Vakantiepark Roompot Zeebad

7,5

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten6,9

Omschrijving
Vlakbij het Zeeuwse Breskens en het strand ligt Roompot Zeebad. Het park is ideaal voor een vakantie aan de Nederlandse kust. Op het park is een zwembad en er is een eenvoudig restaurant. Door de ligging dichtbij de Belgische grens kun je uitstapjes maken naar steden als Gent of Brugge. Ook de veerpont naar Vlissingen is een leuke ervaring.
Laatste review

Prima!

John,
23-11-2018
  • Activiteiten7

Buiten het seizoen heerlijk genieten van rust en zee...in een comfortabele omgeving.

Kenmerken

fantastisch

ad van oorschot,
20-11-2018
  • Activiteiten7

vlakbij strand en geweldig fietsen!

Onvergetelijk !!

Henriette Spapens,
6-11-2018
  • Onderkomen8

Begin oktober met 5 vriendinnen een lang weekend in huisje Rondeel 1204 gezeten. Een prachtig huis met een heel leuk terras aan het water. Werkelijk schitterend. Het huis is van alle gemakken voorzien en de ligging is ideaal. Vlak bij het strand met zijn enige strandtenten. Het is een onvergetelijk weekend geworden met veel zon, op zijn tijd een hapje en een sapje en heel veel lol

Bart Pinnewaert,
2-11-2018
  • Activiteiten7

Prachtige lodge (825) aan het water. Volop genieten. Rustig vakantiepark dicht bij het strand.

• Activiteiten1
  • Activiteiten1

hou er rekening mee dat er nog huisjes in aanbouw zijn(modder) en dat er plaatselijk geen straatverlichting is terwijl er daarnaast ook nog gaten in wegdek zijn ( valgevaar ), gelukkig had ik een goede zaklantaarn bij me. Snelheid van passerende auto's ligt vaak ver boven de toegestane snelheid. Bestelling in restaurant kan wel iets langer duren als wat je normaal zou verwachten. De huisnummers welke als laatste in gebruik zijn genomen zijn misschien nog niet helemaal opgeleverd, wij hadden 819 en daar zijn we nogal wat tekortkomingen tegengekomen, die we deels zelf opgelost hebben omdat we maar een weekend aanwezig waren en TD van het park niet aanwezig was. CV moeten ontluchten en water moeten bijvullen, voordeur sloot slecht, er was niet voldoende hygiënisch gepoetst in slaapkamer, bediening restaurant zeer traag, zwembad sfeerloos.

Heerlijk verblijf !

Gil,
15-10-2018
  • Onderkomen10

Mooie accomodatie! Ligging van het park dichtbij het strand ! Zwembad !

F. de Bruin,
2-10-2018
  • Onderkomen9

Dicht bij het strand en de veerpont naar Vlissingen. Mooie huizen met grote berging en ruimte voor de auto. Dicht bij Belgie voor leuke uitstapjes naar Gent en Brugge.

Prachtige accommodatie voor een ontspannen vakanti

Bart Pinnewaert,
1-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Prachtige accommodatie aan het water met alle luxe. (Lodge 825) Dicht tegen het strand, zwembad, overzet naar Vlissingen enz....Ideaal voor een rustige, ontspannen vakantie.

Primma voor een goedkope vakantie

Jennifer,
1-10-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Ligging is supper park heel mooi onderhouden de chalets minder goed onderhouden (niet goed gepoetst) bedden van de grote slaapkamer heerlijk maar van de gasten kamers zeer slegt .

Heel jammer was dat mijn vriend zijn visspullen allemaal had meegenomen van te voren gebeld naar roompot zeebad om te vragen of het ook mogelijk was om hier te vissen en dat was geen probleem want aan onze chalet was een stijger op het water

Bij aankomst staat er riet van een meter hoog en is het water nog geen 40 cm diep waardoor carpervissen onmogelijk isen geen open srijger maar hout er om heen dus hengels uitgooien ging helemaal niet.

Mooie omgeving, vuil en gedateerd huisje

Jasper Damen,
8-9-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Mooie omgeving, maar huisje (type Zwil) was vies, niet (goed) schoongemaakt. Afzuigkap zat compleet onder het vet, overal stof en spinnenrag, afvoer douche vol vet, haren etc. waardoor het water niet weg liep, lampje koelkast defect, sloten die haperde enz. Ook inrichting erg gedateerd. Als je een dergelijk bedrag betaald verwacht je iets anders. Eerdere ervaringen met Roompot op Texel waren prima, dit was ondermaats. Kregen ook een huisje recht voor de milieustraat, waardoor we de hele dag op een volle restafval container keken. Voor ons was het geheel teleurstellend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Zeebad in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Zeebad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.