Vakantiepark Roompot Zeebad

• Onvoldoende: 1 - 5

Super.

Annie Vissers, 19-5-2018
  • Onderkomen9

Wij vonden deze midweek geweldig. Zijn uitgewaaid aan zee. Hebben weer voldoende energie om verder te kunnen als mantelzorgers. Ligging van park was super. Natuur, zee, rust. De drukte kun je opzoeken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je mooie review, Annie.

Fijn om te lezen dat jullie weer energie hebben gekregen door jullie verblijf en dat jullie lekker tot rust zijn gekomen in deze mooie omgeving.

We begroeten jullie graag nog een keer op Zeebad of op één van onze andere parken!

Voor herhaling vatbaar !😀

Natasja Kluck, 18-5-2018
  • Onderkomen10

Mooi groot goed onderhouden park met veel soorten verblijf.

Slechte bewegwijzering en oude slagboom zijn een domper . Verder hadden wij een topverblijf in een prive verhuurde caravan

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Natasja.

Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het park en jullie accommodatie.

Je feedback betreft de bewegwijzering en de slagboom geven wij door aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed wordt.

• Activiteiten6
  • Onderkomen10

Huisje 863 was echt super!

Erg mooi interieur, erg luxe en splinternieuw. Ook mooi uitzicht op het meer.

Dichtbij het strand en leuke dorpjes. Terneuzen op 30 minuten ook goed te doen.

Huisje staat aan de weg en er wordt hard gereden op het park (een kindje met een loopfiets bijna onder een auto zien komen). Doordat het een nieuw gedeelte is, bestaat er nog maar weinig sfeer op het park.

Voor het huisje zouden we nog wel eens terug gaan, maar voor het park en de beperkte faciliteiten vinden we eenmaal genoeg en gaan we de volgende keer graag naar een ander park.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Maurice.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de accommodatie.

Je feedback over het hard rijden op het park geven wij door aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed wordt.

Gil, 30-4-2018
  • Activiteiten9

Netheid , rust en ligging,
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je feedback Gil!

Dat klinkt als een fijn verblijf!

Groetjes van Cynthia

fantastisch, een dikke tien

Ton van Eijsden, 21-4-2018

Het is een luxe chalet, waarin alles wat je zoekt ook aanwezig is, dus echt goed.

De inrichting van het buiten gebeuren is top, twee 4 persoons zitjes, verder alles aanwezig, zoals ligstoelen ,barbecue,parasol, je kunt het niet verzinnen en is ook aanwezig

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je mening Ton!

Wat leuk dat jullie het verblijf als fantastisch hebben ervaren!

We hopen jullie nog eens te mogen begroeten op de Zandput!

Groetjes van Cynthia

Mooi lekker uitwaaien

Jessica, 14-4-2018
  • Onderkomen9

Mooie locatie dicht bij zee. Mooi huisje, schoon en erg ruim!!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor je review, Jessica. Klinkt als een fijn en ontspannen verblijf en dat is precies wat we onze gasten willen aanbieden!

Heerlijk

Eveline, 12-3-2018
  • Onderkomen8

Heel fijn verblijf gehad in huisje 1204. Schoon en kindvriendelijk. Heerlijk in de tuin van het huisje gezeten aan het water.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-3-2018

Bedankt voor je review, Eveline.

Leuk om te lezen dat jullie van jullie verblijf genoten hebben.

Hebben jullie nog uitstapjes gemaakt of gewoon lekker van het park genoten?

Heerlijk!

Kelly, 12-3-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, luxe en schoon huisje (Rondeel 1204), ruimte genoeg dmv de tuin, meerdere slaapkamers en 2 badkamers. Ideaal en dichtbij het strand!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-3-2018

Bedankt voor je review, Kelly.

Klinkt als een leuk verblijf en hier valt weinig aan toe te voegen ;)

Zien we jullie nog een keertje terug op Zeebad?

Graag tot ziens!

Super

Anne van Ostaden, 12-3-2018
  • Onderkomen8

Met vier vriendinnen een heel fijn weekend gehad in Rondeel 1204! Een super mooi en verzorgd huisje. Niets ontbrak. Zeker aan te raden! De omgeving is rustgevend en je kan er heerlijk wandelen.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-3-2018

Bedankt voor je review, Anne. Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie accommodatie en de omgeving. Dat is tenslotte wat wij onze gasten willen bieden.

We zien jullie graag nog een keer terug op Zeebad of op één van onze andere parken!

Zeer onder de maat...

Ties, 25-2-2018
  • Onderkomen3

We hebben via de site van Roompot geboekt omdat we altijd tevreden zijn over de parken, we boeken circa 8 x per jaar een midweek op diverse parken.

Nu voor de eerste keer op park Zeebad in Breskens, wat een teleurstelling, we hadden een chalet type scr gehuurd.

Bij binnenkomst werden we overvallen door een geur alsof het gebruikt was als fitnessruimte vol van lijf en etensgeuren,

het toilet waar tijdens het doorspelen het water onderuitliep met de nodige geur, de douchekop hing levenloos naar beneden, de zitbank was zo doorleefd en vies dat we maar op de bijeengeraapte houten stoeltjes zijn gaan zitten. Daarna al de borden en pannen en bestek afgewassen voor gebruik.

Na een dag de klachten gemeld. Ze zouden dezelfde dag de mankementen komen repareren, niemand gezien.

In tegenstelling tot het enthousiasme waarmee nieuwbouw wordt gepleegd op het park om maar verder uit te breiden blijven de chalets ver en ver achter en krijgt het de schijn van een achterstandswijk op het park.

Als compensatie is door Roopot een kopje koffie aangeboden bij de receptie,hier hebben we maar van afgezien.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-3-2018

Bedankt voor je review, Ties! Wat leuk dat jullie al meerdere keren op één van onze parken verbleven zijn. Wat jammer om te lezen dat het verblijf op Zeebad niet geheel naar wens was. Onze excuses hiervoor. Wij zullen jouw opmerkingen zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Groetjes,

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Zeebad in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Zeebad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Zeebad scoort een 7.4 uit 10 op basis van 196 reviews.