dit is ook bij de receptie niet aan ons doorgegeven.

• Onderkomen1

Mooi park met vele mogelijkheden tot uitstapjes . Zwembad is prima , onze jongste van bijna 3 kon zich er uren vermaken de oudste van 8 iets minder. Stranden in de buurt prachtig! Vooral bij strandpaviljoen Perry! Het huisje viel echter zwaar tegen en niet wat we gewend zijn van Landal . Wij hadden een 6 persoons luxe huis met sauna. Bij binnenkomst ging de schoonmaakster net de deur uit maar wat ze gedaan had?? Alles stoffig en vies, badkamer met zwarte vegen op de muur. Dekbedden met zwarte haren erop. De roosters waar frisse lucht uit hoort te komen vol met stof. Maar waar we ons het meest aan stoorden waren de mieren! Verschrikkelijk! In de ochtend een uur stofzuigen omdat de keuken er zwart van zag. Na een melding kregen we te horen dat dat bekend was en dat alle huisjes daar last van hebben. Daar moet je het mee doen. Ga graag nog eens terug naar Zeeland maar niet naar dit park.

heerlijk

frank
    14-4-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

leuk en gezellig park met mooie ligging aan grevelingen meer, appartement beetje gedateerd maar alles aanwezig, ook op park alles aanwezig met grote supermarkt

Prachtig huis op heerlijk park!

Bergmans
    21-3-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Wij hadden een heerlijk weekend in een super mooi huis. De keuken was gloednieuw, van alle gemakken voorzien! Het huis is sfeervol ingericht. Wij hadden geluk met huisnummer 7005 - Asterias 5! Echt een aanrader

Aangename verrassing!

bdekeyzer
    18-2-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Even voorstellen: samen met mijn vrouw vormen wij een gezin van 7 met 5 kids ts. 8 en 17j oud. Wij zijn vaste bezoekers van parken van andere keten en bezochten al Landal Het Vennebos en De Lommerbergen. Dit was ons eerste bezoek aan Port Greve. En het moet gezegd: het was verrassend!

Het park zelf ligt aan het mooie Grevelingenmeer en is vrij compact opgesteld. Wanneer je andere keten gewoon bent is het in ‘t begin heel even slikken. Toch heeft Port Greve iets charmant.

Bij aankomst: goed ontvangen en goede uitleg gehad over de accommodatie en het park.

Onze keuze viel op de 8 pers. meerzichtvilla’s (we hadden nr. 64) welke vlak bij de ingang van het park lag, alsook vlakbij het centrum van het park. Ook het strand lag slechts op een 7 min.tjes wandelen. Iets waar we al direct aan moesten wennen is dat je de wagen gewoon aan de bungalow kan plaatsen. Het park is niet autovrij, maar dat stoort ook niet. Het is ook niet zo dat iedereen voortdurend rondrijdt op het park – integendeel.

De bungalow zelf was voor ons zeker dik in orde. Even wennen aan de indeling: 3 van de 4 slaapkamers zijn nl. op het gelijkvloers, de leefruimte/living/keuken zijn op de 1e verdieping en helemaal bovenaan is de 4e slaapkamer. De ruimte in de bungalow was groot genoeg vonden we.

Alles was mooi gekuist en was voor de rest zoals we dit gewoon zijn van eender welk bungalow park. Benedenverdieping heeft naast de ingang een apart hokje waar de bezems en dergelijke staan, maar ook een (eat your heart out andere keten!!!) wasmachine, met strijkijzer en strijkplank – een heel aangename verrassing, zeker voor een gezin van 7.

1e verdieping ook alles voorzien met een heel mooi uitzicht over de plaatselijke baai en inham van het Grevelingenmeer. De bovenverdieping werd snel ingenomen door onze dochter van 17 met haar vriend: super mooi met apart terrasje en nog een mooier zicht op de omgeving, verder ook een sauna, kortom: alles goed voorzien! Achteraan hadden we een eigen tuintje met tuinset van Hartman (wat anders dan de plastiek stoeltjes van andere keten!!).

