Tijdelijk €25 aanbetaling

6.3VoldoendeScore uit 36 reviews

6.3VoldoendeScore uit 36 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Scaldis voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Scaldis

• 9Sanne15-03-2019

Heerlijk! Schoon en gezellig. Top ontbijt

Wij waren in Breskens voor de 2e keer ivm werk. Tot ons genoegen heeft Scaldis een nieuwe eigenaar. Top! Het is super schoon, lekker ontbijt en gemoedelijke sfeer. We komen zeker terug!

• 2Leonie Meesters07-10-2018

Nooit.. maar dan ook nooit meer.

Dit was het slechtste hotel ooit. We werden ontvangen door een chagrijnige eigenaar. De kamer stonk naar rook... de douchbak liep vol en we kregen de kast op de kamer niet open omdat de deur uit het lood stond. Toen we dit tegen de eigenaar vertelden ging die alleen naar in de verdediging. Het was onze schuld dat de kast uit het lood stond... aan de vol lopende douchbak wilde hij niets doen. Hij wilde nl niet dat er haren in het putje kwamen. Ook de rook stank op de kamer kon hij niets doen. Mensen rookten op de kamer terwijl ze wisten dat het niet mocht. Wel erg makkelijk allemaal... de verantwoordelijkheid afschuiven. Eens maar nooit meer dus dit hotel.

• 4A01-07-2017

dit nooit meer

Zo gedateerd en muf dat we ons helemaal niet thuis voelden. Het was wel schoon maar omdat het zo oud is, voelt het toch vies. Stonk er en alles vreselijk ouderwets. Moet nodig iets aan het interieur gedaan worden. Buiten was het een en al onkruid in het "speeltuintje". Ik zou hier echt nooit meer naar toe gaan. Wilde het liefst meteen al naar huis.

• 9Louise19-05-2016

Verwend in de week, weekeinde druk

Wij hadden een lastminute , Goede organisatie ondanks drukte ! Ontbijt is perfect, alleen moet je, als je te laat bent, wat warme croissants bijvragen . Het ontbijt is dan toch 5 xxxxxx . De Zuiderse vriendelijkheid is een extraatje. Hulp met al ons vragen ! Proper sanitair , rustig en toch op wandelafstand van kust , goede parking . Echter geen menupresentatie in inkomhal , ondanks brede keuze in vlees en visgerechten ! Ons hondje was geen hinderpaal , Dus ok voor een tweede keer , zo zelfde prijs .

• 4janssen14-09-2015

nooit meer

ontbijt: slecht alles was al op invalide kamer: geen inloopdouche toilet: slechts 1 beugel veel te duur voor het oude interieur, vies behang,

• 2j.31-07-2015

Dit nooit meer

Kamer rook niet fris, slechte bedden en matrassen. Gehorig en onvriendelijke behandeling.

• 3himail4u12-06-2014

Eerlijk gezegd, nooit meer Scaldis, heb zo'n spijt

Een hotel uit het jaar kruik, rommelig, niet uitnodigend bij aankomst, dacht eerst dat het een frietkraam was met een groot parkeerterrein er voor.

De eigenaar die is wel erg bij de tijd, amper goede dag maar wel gelijk betalen en niet eens "dank je wel" door gestuurd trap op, in wel erg welriekende gang dacht dat het een slachthuis was, stonk en alleen maar tegels. Tja de kamer, de bedden, de inrichting, eerlijk gezegd plat gooien en opnieuw beginnen!

• 6e11en10-08-2013

Rustige ligging.

Net een nachtje verbleven in dit hotel. Ziet er een beetje rommelig uit. Eigenaar niet zo vriendelijk. Bij aankomst meteen betalen en werd de sleutel in je hand geduwd. Dit is het enige contact geweest wat wij hebben gehad. 's Ochtends tijdens het ontbijt werd er niks tegen ons gezegd. (zo groot is het niet) Ontbijt was goed geweest als alles aangevuld werd. Ontbijt is van 8.30 tot 10.00. Wij kwamen om 9.10. Croissantjes waren al op net als de yoghurt. Er stond een halflege schaal met beleg, maar werd niet meer aangevuld. Eigenaar liep alleen maar op en neer met een paar vieze kopjes of borden. Kamer was wel ruim en netjes. Bedden waren hard. Wij hebben 90 euro betaald voor een 2 pers kamer.

• 9Bartelds-Postma24-07-2013

Fantastisch plekje met enthousiaste gastheer!!!!

Vanuit de vakantie in Frankrijk, hier een tussenstop gemaakt op de terugweg. Overnachting met 4 personen en hond, incl.ontbijt voor iets meer dan 120 euro!!! Daarvoor nette kamers (van al het Egyptische marmer moet je houden...), goede bedden en flatscreen tv's. Eigenaar heeft een grill restaurant en ons een heerlijke maaltijd neergezet. Hij is erg betrokken en vriendelijk. Geen betere tussenstop kunnen wensen!!!!

• 8Ronny03-08-2012

Hotel scaldis Breskens

we hebben er net twee nachten verbleven , het is er proper, personeel is vriendelijk maar er is één heel groot nadeel,s'avonds krioelt het er van de muggen deels door slecht onderhoud buiten van een grote niet in gebruik zijnde fontijn,een echte muggen kweekbak,de eerste nacht geen oog dicht gedaan,de hele nacht muggen gevangen,tientallen,dus als je gaat op tijd ramen dicht en dicht laten,er waren ook positieve kanten hoor,we hebben er fietsen kunnen huren en het ontbijt was prima verzorgd,het hotel en de kamers zijn ruim en proper ,het is simpel en voor een paar daagjes verblijf is het ok .

Hotel Scaldis info

Het complex