Vakantiepark Landal Port Greve

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Landal Port Greve in Brouwershaven, Zeeland. Voor een Landal park net wat rustiger dan je gewend bent maar met alle faciliteiten. Van zwembad met glijbanen tot aan een gezellige plaza. De huisjes hebben vaak een sauna en uitzicht op het Grevelingenmeer. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Op een kwartier van Renesse.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Port Greve voor je op een rij gezet:

457 reviews over Vakantiepark Landal Port Greve

• 6J14-10-2019

Matig huisje.hoge prijs

In Juli 10 dagen geweest. (te)veel betaald.Mooie omgeving.Bungalow die aan renovatie toe was. Daar zouden ze in het najaar mee beginnen. Een zwembad. Op zich wel een redelijk zwembad.Alleen er zijn zwembadregels die staan in 3 talen vermeld/Eem van die regels is niet rennen en niet springen.Iets wat volop gebeurde.Zwembadpersoneel er op aangesproken.Die zij het zijn jongeren.Die doen nu eenmaal zo.Met andere woorden durfden de mensen er niet op aan te spreken

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 4Bongaerts13-10-2019

Omgeving prachtig, maar accommodatie absoluut niet

Verouderd en vies huisje. Hier een melding van gemaakt, maar werd niet op gereageerd alleen maar er omheen gepraat. Medewerkster was niet klantvriendelijk. Foto 's van de accommodatie om de site komen niet overheen met de werkelijkheid. Omgeving is mooi en ontspannend. Maar zal niet snel meer hier boeken voor een vakantie.

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 10Inge de R22-09-2019

Voor herhaling vatbaar, elk jaar minstens een week

We zaten in een prachtig ruim vakantiewoning aan de Unio 37 (5037) en hebben genoten van het mooie weer, en vooral van de ruime woning met alles er op en aan. Vaak zijn we uit eten geweest in het restaurant. Onze dochter genoot van Bollo, en vermaakte zich ook rond het huis, dat netjes afgesloten was, zodat ze niet de weg op kon. De keuken bevatte meer als we thuis hebben, en dat is ook wel eens leuk om te ervaren. Bij de receptie zijn we perfect ontvangen en geen vraag van onze kant was de dames te veel. We komen zeker terug.

• 10Activiteiten

• 9'Peter J14-09-2019

Voor herhaling vatbaar

We waren met mooi weer een week in een schitterend groot huis Unio 37, met veel comfort, en met een serre en ruim terras. Rustig aan de rand van het park. Kijkend over het land zie je de hazen en de vogels spelen. Hebben genoten van de rust zowel bij het huis als op het park. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten

• 9De van Kootens07-09-2019

Heelijke strandvakantie en een top Bungalow!

Heerlijk drie weken op vakantiepark Port Greve gebivakkeerd. Lekker dicht bij het water en de huisjes staan over het algemeen op mooie grote kavels, dus veel privacy. Het park is voorzien van alle gemakken, een zwembad, voetbalkooi, supermarkt en zelfs een eigen strandje. De kids (leeftijd 8 t/m 17) hebben zich ook prima vermaakt. Wij zeggen: tot volgend jaar!

Wij zaten overigens in een mooi recent opgeknapt huisje aan Asterias 5 (code 7005), echt van alle gemakken voorzien (zelfs incl. nieuwe droger), een aanrader!!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 5Marlies30-08-2019

Vuil huisje

Meerzichtvilla was vuil bij aankomst. Enkel vloer wat proper. Veel spinnenwebben aan de muur. In koffiezet zat een beschimmelde filter. Senseo was vuil . Waterkoker vol kalk en zo kan ik nog even doorgaan... gaan klagen over koffiezet en vuile dampkap. Nieuwe koffiezet gekregen en dampkap beetje schoon geveegd. Ook in baby bed zaten 3 beestjes en geen linnen. Dit is ook vervangen geweest. In de tuin stond nog peper en zoutvatje van de vorige. Andere gasten klaagde ook dat het niet proper was. Zwembad en plaza oké. Zwembad goed kunnen amuseren met de kids. Ook strandje kort bij leuk! Bbq in restaurant heel lekker.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 4Anneke18-08-2019

Nooit meer

Helaas niet voor herhaling vatbaar Vies en verouderd huisje Doorgezakte bedden, gevaarlijke wenteltrap, alles plakt en veel spinnenwebben Restaurant was top en personeel heel aardig Grote supermarkt en leuke midgetgolf