Het centrum van het park (of ook wel de ‘Dome’) is toch heel wat kleiner dan bij andere keten. 1/3 ongeveer is ingenomen door een winkel – een Spar - waar je van alles kunt kopen. Prijzen zijn niet Super goedkoop maar vallen nog heel goed mee. Daarnaast is een mini gameruimte (mini bowling, flipperkast,..). Verder kan je in het centrum genieten van een lekkere koffie, drankje, ijsje, is er een restaurant waar je kan lunchen en dineren en is er ook een ‘Take Away’ waar je frietjes en een snelle snack kunt bestellen. Het is er klein, compact, maar toch is er van alles. Hierbij 1 opmerking: tot de middag is er niemand aanwezig. Hoewel het heel rustig was op het park, vind ik dit toch raar. Pas vanaf de middag wordt het restaurant geopend en is er iemand aanwezig in het centrum waarbij je dan iets kan bestellen. Waarom bvb geen bediening mogelijk vanaf 10u? Ook na 20u is alles gesloten en kan je niets meer bestellen.

(Tip: Yeanz eethuis ligt op 5’ wandelen en is een echte aanrader om iets te drinken, eten,… gelegen OP het strand zelf!!)

Het zwembad op Port Greve is niet heel groot, maar groot genoeg voor de kids, met een leuke buis/glijbaan en ook voldoende toezicht. Onze kids hebben er allen toch van genoten.

Samenvatting: we kwamen om een weekendje uit te rusten, de gedachten te verzetten, en dit is in Port Greve zeker gelukt. Het is een heel mooi compact maar charmant park met een super mooie ligging. Het was mooi weer en konden ten volle genieten van de mooie omgeving!

Het park is echt gericht naar de wat jongere kinderen (onze jongste van 8 heeft zich Super geamuseerd), voor de oudere kids was het wel leuk, ‘maar’… een week zal voor hen misschien wat te lang zijn.. We komen sowieso zeker nog terug…!!!

Leuk maar erg rustig

Bommel
    10-2-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

Mooi park en prima huizen. Gratis WiFi en in ons huisje was een heerlijke sauna. Restaurant was prima, borrelen kon ook op plaza en er was ook een snackbar voor de snelle trek. Door het weer en sterke wind was een wandeling nog net mogelijk maar was in de omgeving niet veel te doen.

Heerlijke vakantie

Susan
    4-2-2018
    • Onderkomen9

Wat een mooi park. Het zwembad is echt kindvriendelijk. In de kinderbaden ligt genoeg speelgoed waar iedereen mee mag spelen. Elke dag is er badtoezicht aanwezig.

Het huisje was prima. Alleen de vide met smalle trap is wat link. Zoonlief van 6 jaar vond hem fantastisch en heeft er lekker gespeeld, maar ik zou met jongere kinderen mijn hart vasthouden.

Het minpuntje was bij ons dat de supermarkt op donderdag, bij aankomst, vanaf 13.00 gesloten was en ook het restaurant was gesloten. Dus als je om 17.00 aankomt en je wilde een hapje eten kon dat niet. Dan even vlug boodschappen doen, kon ook niet. En dan ben je genoodzaakt om weer in de auto te springen naar brouwershaven.

Voor de rest is heerlijk weekendje gehad en komen hier zeker nog eens terug

Heerlijk park

Familie uit Hoofddorp
    8-10-2017
    • Onderkomen8

Mooi gelegen, rustig vakantiepark. Erg fijn voor kinderen. Lekker zwembad, goed restaurant. Het water van het Grevelingenmeer op steenworp afstand.

Geweldig

Peter
    30-9-2017
    • Onderkomen10

We waren naar Cardium 28 geweest, heerlijk genoten van het schone huis, fijne tv's, de sauna en de open haard. Heerlijk gegeten bij diverse restaurants. Het was romantisch, zeker de strandwandelingen waar we zeehonden hebben zien zwemmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Port Greve in Brouwershaven/Den Osse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Port Greve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Port Greve scoort een 7.9 uit 10 op basis van 429 reviews.