Vakantiepark Roompot Zeebad

Heerlijk verblijf !

Gil
15-10-2018
  • Onderkomen10

Mooie accomodatie! Ligging van het park dichtbij het strand ! Zwembad !

F. de Bruin
2-10-2018
  • Onderkomen9

Dicht bij het strand en de veerpont naar Vlissingen. Mooie huizen met grote berging en ruimte voor de auto. Dicht bij Belgie voor leuke uitstapjes naar Gent en Brugge.

Prachtige accommodatie voor een ontspannen vakanti

Bart Pinnewaert
1-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtige accommodatie aan het water met alle luxe. (Lodge 825) Dicht tegen het strand, zwembad, overzet naar Vlissingen enz....Ideaal voor een rustige, ontspannen vakantie.

Primma voor een goedkope vakantie

Jennifer
1-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Ligging is supper park heel mooi onderhouden de chalets minder goed onderhouden (niet goed gepoetst) bedden van de grote slaapkamer heerlijk maar van de gasten kamers zeer slegt .

Heel jammer was dat mijn vriend zijn visspullen allemaal had meegenomen van te voren gebeld naar roompot zeebad om te vragen of het ook mogelijk was om hier te vissen en dat was geen probleem want aan onze chalet was een stijger op het water

Bij aankomst staat er riet van een meter hoog en is het water nog geen 40 cm diep waardoor carpervissen onmogelijk isen geen open srijger maar hout er om heen dus hengels uitgooien ging helemaal niet.

Mooie omgeving, vuil en gedateerd huisje

Jasper Damen
8-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Mooie omgeving, maar huisje (type Zwil) was vies, niet (goed) schoongemaakt. Afzuigkap zat compleet onder het vet, overal stof en spinnenrag, afvoer douche vol vet, haren etc. waardoor het water niet weg liep, lampje koelkast defect, sloten die haperde enz. Ook inrichting erg gedateerd. Als je een dergelijk bedrag betaald verwacht je iets anders. Eerdere ervaringen met Roompot op Texel waren prima, dit was ondermaats. Kregen ook een huisje recht voor de milieustraat, waardoor we de hele dag op een volle restafval container keken. Voor ons was het geheel teleurstellend.

Gewoon naar toe gaan.. heerlijk verblijf

Henk van bragt
7-9-2018
  • Onderkomen8

Prachtige ligging, to het strand

Echt leuk volgend jaar zeker en vast terug

Vanessa van den broeke
2-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles was goed met de boot naar Vlissingen dat was echt leuk om eens te doen het arsenaal ook leuk en de reptielen zoo ook de moeite wij hadden logde bolwerk 1503 echt heel mooi zowel van buiten als binnen

Top met maar ook zonder kinderen

Monique Moens
31-8-2018
  • Activiteiten10

Top accomodatie

Leuk park met speeltuinen en zwembad

Op wandelafstand van rustig en proper strand

Kinderen vonden het geweldig! Ouders minder.

IJzerman
24-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Aangekomen in het park viel ons op dat er weinig sfeer is op het nieuwe gedeelte Kanteel.( de nieuwe Lodges) De binnenkant van de Lodge ziet er prima uit. Alleen de douche was minder want de vloer liep onder water en liep zo de deur onder zo de gang in. Verder een prima Lodge. Alleen de buiten zitten is niet echt gezellig want je zit praktisch bij je buren op schoot. Er is weinig privacy waardoor je continu de buren ziet. Dat is erg jammer en storend. Verder merk je dat er nog veel moet gebeuren rondom de lodges. Onze dochter van 10 maanden kon niet buiten kruipen door de stenen en het zand en geen gras achter. Mensen van de groenvoorziening waren hekken aan het plaatsen rondom de lodge. Erg storend en absoluut geen vakantiegevoel. Want je gaat binnen zitten omdat je je niet ontspannen kunt zitten. Onze kinderen willen volgend jaar weer naar Zeebad. Ze vonden de activiteiten geweldig. Vooral Denise van de recreatie deed het Top!!!!

Geen tweede keer meer naast dit park

Fam. Bel
21-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Bij aankomst was de gereserveerde bolderkar niet bij het huisje aanwezig terwijl de reservering wel zwart op wit stond, op naar de receptie alles klopte maar het was druk dus niet aan toe gekomen, en als nog de bolderkar meegenomen. Een dag later lekker weer dus de parasol uit was deze defect 4x voor moeten bellen van het kastje naar de muur gestuurd. Na 2 dagen kwam er een parasol die de TD bij een ander park was wezen halen. Na 3 dagen ging de vaatwasser stuk de receptiedame was vergeten dit door te geven aan de TD na nogmaals te hebben gebeld kwam de TD laat in de middag hij wist nergens vanaf tot wij maar te voet naar de receptie zijn gelopen. Dinsdag defect en vrijdag kwam de monteur van Erna. Met de hand afwassen. Bij de receptie zitten volgens ons vakantiekrachten die maar weinig weten. Ramen zaten vol met handdrukken, vloer was niet al te schoon. De receptie nodige niet uit om gezellig wat te drinken laat staan te eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Zeebad in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Zeebad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.