• 2Onderkomen

Met oudere kinderen

• 8Elss13-08-2019

Fijne vakantie

wij hebben gedurende 2 weken in een 4cg appartement gezeten. appartement was oud maar wel schoon en van alle gemakken voorzien. erg leuk park waar veel te doen was voor de kinderen. Meiden hebben geknutseld bij de bolluclub, met het entertainment team hebben we krabben gevangen. ook de minidisco en de Bolloshow hebben we bezocht. In de omgeving van het park is veel te doen en te zien. Wij gingen naar het strand bij de brouwersdam, daar ook een aantal keren zeehonden gespot ( bij de zuigsluis). Zierikzee is een leuk plaatsje, ook Veere is een bezoekje waard. Heerlijk gegeten bij het restaurant, kinderen vonden het Bollobuffet geweldig, miste alleen het ijsje toe. Kortom 2 heerlijke weken gehad

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 5Geers10-08-2019

Nooit meer.

Op de foto's ziet het mooi en gezellig uit maar dat is het niet. Wij hadden een strandappartement, heel oudbollig en niet schoon (plakspetters op de ramen, beestjes, stof) zelf gezogen (zuiger stonk) en gepoetst. Wasmachine was stuk terwijl de was erin zat doorweekt. Het entertainment team is belachelijk. Bollo's minidisco was 2 liedjes, de knutselclub was 1 uurtje en belachelijk duur, de ballenbak stelt niks voor, het zwembad was klein en oud (kinderen vonden het wel leuk), mensen van het entertainment team (of hoe je het mag noemen want entertainment was er niet) hadden er niet zo'n zin in. Het park is over t algemeen niet proper; amusementhal en ballenbak vies, allemaal vuil op de grond. Wcs waren overdag niet schoon. De ijsbar/ snackbar was heel vies als het gesloten was. De hele vitrine lag nog vol met spetters ijs van de dag van te voren, de vloer nog vol servetten en het raam zat vol plak en handjes etc. De horeca is wel super.

• 2Activiteiten
    • 2Onderkomen

• 6Familie Beckers09-08-2019

Mooi park maar blijft bij een eenmalig bezoek

Een week verbleven in een 6 persoonsbungalow 6x. Bungalow bevat alles wat je nodig hebt. De bedden zijn van mindere kwaliteit. Bungalows staan dicht bij elkaar waardoor je snel overlast hebt van de buren. Het restaurant is prima. In de omgeving is behalve het strand niet veel te doen. Als je leuke activiteiten wil doen met de kinderen dan moet je al snel een half uur rijden De activiteiten vielen zwaar tegen. Op andere parken was er altijd veel meer te doen voor de wat oudere kinderen. De meeste activiteiten waren op kleuters afgestemd. Veel activiteiten moest voor betaald worden. Zwembad is super. De jongens (9 en 11) hebben zich goed geamuseerd op het voetbalveld. Jammer dat het fun & entertainment personeel hier niet meer mee doet.
    Al met al een leuke week gehad maar ook de bevestiging gekregen dat er echt wel leukere landal parken zijn. Leuk om te doen in de omgeving: stoomtrein Goes, berkenhof zoo en Klok’uus

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

50 tips over Vakantiepark Landal Port Greve

• r.hooghoff, 30-04-2012

Strand aan brouwersdam. Kan je tenminste gratis parkeren

• Marlies, 04-02-2012

La Famiglia in Brouwershaven was een super pizzaria/ shoarma/ pasta tent!! Heel vriendelijk personeel en heel gastvrij. Heel lekker gegeten, vanuit drenthe kom ik daar zeker nog een keer terug!! TOPTENT!

• Sonja, 11-03-2014

Strandpaviljoen jeanzz bij het park is super, echt heerlijk gegeten

19 vragen over Vakantiepark Landal Port Greve

• Rianne Knubben. , 04-06-2018

Afstand naar strand

Hallo,

Wat is de afstand vanaf het park tot op het strand?

Grt

• famroets, 13-02-2016

huisje 4015(4c)

Hallo,

we hebben voor april huisje 4015(4c) geboekt. Weet iemand of dit valt onder ostrea of cardium?

Inge, 14-06-2016

Dit is Cardium

• Veerle1, 05-04-2015

Welk huisje 6M is aan te raden?

Wij willen gaan boeken. Gezien de verschillende inrichtingen en staat van de huisjes, hierbij de vraag welk huisje van type 6M echt aan te raden is. Dank je wel.

Vakantiepark info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 7 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras