Vakantiepark Roompot Zeebad

Hermien
19-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

De ligging is perfect! Accommodatie Lodge moet nieuw zijn maar veel klachten. Totaal niet schoon, vieze banken, vieze badkamer, de ramen nog te vies om aan te raken, dekbed die af is en dit in een nieuw lodge 😔Lekkage badkamer, wc spoelde niet door. 2 meldingen gedaan ze kwamen wel direct schoonmaken en toen we het huisje een keer niet inkwamen kwam er ook zo iemand langs. Dat is dan weer een pluspunt! Het campingbedje was gelukkig voor onze baby schoon maar gelukkig hadden we zelf een matrasje mee! Veel eigen verhuur en weinig gasten! Noem het geen restaurant this echt een kantine met beperkte keuzemogelijkheden. Het nodigt dan ook niet uit om daar te eten. Speelhal is leuk om te tennissen. Verder niets! Kidsclub met weinig enthousiaste medewerkers, ook weinig kindjes tijdens het dansen met Koos. Ook zoekende naar plek buiten om tussen de fietsen te dansen! Prijs/kwaliteit slecht!Totaal niet te vergelijken met 2 andere Roompot parken.

Nooit meer.

Manou
19-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

het ligt aan de zee.

Vieze huisjes.

Receptie is oud net een sportkantine inc zwembad waar je aapjes kan kijken.

Eten in de kantine is het beneden maat.

Huisjes zijn vies.

Beddengoed is nog slechter met allemaal gele vlekken.

Meubilair is ongemakkelijk.

We zijn er nu voor het 3e jaar geweest en wordt alleen maar slechter.

• Onderkomen2

Tijdens ons verblijf in augustus hebben de kinderen zich goed vermaakt in het zwembad. Het zwembad heeft voor ieder wat wils. Over de accommodatie en de schoonmaak ben ik ontevreden. Toen wij in onze accommodatie (PLEV) aankwamen bleek deze verre van schoon. Op de vloer lagen nog feest glitters van de vorige bewoners, de vensterbanken lagen vol stof, ramen waren besmeerd met een vieze witte laag. Mankementen waren: een lekkende chifon, een kapot 2 persoonsbed waar de lattenbodem van kapot was, een kapot trapje van het stapelbed, wat erg onveilig is voor de kinderen. Ook waren lampen kapot en was er geen emmer in het huisje om een eventuele schoonmaak zelf te doen.

Ik ben mijn beklag gaan doen bij de receptie en daar werd begripvol gereageerd. De technische dienst is na 2 dagen de chifon en het kapotte trapje komen maken, dat was heel fijn.

De eigenaar van het huisje moest een nieuw bed brengen. Niet tijdens ons verblijf natuurlijk.

Mooie en luxe lodge!

Corine
11-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Als je geboekt hebt bij dit park bij t straatje Kanteel, hoef je niet naar de receptie te rijden. Vanaf het oude gedeelte kun je niet naar het nieuwe gedeelte. Dit staat niet aangegeven. Je neemt de afslag voor de receptie... De lodge is heel luxe. Alles is aanwezig en nieuw. Een schuurtje erbij, met parasol, bolderkar, BBQ en wasrekje. Bij warme dagen raad ik aan om 'n waaier mee te nemen van thuis. Verder is het op Kanteel nog allemaal in aanbouw. Er wordt nog gewerkt, maar wel aan een heel mooi gedeelte van het park! Het personeel van het restaurant is vreemd, geven aan dat het bijv te druk is voor een pizza te bestellen? Patat was op...het lijkt er wel op een kantine van 'n sporthal. Dat is het in feite ook, maar wat meer uitstraling zou leuk zijn. Het zwembad is fijn voor wat zwemmen en lekker overzichtelijk. Leuk om even te gaan. Het park ligt op een mooie locatie zo bij de zee. Ook breskens is 'n mooie plekVeel vakantieplezier!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Leuk dat je een bericht hebt achtergelaten! Het zijn inderdaad luxe en mooie accommodaties! De omgeving heeft inderdaad ook veel te bieden. Dat maakt het ook leuk om er een dagje op uit te gaan en de omgeving te verkennen!

We hopen je graag weer te mogen ontvangen op vakantiepark Zeebad of op één van onze andere parken!

Perfecte vakantie

Filip Van Der Cleyen
11-8-2018
  • Onderkomen9

mooie accommodatie, perfecte ligging en goede animatie

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je review Filip! Goed om te lezen dat de vakantie zo perfect was!

Gewoon heerlijk...

Jeroen
10-8-2018
  • Onderkomen9

Net terug van een heerlijke week in Kanteel 837. Ja, het is nog in aanbouw en ja, het is nog niet af en daardoor wat kaal. Maar wat een comfort! Omheinde tuin voor de hond, ruime lounge set en genoeg leefruimte in en om de lodge. De temperatuur (37 graden in de zon) versterkte het gevoel van ergens in zuidFrankrijk te zijn. Ondanks deze hoge temperaturen was het prima uit te houden in de lodge!! Wat thuis geldt, geldt ook in een lodge. Overdag alles dicht, s'avonds koelen. Strand op steenworp afstand, leuke plaatsjes en de veerboot naar Vlissingen op loopafstand. Helaas waren we er maar een week. Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar weer!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je bericht! Het was inderdaad prachtig weer en dan is het goed om te horen dat jullie daar ook zo van hebben genoten! Leuk dat jullie volgend jaar weer willen komen!

We hopen jullie graag terug te zien!

Volgend jaar weer

J. Bruin
7-8-2018
  • Onderkomen9

Ligging logde perfect voor ons.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten! Wat goed om te lezen dat jullie de ligging van de accommodatie perfect vinden! Hebben jullie ook nog iets leuks gedaan in de omgeving?

Graag tot ziens!

Genoten

Pstricis
6-8-2018
  • Onderkomen9

Prachtige lodges direct aan zee en prima uitvalsbasis voor uitstapjes.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je bericht! Fijn dat je zo enthousiast bent over de mooie locatie en over de accommodaties!

Vera

Net park, pluspunt het strand

Esther Bosch
3-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Wij (mijn man en zoontje van 4 jaar) zijn net terug van een week op dit park te hebben verbleven. Park is ideaal gelegen om leuke uitstapjes te maken zoals met de boot naar Vlissingen. Genoten hebben wij van het strand wat direct aan het park ligt gelegen. Strand schoon en je ligt niet “hutje mutje”. Wij verbleven in een lodge, netjes en schoon niks op aan te merken. Alleen er is geen airco waardoor de temperatuur snel oploopt naar zo’n 30 graden. Met de extreme hitte van vorige week zelfs 37 gr. Dat zou ons weerhouden om volgend jaar weer te boeken. Verder heeft het park niet een gedeelte waar je ‘s avonds even lekker kan zitten. Beetje verouderd allemaal. Maar het mooie weer en het mooie strand heeft veel goed gemaakt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je review Esther! Het park is inderdaad ideaal gelegen om uitstapjes te maken naar leuke plekken in de omgeving! Vlissingen is ook een erg leuk stadje! Wat leuk om te horen dat jullie hebben genoten van het park en het strand!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Gewoon goed!

M dijsselbloem
15-7-2018
  • Onderkomen9

Gewoon een goed vakantiepark aan de kust

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-7-2018

Wat leuk dat je een bericht achter hebt gelaten.

Hebben jullie nog een leuk uitstapje gemaakt tijdens jullie verblijf in Zeebad?

Graag tot ziens!

Groetjes Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Zeebad in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Zeebad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Zeebad scoort een 7.4 uit 10 op basis van 213 reviews.