Vakantiepark Landal Port Greve

7.2Goed

• 6.9Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 6.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Port Greve voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Uitwaaien op Landal Port Greve in Brouwershaven, Zeeland. Voor een Landal park net wat rustiger dan je gewend bent maar met alle faciliteiten. Van zwembad met glijbanen tot aan een gezellige plaza. De huisjes hebben vaak een sauna en uitzicht op het Grevelingenmeer. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Op een kwartier van Renesse.

461 reviews over Vakantiepark Landal Port Greve

• 10Jith15-06-2020

Ondanks alles, geweldig!

We hebben ondanks de beperkingen (corona) een leuke en ontspannen vakantie gehad. Alles was gesloten (behalve receptie,supermarkt, snackbar en zwembad) heerlijk van de omgeving kunnen genieten. En alles op het park aangepast voor de corona! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 7AvD26-02-2020

Prima park.

De plaza en het zwembad zijn een beetje klein, maar wel heel gezellig. Er is een klein speelparadijs voor de kinderen. Elke avond was het dansen met Bollo. Het 8-persoonshuisje was prima, maar ook iets aan de kleine kant. De omgeving is supermooi.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Debby05-01-2020

Fijne vakantie

We hebben een fantastische week gehad. We verbleven in een Centrum appartement. Appartement mag wel gerenoveerd worden maar de bedden waren daartegen perfect. Een gordijn voor de voordeur zou niet verkeerd zijn. De mevrouw van de spar was ontzettend vriendelijk. Ik vind dat er vele huisjes en appartementen eigendom zijn waardoor de zicht wat mij betreft minder is. We hebben een fijne week gehad. Het eten in het restaurant is matig. Ik vind het prijs in verhouding hoog. We komen zeker een keer terug

• 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    10Jolande10-12-2019

Sint Port Greve

Op een rustig park zijn we in een ruim.mooi 8 persoons huis geweest Unio 37 met achter uitzicht op Brouwershaven en een boer die aan het ploegen was. En bijzonder de Sint kwam ook hier langs. Had met zijn paard geen moeite om over de slagboom te springen en zal vast ook genoten hebben van de lunch in het restaurant. Piet is blijven slapen nadat hij onder de regendouche was schoongespoeld en in de sauna was bijgekomen.

Beste Jolande,

Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Hopelijk tot snel!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Elje23-10-2019

Ruimzicht en ruime woning

Een mooi rustig gelegen huis met volop ruimte binnen en buiten. Dit huis Unio 35 had een ruime bovenverdieping waar de kinderen ook konden spelen. Het uitzicht vanuit de tuin was bijzonder landelijk en ruim. De open haard was avonds gezellig. Dit doen we nog eens.

• 10Activiteiten

Beste Elje,

Bedankt voor deze positieve reactie! Hopelijk tot snel

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6J14-10-2019

Matig huisje.hoge prijs

In Juli 10 dagen geweest. (te)veel betaald.Mooie omgeving.Bungalow die aan renovatie toe was. Daar zouden ze in het najaar mee beginnen. Een zwembad. Op zich wel een redelijk zwembad.Alleen er zijn zwembadregels die staan in 3 talen vermeld/Eem van die regels is niet rennen en niet springen.Iets wat volop gebeurde.Zwembadpersoneel er op aangesproken.Die zij het zijn jongeren.Die doen nu eenmaal zo.Met andere woorden durfden de mensen er niet op aan te spreken

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Beste,

Vervelend te lezen dat niet alles naar wens is geweest, wij zullen uw feedback doorgeven aan de betreffende afdeling. We hopen u toch nog eens te mogen begroeten op ons park!

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Bongaerts13-10-2019

Omgeving prachtig, maar accommodatie absoluut niet

Verouderd en vies huisje. Hier een melding van gemaakt, maar werd niet op gereageerd alleen maar er omheen gepraat. Medewerkster was niet klantvriendelijk. Foto 's van de accommodatie om de site komen niet overheen met de werkelijkheid. Omgeving is mooi en ontspannend. Maar zal niet snel meer hier boeken voor een vakantie.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Beste,

wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Helemaal vervelend dat u niet gehoord bent door ons! Wij zullen dit intern meenemen naar de desbetreffende afdeling.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Inge de R22-09-2019

Voor herhaling vatbaar, elk jaar minstens een week

We zaten in een prachtig ruim vakantiewoning aan de Unio 37 (5037) en hebben genoten van het mooie weer, en vooral van de ruime woning met alles er op en aan. Vaak zijn we uit eten geweest in het restaurant. Onze dochter genoot van Bollo, en vermaakte zich ook rond het huis, dat netjes afgesloten was, zodat ze niet de weg op kon. De keuken bevatte meer als we thuis hebben, en dat is ook wel eens leuk om te ervaren. Bij de receptie zijn we perfect ontvangen en geen vraag van onze kant was de dames te veel. We komen zeker terug.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9'Peter J14-09-2019

Voor herhaling vatbaar

We waren met mooi weer een week in een schitterend groot huis Unio 37, met veel comfort, en met een serre en ruim terras. Rustig aan de rand van het park. Kijkend over het land zie je de hazen en de vogels spelen. Hebben genoten van de rust zowel bij het huis als op het park. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9De van Kootens07-09-2019

Heelijke strandvakantie en een top Bungalow!

Heerlijk drie weken op vakantiepark Port Greve gebivakkeerd. Lekker dicht bij het water en de huisjes staan over het algemeen op mooie grote kavels, dus veel privacy. Het park is voorzien van alle gemakken, een zwembad, voetbalkooi, supermarkt en zelfs een eigen strandje. De kids (leeftijd 8 t/m 17) hebben zich ook prima vermaakt. Wij zeggen: tot volgend jaar!

Wij zaten overigens in een mooi recent opgeknapt huisje aan Asterias 5 (code 7005), echt van alle gemakken voorzien (zelfs incl. nieuwe droger), een aanrader!!

• 8Eetgelegenheden

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 7 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras