Vakantiepark Landgoed de Lente

9,2

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen9,6

5 reviews over Vakantiepark Landgoed de Lente in het Nederlands

Genieten! sfeer, rust en luxe

kristelvanderaa
12-7-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een mooi park op een perfecte locatie! Wakker worden in een landelijke omgeving, lunchen aan het strand en dineren in een romantisch huisje. Wij hebben enorm genoten van onze vakantie. Wij gaan zeker nogmaals terug!

luxe,gezellig en kindvriendelijk park

Bas
9-7-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij zijn hier een lang weekend geweest begin juli met onze baby en peuter.

Heerlijk park! Het huis is groot, schoon en van alle gemakken voorzien.

Mooie omgeving, alles dichtbij en toch ligt het park in een oase van rust en ruimte.

Zeer kindvriendelijk door de grootte van het park ( 17 huizen) en dus overzichtelijk en knus en gezellig! Een aanrader!

Heerlijk vakantiehuisje

Bart van den Brand
11-5-2014
  • Onderkomen10

Een zeer mooi park waar wij een relaxte paasvakantie hebben gevierd.

Het park is kleinschalig en daardoor rustig en veilig. De huisjes zijn erg luxe ingericht en waren mooi schoon bij aankomst.

Het centrum van Breskens, met restaurants en winkels, en het strand waren op loopafstand (5 - 10 minuten).

Voor ons zeker een locatie om naar terug te gaan!

• Onderkomen10

Onze bezoek aan Landgoed de Lente in april 2014 was in een woord "geweldig". Na ontvangst van de sleutel en bedlinnen bij het verhuurcentrum kwamen we bij het parkje aan. Fantastisch gelegen onder de dijk. Het huisje was werkelijk van alle gemakken voorzien (sauna, luxe badkamer, vaatwasser, wasmachine, droger), was schoon en knus ingericht. Vanuit de slaapkamers keken we heerlijk weg over de landerijen van naastgelegen boerderijen. Een oase van rust en op loopafstand van het centrum van het gezellige plaatsje Breskens. Hier ga ik zeker nog eens terug.

Heerlijk vakantiepark

Danielle de Maertelaere
8-5-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij zijn hier een weekendje geweest met de kinderen en hebben een heerlijke tijd gehad. Het park ligt geweldig. Op loopafstand van het centrum en het strand. Het park ligt midden in de polder zodat je heerlijk weg kunt kijken en er lekker te voet of op de fiets op uit kan trekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed de Lente in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed de Lente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.